Tehnyt lapses ajat sitten, mutta kun et tehnyt ollenkaan. Ja liikaa käytät alkoholia minun makuun. Ilman noita meistä olis tullut pari.
Olisitpa mies
14
<50
Vastaukset
- Puuha-Petekorjaa
Lapsen hän voi tehdä sun kanssa jos haluaa ja alkoholin käyttöä hän voi rajoittaa kun on sun kanssa.
Eipä kestä. - tuplaei
En meinannut tehdä ollenkaan lapsia. Alkoa ei mene juuri ollenkaan nykyään.
Pekkako? Pekka, jolla on isot vihreänharmaat silmät, ja ns. likaisen vaaleat hiukset?
Kysymys oululaistuneelle: Onko Oulussa paljon lunta vielä?
En minäkään juuri käytä alkoholia.
Terveiseni sinulle, jos olet Toijalassa syntynyt, "agentti 005".
- omituisia_mielipiteitä
Joillain ne lapset jää vain tekemättä. Syitähän siihen voi olla monia. Tekeekö se ihmisestä sitten jotenkin huonon?
- Minä_minä
Eihän täällä ole kun toisten elämän arvostelijoita.
Mutta kyllä minä elän paremmin kun muut. Minä minä minä minä.
- Oletväärä
Kun ne kuuluisat kemiat ei kohtaa niin näin käy
- zzk
Älä oo katkera. Mene eteenpäin elämässäs.
- zzk
Harminharmi : Kyllä se kunnon mies vielä tulee elämääsi.
- lxxxxx
En käytä alkoholia eikä tällaiseen maailmaan kannata tehdä lisää kapitalisteille orjia.
- Oletkylläoikeassa
Saatanan kommari!!!
Vastaanpa minäkin:
Texasin Pekallako ei ole lapsia? Tällä oululaistuneella
vihreäsilmällä? Oikein hyvä asia, jos näin on.
En ole muuttanut mieltäni enkä näin ollen ala
koskaan seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia.
Käytättääköhän Texasin Pekka liikaa alkoholia(?)
Itse en käytä juuri lainkaan. Viimeksi join lasillisen 30.6.2018.
Lapsuuden perheessäni ei ollut alkoholisteja enkä minäkään ole sellainen.
Paljon terveisiä Texasin Pekalle, jolle lähetin terveisiä 11.2,
jolloin myös viimeksi olin täällä.Olin viimeksi "Ikävä"-palstalla 11.2.2019,
ja kuten silloinkin, terveiseni lähtevät Texasin Pekalle Ouluun
tai Helsinkiin, kummassa hän juuri nyt onkin.
Minusta ei ole mikään meriitti,
että ihminen on 2-3 kertaa elämässään
pettänyt avioliittolupauksensa, ja eronnut
lastensa isästä/äidistä.
Mikäli I ja ainoa aviopuolisoni sattuisi kuolemaan,
en kyllä ottaisi riesakseni äijää, jolla 2-3 avioliittoa takanaan,
ja niistä 4-7 lasta jälkikasvuna.
Texasin Pekka, jos olet yhä lapseton, on se monen naisen mielestä vain "plussaa".
Kauheaa olisi, jos olisit rikkonut lapsiltasi eroamalla perheen, ja haihatellut uuteen
suhteeseen omien nautintojen perässä.- MR-
joo etin naisen joka ei ole niin tiukka ku sä. Jolla on vähän rennompi suhtautuminen asioihin ja elämään. seo morjes ja hyvää jatkoa.
- niintaimitäjos
Olisit ottanut minut ennen kuin itse lähdit puksauttelemaan muiden lapsia ja ennen kuin minusta tuli alkoholisti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304207Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282211Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141740Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71578- 831446
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391285- 641096
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10994Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa219969Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70961