Millaisia unia adventistit näkevät?
Unet hotellissa ja kotona
12
<50
Vastaukset
- ihmeellistä
Eikös adventismi perustu profetaallisiin uniin ja näkyhin. Sieltä löytyy adventismin perusta ja syntyminen.
Siitä taitaa olla oma virallinen opinkohtansa. - Ametististi
Valveunia ;)
- pastorinsapattimatkat
Pastorit sapatti ja seminaarimatkoillaan asuvat hotelleissa ja hotellin unet poikkeavat vaimon vierellä kotona olevista unista.
- Pastori.Helsingistä
Jos pastorimme ylipäätään nukkuvat levollisesti? Omatunto voi joillakin kalvaa. Useimmilla pastoreilla ei. Pastoreillamme yölläkin on hotellissa muuta tehtävää. Irtautuminen pastorin helposta työstä hotellin allasbaarin arkisiin touhuihin saattaa monesti tuntua raskaammalta kuin lauantaiset höpinät sieltä seurakuntasalin puhujakorokkeelta. Onhan se paljon helpompaa puhua arkisista tosiasioista neitokaisille baarissa kuin puhua seurakuntasalin edessä totta.
Pastori.Helsingistä kirjoitti:
Jos pastorimme ylipäätään nukkuvat levollisesti? Omatunto voi joillakin kalvaa. Useimmilla pastoreilla ei. Pastoreillamme yölläkin on hotellissa muuta tehtävää. Irtautuminen pastorin helposta työstä hotellin allasbaarin arkisiin touhuihin saattaa monesti tuntua raskaammalta kuin lauantaiset höpinät sieltä seurakuntasalin puhujakorokkeelta. Onhan se paljon helpompaa puhua arkisista tosiasioista neitokaisille baarissa kuin puhua seurakuntasalin edessä totta.
" Onhan se paljon helpompaa puhua arkisista tosiasioista neitokaisille baarissa kuin puhua seurakuntasalin edessä totta."
Puhua seurakunnan edessä totta ??? Tarkoitatko että koulutus on mennyt ihan pipariksi ?
- kummallistaimoapukkaa
Itse en malta hotellissa yöllä nukkua.
- Pastori.Turusta
Niin, siellä hotellihuoneessa on paljon muuta tekemistä kuin nukkuminen. Sänky on tietysti tärkeä ja joustava patja, joka myötäilee liikkeitä.
- hotelli_4
Ex-maallikko raamatunopettaja ja sukututkija näkee himokkaita unia wanhasta hotellielämästä.
Siksi nykyisinkin "hotelli_4" kummittelee unissa. - Pastori-Porista
Minä näin sapatin ja perjantain välisen yön aikana vuonna 2001 ihmeellisen unen.
Olin Newbold College:ssa opiskelemassa adventtikirkon pastoriksi. Yöllisessä unessani näin vieressäni läpipaistavaan lumivalkoiseen harsoon pukeutuneen alastoman nuoren neitosen. Neitonen tuli viereeni ja kysyi, että voisiko hän lämmitellä vieressäni, koska hänen huoneensa oli kylmä. Minä kohteliaana miehenä avasin peittoni reunaa ja käskin neitoa tulemaan viereeni. Neitokainen kuitenkin säpsähti koskettaessaan ihoani ja sanoi, että olen kylmän nihkea kuin kuollut kala. Neitokainen juoksi pois luotani käytävälle.
Mitähän tuo uni mahtoikaan tarkoittaa?- past-ORI
Pastorit ovat usein kylmän nihkeitä.
Oliko neitokaisella 36 numeron kengät?
Yleensä pastorit ovat hanakoita neitsyiden perään mutta pian "se" lopahtaa. - Pastorin-unen-selitys
Kyllä selvästi unesi selitys on se, että sinä pastorirukka olet syntynyt sellaiseksi, jota neitosen tai naisen läsnäolo ei paljoa lämmitä.
Mutta jos siinä unessasi valkoisessa harsossa ilmestynyt olisi ollut vaikkapa Tom of Finland, niin todennäköisesti kaikki poskesi olisivat alkaneet hehkua tulikuumina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191504
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81467Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein171381Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61218