Oli eilen mies..

Eräältä_naiselta

Rytmihäiriöitä. Tuntui että sydän pomppaa ulos.

121

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoltajamurhetta

Minäkin heräsin kl.3:10, säikähdin tukehdunko tähän, samalla vihlas sydämestä. En aina saa nukuttua hammassuojan kanssa, Kärsinkö uniapneastakin?

• Itsekin koko yön 27.2 pomppailin pystyyn kun tunne rinnassa, että nyt lyö pumppu nuorella miehellä kiinni ja kuolen pois.

• Huoltajamurhetta
        possu kirjoitti:

Itsekin koko yön 27.2 pomppailin pystyyn kun tunne rinnassa, että nyt lyö pumppu nuorella miehellä kiinni ja kuolen pois.

Aina kannaattaa olla huolestunut, jos kokee tilanteen uudeksi ja poikkeukselliseksi ja jos vaikutus itseen on huoli? Vanhemmiten kokee enemmän tilanteita, joista syytä huolestuakin. Nuorena ei ollut tarvetta, sai vain huolettomasti elellä ilman huolen häivää. 50 ikäisenä jo syytä miettiä ennakoiden tulevaa? Ettei yllätä tilanne samoin kuin teki Matille ja Ollille. RIP heidän muistolleen.

• eräälletänne

Koeta elää mahdollisimman rauhallisesti.
      Lääkärissä kannattaisi ehkä käydä.
      Parane pian!

• Eräältä_naiselta

Välillä tulee niitä, ei kai ne vaarallisia ole. Eilen kyllä kesti yllävän pitkään.

• voikökköhei

ei se ap se paskaläjä ollu ) hihiihahaa hihii.

• äoäoäo

emme tulee enää tapaamaan. ja aina äijä lankee loveen. tyhmyydelle täydet pojot.

• Oletkoyhtäinnokas

Tukemaan myös tuntemisiasi ihmisä kuin nettipalstalla tuntemattomia. Toivottavasti.

• oäoäoä
        äoäoäo kirjoitti:

emme tulee enää tapaamaan. ja aina äijä lankee loveen. tyhmyydelle täydet pojot.

Tutun kuuloista sepostusta? Itse en alentuisi arvostelemaan vastaavassa tilanteessa? Ehkä jotkut ihmiset kasvaa iän myötä pois kapea katseisuudesta, ei kaikki?

• Tutunkuulostavai
        oäoäoä kirjoitti:

Tutun kuuloista sepostusta? Itse en alentuisi arvostelemaan vastaavassa tilanteessa? Ehkä jotkut ihmiset kasvaa iän myötä pois kapea katseisuudesta, ei kaikki?

Tunnistitki kirjoittajan? Voi luoja näitä.

• oäoäoä
        Tutunkuulostavai kirjoitti:

Tunnistitki kirjoittajan? Voi luoja näitä.

En sanonut, et tunnistan. Samaistuin enemmänkin olemaan vastapuolella. Avainsanat ehdoton ja toisen aliarvioiminen.

• Jumantsukka

Mitä hiivattia tommosta pitää tänne kirjottaa.

• vai_miksi

Oliko niin kova kaipaus?

• Kaikenlaistajuu

onko tää nyt sitä sote praktiikkaa vai mitä. ei kai tänne sairaskertomuksia tarvii postata mutta se on hyvä kyllä että apu näyttää olevan lähellä.

• Näitätuleevälillä

Sitä liikkeenä jonkinasteinen viritys tuli eilen ja edelleen jatkuu. Mitä tehdään sille?

Talvesta tarpeeksi saanut.

• gghhhhgtt

Pari huonoa päivää ei kännistä.

• taisiolla

Joskus aiemminkin.
      Yritä pärjätä sen flimmerin kanssa.
      Paineita pois.
      Onkohan hän

• nainenmonienjoukosta

Kannattaa mennä vaivojensa vuoksi lekurille, eikä valittaa tänne. Myös eräs

• Sääliäkaipaat

On se säälittävä tapaus

• Ilkeyttä

Oon melko varma että aloitus ei ole naisen kirjoittama.

• Eijärinviisas
        Ilkeyttä kirjoitti:

Oon melko varma että aloitus ei ole naisen kirjoittama.

On se nainen

• Ilkeyttä
        Eijärinviisas kirjoitti:

On se nainen

Täällä näitä viestejä seuranneena, väitän ettei ole naiselta.

