Specsavers

Ei_enää_Specsaversille

Kouvolan Specsaversillä huonoa, ammattitaidotonta palvelua. Ensinnäkin itse jouduin yksin valitsemaan pokat, ei tullut apua. Siinä vaiheessa olisi kyllä pitänyt vaihtaa liikettä. Näöntarkastus tehtiin (luku- ja näyttöpäätelasit) ja sen jälkeen jätettiin palloilemaan yksin joksikin aikaa ennenkuin tuli seuraava työntekijä kyselemään että mitä saisi olla. Tilattiin lasit (kahdet 99 euron lasit yksien hinnalla). Pokat olikin sellaiset, että tarvii erikoislinssit. Hintaa tuli lisää, mutta oli alekuponki ja lasien hinnaksi tuli 170€ (se 99€ n.70€, joka oli alennettu hinta erikoislinsseistä). Koko ajan luulin, että kahdet lasit on tulossa. Sitten tuli viesti, että lasit noudettavissa pvm kellonaika. No joku työntekijä (ylimielinen naishenkilö, kun uskalsin käydä pähkäilemään uutta hintaa) oli laittanut kysymättä minulta kellonajaksi klo 15. Jos olisi minulta kysytty, niin en tietenkään olisi hyväksynyt ehdotettua aikaa, koska olen töissä klo 16 asti. Kun lopulta menin hakemaan laseja, niin olikin vain yhdet. Missään vaiheessa ei tarkennettu, että tulee vain yhdet. Sitten itse lasit; näen näytön paremmin ilman niitä ja kun katson näppäimistöä tai tekstiä ja käännän päätä, niin näppis/teksti näyttää "venyvän". Päätin kaikkien edellä mainittujen takia palauttaa lasit. Specsavers ottaa itselleen 30% hinnasta. Kun menin palauttamaan lasit ja kerroin noita vikoja, niin mulle sanottiin, että ei voi olla samat lasit vaan tarvitsee kahdet. No huhuh, eka optikko teki siis yhdet lasit mun tarpeille ja seuraava sanoo ettei voi olla niin! Mitä ammattitaidottomuutta eikä tietoakaan yhdenmukaisesta toiminnasta. Mitenköhän monet lasit on tehty väärin ja ihmiset tyytyneet, kun luulevat, että optikot osaavat asiansa! Tiedän itseni lisäksi kolme muuta, jotka eivät ole tyytyväisiä Specsaversin toimintaan ja tuotteisiin. Kyllä tarjottiin uutta näöntarkastusta, mutta miksi ihmeessä olisin tuon kaiken (hintojen harhaanjohtavuus, epäpätevyys ja huono ja ylimielinen palvelu) jälkeen luottanut siihenkään!

2

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Specsavers

      Hei

      Pahoittelemme, että olet kokenut, että palvelu ja lopputuote eivät ole vastanneet odotuksiasi. Laittaisitko yhteystietosi osoitteeseen: [email protected] niin selvittelemme asiaa.

      Ystävällisin terveisin,
      Specsavers Finland Oy

    • Munkokemus

      Jotain outoa on aloittajan tapauksessa. Itse en Kouvolan Specsaversia tunne, mutta eräässä toisessa kaupungissa olen asioinut Specsaversilla monen monta vuotta. Aina olen saanut aulista palvelua ja sellaiset lasit, joita on ollut mieluista käyttää.

      Jäi epäselväksi, valitsiko aloittaja kahdet kehykset tosiaan itse. Miksi hän ei saanut optikon apua kehysten valintaan?
      Kun itse kerran ostin kahdet lasit yksien hinnalla, minulle laitettiin jopa piilolinssit silmiin, sillä olen erittäin likinäköinen. Näin pystyin itsekin näkemään, miltä eri kehykset näyttivät päässäni. Tätä sanoisin hyväksi palveluksi.

      Olen käyttänyt silmälaseja 55 vuotta, mutta yksiäkään kehyksiä en ole valinnut ilman optikkoa, en missään liikkeessä. Kokemusta silmälasien ostosta on kertynyt vuosien varrella paljon ja omat kokemukseni Specsaversilta ovat täysin kilpailukykyiset minkä hyvänsä optikkoliikkeen kanssa. Hinnat Specsaversilla ovat useimpia muita halvemmat.

      Viime vuonna ostin kahdet lasit, toiset Specsaversilta ja toiset suuriin ketjuihin kuulumattomalta optikolta. Molemmissa tapauksissa sain toimivat lasit, mutta Specsaversin lasit maksoivat 400 e ja ne toiset 800 e. Kehysten hinnassa oli 150 euron ero. Muu hintaero tuli linsseistä. Palvelu liikkeessä yhtä hyvä molemmissa tapauksissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe