Mitä tekisitte tällaisessa tilanteessa.
Kotiinne tunkeutuu kesäisin miehenne vanha tuttava joka on kamalan lihava ja haisee todella paljon, kuseksii ulos vaikka sisällä on wc, kohtelee sinua niinkuin olisit palvelija, ajelee autolla missä sattuu sinun pihalla ja jos huomauttaa parkkipaikan olemassa olosta niin ei ole kuulevinaan vaan tekee oman pään mukaan, toi omia lääkkeitä miehelleni jotka ei ole mitään karamelleja, mies ei halua sanoa kaverilleen mitään koska se on vanhempi mutta itse haluaisin kyseisen riesan pois kotoani, onko kenelläkään kokemusta mistään vastaavasta tilanteesta.
Riesa omassa kodissa
34
<50
Vastaukset
- joseinappaa
Miten olis vaikka ero?
- 4910
Miksi minun pitäisi otta ero vento vieraan ukon vuoksi, olenhan sentään omassa kodissani.
- kaikkeee
Ihmettelen myös kuka voi noin kirjoittaa. Pitäisikö kaikkien ottaa ero, kun puolison tutut tai sukulaiset eivät osaa toisen kotona käyttäytyä. Kyllä se on sen puolison asia sanoa mikä on sopivaa ja mikä ei omalle vieraalleen.
- läskihaisu
No jos äijä on noin munaton niin kyllä siitä sillon kannattaa erota te puollustelijat tykkäätte varmaan haisevista vieraista jotka tulee teidän himaan eleleen mite huvittaa kyllä tyhmä saa ihmetellä vaikka maailman loppuun asti.
- Kysymystä
Kauanko kyseinen mies teillä kesäisin majailee?
- 4882
Ei onneksi asu meillä mutta tulee ja menee omien menojen mukaan. Siinäkin on jo ihan tarpeeksi, pysyis kokonaan pois.
- Kysymystä
4882 kirjoitti:
Ei onneksi asu meillä mutta tulee ja menee omien menojen mukaan. Siinäkin on jo ihan tarpeeksi, pysyis kokonaan pois.
Eli kesälomansa ajan ilmeisesti, koska talvisin ei käy?
- Ostansaunakaljat
Jotkut eivät osaa olla edes vieraina. Voivat alkaa jopa komentelemaan talon väkeä. Ikäviä ihmisiä.
- Ten-ten
Minä en tuollaista katselisi ollenkaan ,ajaisin menemään,eihän tuo osaa edes käyttäytyä, tai kunnioittaa millään tavalla talonväkeä.
Mikä tossukka se sun mieskin on ???
Älä anna kenenkään kävellä ylitsesi tuollatavalla. Hyi olkoon 😱😵 - sina_ei_ota_tama
etkö oo miehes kanssa jutellut asiasta? minusta tuo on ihan normaalia käytöstä, nainen kuuluu muutenkin keittiöön.
- ruusunpiikki
Välit poikki tuohon mieheen. Ellei se sovi miehellesi, niin katkaise omat välisi häneen. Sanot suorat sanat niin että uskoo. Ellei usko hae apua...myös miehellesi jos tuo on hänen mielestään ok. käytöstä.
- TEROSKA
Anna persettä sille miehelle. Veikkaan, että saa pian lähdöt. Saattaa kyllä tulla lähtö sullekin mutta lyöt kolme kärpästä yhdellä iskulla. Saat vierasta munaa, vässykkä-ukko saa sen, mitä ansaitsee ja pääset hyvällä lykyllä molemmista eroon.
- 4866
yäk en tuota ainakaan tee, muutenkin ilettää koko hajupommi ja en vielä niin miehen puutteessa ole että koskisin pitkällä tikullakaan.
- Purjoliisa
Ilmoita poliisille, kun hän seuraavsn kerran tulee. Tuo on kotirauhan rikkomista ja periaatteessa reseptilääkkeiden laitonta levittämistä.
- 123d123213f
sama juttu itellä.
vanha tuttava mies on lihava haisee pahalla ja pummii ruokaa ja vähiä rahojani. olen liian kiltti luonne ja annan aina omasta vähästäni. säälin tavallaan ihmisiä kun ite ollu vaikeissa tilanteissa ja maailma on niin säälimätön.- Mietivähän
Auttaminen tolla periaatteella on mielestäni väärin. Aikuista ihmistä ei pidä koskaan sääliä. Jos ihminen kertoo sulle jotain negatiivista elämästään, otatko sen aina pyyntönä jostain palveluksesta tai säälin hakuisuutena tms?
Mä autoin yhtä tyyppiä pitkään kun ajattelin että hän sais elämänsä jossain vaiheessa raiteilleen kun tukis tarpeeks. Vaan ei. Vuosia meni, mulla koko ajan rahat tiukalla sen takia vaikka kävin kokopäivätyössä ja oli pienet menot.
Kannattaa pikkuhiljaa tajuta että et voi auttaa toisia ihmisiä jos ei ne ite ota itteensä niskasta kii. Ja toi auttaminen mitä sä teet kuulostaa vielä pahemmalta mitä mä tein, kuulostaa siltä että tarjoat vain hetken apua etkä mitään pysyvää millä mies sais elämänsä kasaan. Sama olla auttamatta jos on vaan joku hetken apu, ellei ole oikeasti nälissään ja nuorempi henkilö. Vanhempien ihmisten pitäis jo tajuta miten selvitä elämässä... ja voihan niille sanoo suoraan että millä aiot saada elämäs kuntoon, kerjäämisellä?- Anonyymi
Ruokaa voi antaa rahaa ei. Siinä menee raja.