• Iivosaipronssia

Rytmihäiriöitä? Niitä tulee vielä lisää kevään mittaan. Mutta

• rolloloollolooo

Säälipojot tälle!

• Mulla kanssa aika ajoin näitä muljahduksia, ne tuntuu tosi ilkeältä. Ei kai ne vaarallisia ole niin kauan kun niihin ei liity puristusta tai rintakipua.

• Corollii

On, joku ajattelee sua tavalla tai toisella, tuttua kauraa.
      Toisaalta jos menis valittamaan niin sais ifin maksettua sairaslomaa:)

• Minunvikani

Joo sekin on varmaan mun vika niiku kaikki tässä paska maassa

• unessaloukkaantuu

Itselläni taisi olla niin jännittävä uni yöllä että piti taistella jotenkin unissaan, kun aamulla oli varmas kipeänä, ilmeisesti olin potkaissut seinään jossain taistelussa, unissani.

Ei näytä tulevan näköradiostakaan hyviä elokuvia tänään, tuo ehkä tuo daredevil, mutta niin vanha, toisaalta on niin vanha elokuva että voisin katsoa uudestaan jotta en enää muista tuota.

• adfgfjklö

kiiruusti nukkumaan

• taaskerran

Hyvää huomenta
      näin unta.

• Arvatenkin

Painajaista jos minusta näit. 😁

• Tohtorikosesiinä

Ja unia on nähty, jep jep. Anonyymeistä sydänpotilaista vai ?? ))

• talosta
        Arvatenkin kirjoitti:

Painajaista jos minusta näit. 😁

jossa asuit

• Näinrakas

Unta että tähdistöt sydämeni uudelleen💓

• Dalailamaaaa

Anna niille, joita rakastat, siivet lentää, juuret palata ja syyt jäädä.

• hyvänmielentuoja

Ihana
        ❤️☀️

• Huom

Sandra Bullock on hyvä näyttelijä.

• tervemies

Taitaa käydä hyvinkin tuttu mies tällä palstalla, ei olisi uskonut tai tarkemmin ei siitä miehestä etukäteen tiedä mitä se tekee.

• tervemies

Siipeiliä hyvinkin, lennä lennä..................

• Miehenkummastus

Jokaisella pumppu väliin pompottaa kuinka pompottaa mutta tietysti jos huomiota hakee niin siinä tapauksessa mutta kai ne sairaskertomukset vois postailla muualla, eikös täällä jossain ole ihan terveyspalstakin, vähän vetää virnettä namalle, etenkin kun palstatohtori riensi ensiapua antamaan
      ripeällä tahdilla, saataisiinpa apua irl yhtä nopeasti. Wirn wirn, päivänjatkoa sairasosastolle.

• Eipahallaollenkaan

Mutta mutta, täällä yksikään mies ei sinun jutuista tiedä eikä sinusta mitään niin aina pistää miettimään että miksi. Miksi kukaan kirjoittaa tänne näin ohi aiheen. Eikö tuo olisi pitänyt vaikka tekstata oikeaan puhelimeen, täällä tällä ei ole merkitystä, ei vaikka innokkaat lekurit rientävätkin häntä viuhuen apuun sankarillisesti. Näyttäen mitä sitten näyttävätkin. En vain ymmärrä tarkoitusta.

• keväthulluus

Vinksahtaneet mielet haluaa kiusata ihmisiä, ei muusta ole kyse. Voihan se olla et joku mies haluaa kiusata jotain naista saadakseen hänet pois tolaltaan. Ystävälle älä ota näitä tosissaan, sinun suru vain pahenee. Älä enään lue näitä, sinä olet jo saanut tarpeeksi kuormaa.

• Sivustavain
        keväthulluus kirjoitti:

Vinksahtaneet mielet haluaa kiusata ihmisiä, ei muusta ole kyse. Voihan se olla et joku mies haluaa kiusata jotain naista saadakseen hänet pois tolaltaan. Ystävälle älä ota näitä tosissaan, sinun suru vain pahenee. Älä enään lue näitä, sinä olet jo saanut tarpeeksi kuormaa.

Eiköhän ne vinksahtaneet ketjussa ole aloittaja ja lekurisetä. Teillä joillain on kumallinen tapa herjata niitä asiallisimpia kommentteja. Eiköhän joku muu ollut tosissaan kuin edellinen tässä ketkjussa.

• Ämmmmä

Jep, vinksahtaneet miehet (ja mahd. nainen) haluavat ajaa joukkoistetusti itsemurhaan "auttaamisen" varjolla, tämä on kyllä käynyt selväksi.
        Mulle esim. on ilmeisesti keksitty sairauksia.

• voimahoton

kellä mitäkin, mulla taas meinaan varpusparvi lenteli vauhdilla, oi meitä vaivaisia.

• hähäää

Mun mieskö se täällä purkaa mieltään vai hänen työkaverit vai sukulaiset. Olettepa paikan löytäneet😄. Yks suku täällä ainakin majailee ja vittu...e muille ihmisille. Muuten ovat niin makeita että😄😄

• Ettäkö

Kari Krandi rientää hätiin kun naikkonen kerran kertoo kuinka pompottaa .

• Komiikkaariittää

Tahatonta sellaista. )) Omg.

• Optimistiauttaa

Olet siis katkera minun asioista.
      Olet siis kateellinen jos mulla menee hyvin.
      Vihaat että minulla olisi joku muu.
      Ja mitä kaikkea muuta, jatka vaan listaa.
      Sä vihaat kaikkea minussa.

• Optimistiauttaa

Olet siis katkera minun asioista.
      Olet siis kateellinen jos mulla menee hyvin.
      Vihaat että minulla olisi joku muu.
      Ja mitä kaikkea muuta, jatka vaan listaa.
      Sä vihaat kaikkea minussa.

• sekalaista

On seurakunta:DD
      Koeta kuntoutua

• Olen kunnossa, jos en sitten kuole nauruun. 😂

• Samalaulukuennenkin

Pakottaaks joku sut oleen täällä, mee pois niin ei tarvii ruikuttaa, sama sillon aiemmin kun piilottelitte täällä, ettekö uskalla käyttää puhelimia.

• Katsostämä
        Samalaulukuennenkin kirjoitti:

Pakottaaks joku sut oleen täällä, mee pois niin ei tarvii ruikuttaa, sama sillon aiemmin kun piilottelitte täällä, ettekö uskalla käyttää puhelimia.

On niin hauskaa, varsinkin kun se näyttää ärsyttävän sua niin vitusti. 😂😂😂

• Yogiraman

Jos on olemassa pelkoa, ei ole luottamusta.
      Jos tunnistat itsessäsi vihaa, et anna tilaa rakkaudelle.
      Jos olet välinpitämätön, pakenet vahvuuttasi.
      Milloinkaan et voi valita molempia.

• Corollii

Pelkoa-opettele kuolemaan niin ei ole pelkoa
        Vihaa- mitä saat vihasta itsellesi
        Välinpitämätön- tasapainoinen

• toinen.nainen

Minulla oli tänään kakka punaista. Säikähdin ensin mutta muistin sitten syöneeni punajuurisalaattia.

• Hyvääon

Se on muuten hyvää, ei kakka vaan se toinen.

• Onneksolkoooon

Tuliks sulla tänää kakka

• paskapuheet

Eivät auta sydänvaivoihin.

• Oikeassaolet

Sydänvaivat eivät ole leikin asia.

• Kaikaikkipelkää

En pelkää kuolemaani vaan kärsimystä.
      Jos olen tasapainossa henkisesti, en pelkää mitään.
      Tai jos pelkään jotakin, opin sen kohtaamaan.
      Tiedän rajani, pelkään esim korkeita paikkoja ja pahoja, väkivaltaisia ihmisiä.
      Eikö se olekin luonnollista.

• Korion

Kuulin jutun että nakkikiskoilla ei enää tapella.
        Olenko sinisilmäinen mutta en usko väkivaltaan.
        Henkisesti olen opetellut että ilo parempi.
        Minulla on ikävä entistä elämää,
        lähestyttyäni naista hän tekikin elämästäni helvettiä.
        Menen kohti entistä elämää uusin kuvioin.
        Toivon ihmettä tapahtuvaksi.
        Kukaan ei halua pahaa, kaikki ovat vain tietämättömiä ja luulevat asioita.

• hapenpuute.sammakot

Palstalaisten aivoverenkiertohäiriöille ei sensijaan näköjään voida yhtään mitään..

• Hyväähuomenta

Parempaa Perjantaita;)

• toivoisininnäinkin

Varoitus että jos katson tuollaisia nopeusvene-juttuja mitä minä laitoin: voivat lisätä sydänkohtauksen riskiä merkittävästi.

Tai sitten voi alentaa, kun näet itse että miten henkensä kaupalla jotkunkin kilpailevat.