- oppeliini1
Onko teidän ovissa lukkoja? Osaatteko lukita ovenne ja avata vain sinun suostumuksella? Jos on, osaako kertomasi pummi avata ne ja tulla laittomasti sisään? Siinä tapauksessa asia kuuluu virkavallalle kotiinne murtautumisesta.
Muuta neuvoa ei todellakaan ole kuin että vain ette laske pummia kotiovenne sisäpuolelle.
Kyllä se aikanaan väsyy kiertämään pihaa ja parkkipaikkaa. - 4841
kiitos hyvistä neuvoista ja nyt olen jutellut asiasta viranomaisten kanssa, joten nyt vain odotellaan kesää ja kärpäsiä, eipä tiedä ukko mikä sitä odottaa,hih.
- yllättyyvarmasti
Varmaan ukolla rauhallista, kun vievät sut pakkohoitoon.
- 4881
Miksihän ne minut veisi, sinulla taitaa tuo lukemisen ymmärtäminen olla hakusessa vai oletko itse samanlainen häirikkö.
- lait
Kokeile alkuun olla velä kerran ystävällinen hänelle , jos hän vielä saapuu samanlaisena .
Varaa hänelle tevetulolahjapussukka sisältäen saippuaa , jotain perspiranttia ja joku vanha fitnes video tms. tai vaikkapa kuntoilu ja laihdutus ojeita sisältävä lehti.
Jos ei tämä auta , niin onhan sinulla suvussa tai sydänystävissäsi joku mahdollisimman paljon tätä miehesi kaveria muistuttava henkilö ? Siis haaska tai mätisäkki lyhyesti ilmaistuna .Ja myös rivosuisuus olisi eduksi.
Öh , tuota anteeksi . Tuli sanottua vähän rumasti , koska mielestäni jokainen Nainen on aina jollain tapaa kaunis.
Mutta juu. Kutsu tämä luottoystäväsi kylään samana iltana sen öykkärin kanssa.
Ja juota ne molemmat kunnolla känniin. Sotke vielä niitä mömmöjä niiden booliin.
Sitten vaan väistelet niitä aikasi ja kohta virkavalta hoitaa asian kuntoon.
Voisi tieten olla parempi , että juotat vain sen oman ystävättäresi riehakkaaseen humalaan , jolloin hän saattaisi hyvinkin ajaa tunkeilijan pakosalle . Itse osaat kyllä soveltaa tuota neuvoa jotta miten juottaa kukin..
Ja kävi nyt kuinka vaan niin yksi neuvo on aina tosi ja lohduttava.
Se että " aina on olemassa vielä yksi konsti "- 4793
Kuule ihan hyviä ehdotuksia mutta tämä kyseinen tursake on niin minä itse tyyppi ettei siihen järjen sana tehoa, enkä ala omassa kodissa lirkutteleen, en minäkään mene kenekään kotiin tekemään mitä huvittaa.
- kovemmat_kädet
Tulisi keskustella miehesi kanssa asiasta, ja sinun tulisi selittää hänelle, että et halua, että tuo miehesi tuttava, jos ei osaa edes käyttäytyä, käy vieraisilla ja sotkee paikkoja.
Jos meno ei lopu, uhkaat järeämmillä toimenpiteillä. - Tämmöstää
Juuri nyt olisi tosi tärkeä meno, vierailu, matka ym. Ja hups se peruuntuikin yllättäen jos joskus pitäisi mitään mihinkään selittää.
- Tellervo63
En suostuisi todellakaan vastaanottamaan tuota vierasta. Oma sukulaiseni aikoinaaan (nyt jo edesmennyt )käyttäytyi vähän samalla tavalla.Oli pakko sanoa hänelle,ettei meille voi rynnätä yökylään kutsumatta. Emme jaksa katsella/kuunnella hänen juopotteluaan, kun itsellämme oli töihinlähtö aamulla. Tein selväksi,että meille voi kylään tulla vain selvinpäin ja sopimuksesta. Eipä häntä sen jälkeen näkynyt,eikä meille kyllä ikävä tullut.Omassa kodissa eivät vieraat määrää.Suosittelen Sinulle tätä helppoa ja yksinkertaista sääntöä.
- Anne50
Luultavasti ainut keino on ero,koska ei miehet koskaan ajattele naista..ovat tosi itsekkäitä otuksia.Minä oon ollu onnellisesti yksin monta vuotta..eipä tarvitse kärsiä millään tavalla miehen takia : )
- 4444444
Käske sen vieraan mennä pois
Pesari tms kouraan ja sano että lähdetkö omin avuin vai autanko. Ja jos lähtee omin avuin niin sano perään että suosittelen ystävällisesti pysymään ihan vitun kaukana täältä.
En olisi tekemisissä.
Onko sinulla miestä?
Niin, ehkäpä hänen täytyy miehistyä.- Anonyymi
Ei kokemusta. Lysy äijältäs että kumpi lähtee sinä vai tuo vieras?
- Anonyymi
Juuri näin. Toki voisi ensin yrittää keskustella miehesi kanssa, mutta ellei auta.
- Anonyymi
Laita radio kovalle radio dei kanavalle ja telkkarista illalla tv7. Eiköhän lähde.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832