• kovemmatmoottoritkin

sitten näette sellaista unta: että olen ohjaamassa tuollaista jotain offshore-venettä ja mitäs sitten oikeasti pitäisi tehdäkään? Olisi painajaisunu oikein sitten.. nojaa normaalia seikkailuahan, formula1 on luuseriel laji ;D

Laittomatkin offshore-veneet... ovat niin hengenvaarallisia että kuolisit jo uneesi jos ajaisit vaikka jotain Britannian ympäriajoakin sellaisella unissasi, tulisi törmäys?

• suositanelokuvaa

Voisin ehdottaa jotain elokuvaa missä oli vene;: James Bond 007 - Istanbulissa.

... kun venellä ajaminen on helpompaa kuin autolla ajaminen oikeiasti, sitten..

• Hyväähuomenta

Tänään on hyvä päivä. Kohta lähden hippulat vinkuen.🤣 En kuitenkaan ihan veneellä. 🚤😂

• muistakuitenkin

Sivutiet ova jäässä.

• Ajelen

Valtateillä. 🚘

• kävitkös

merenrannan kaupungissa

• Suuntamuualle

Tällä kertaa.

• Bmv

Ei Turkuun

• jäätanssiaprinsessoille
    • hyväähuomenta

Retkeltä palattu,

• Seonmenoa
    • Olipasse

Kävelylenkki. Metsässä voi törmätä kaikenlaisiin eläimiin. Kolme hirveä tuli tielle ja koira perässä. Menihän ne pitkään tietä pitkin.

• hyviäseikkailuja

Niin on joo tuollaiset seikkailut, voi verrata täysin johonkin moottoripyörä matkaseikkailuihinkin, sama juttu, mutta eri tavalla toteutettuna vain.

Nyt tuli aivan hyvä kortti tuossa päivän kortti -pelissäni: Ace of Diamonds, eli ruutuässä.

Ei vaikuta mitenkään, kuten eivät horoskoopitkaan vaikuta toimintaani,, joskus vain huvikseni kokeilen pakan kanssa tuota pelijuttua.

• hyviäseikkailuja

Minuutin päästä ajattelin että: tulipa hauska kortti nyt, kun noita elokuva-juttuja pitäisi järjestellä ja katsoa ruudusta: ruutuässä.

Olisi hyvä pokerissa jos aina pystyisi ajattelemalla asioita määräämään mikä kortti milloinkin tulee.

• varmaankin

Lumi pöllysi;))

• olokotiellä

Lunta vai oliko aurattu

• Jokapaikassa

On lunta nytten.

• normaaliahöpöttelyä

Huomasin joo että lunta tulee... eräs musiikki, tyttöjen musiikki: Tea - Mitä tytöt haluaa.

Aika hauska sinänsä tuo kun monestikaan pojat eivåt tiedä mitä tytöt haluavat.

• hyväähuomenta

Kaunista Sunnuntaita
      Ulkoilukelit jos on tarpeeksi vaatetta.

• Taivaanrantapunertaa

Ja hanki kantaa.
        Ei paljon kauniimpaa voisi olla.
        Silmä lepää ja mieli rauhoittuu.
        Kaunista huomenta ja päivää.

• Aikuinenko

Että oikein rytmihäiriöitä oli, no ei kovin vakavaa jos riittää että raapustaa asiasta tiedotteen nettipalstalle eikä ole tarvetta ottaa yhteyttä lääkäriin. Mutta naisethan ovatkin tunnetusti hyvin huomionhakuisia.

• ikäväätoimintaaz

Olisi aika ikävä jos avaavat jotkut panssariluodeilla ja konekiivääreillä suoraan kohteena poliisien påät _D

Päät tuhototaan ensin... kkk ... tyyppistä toimintaa että uhka eli aivot poistetaan sitten heti :ÖD
      ... olisi järkyttävää...

• overpowered

Eli silloin tuollaisessa tilanteessa jos on ylivoimaisia snipereitakin ja jne... yrittää näytellä kuollutta, kun joku tarkkaampuja varmasti napsauttaa panssiluodin kalloosi siitten, jotta ei tarvitse sitten enää räpsäyttää ollenkaan silmää.

• Kukinkirjoittaa

Oman tasonsa mukaisesti mutta komppaan ylempänä ollutta kommenttia naisten huomionhakuisuudesta, sen mukana käy joskus överit kuten tässä aloituksessa jos todellakin oli tosissaan kirjoitettu.

• Huomenet

Voi että täällä on vakavaa porukkaa. 😂 Täytyy pitää nyt viikon loma, ei jaksa tätä.
      Heippa!

• Voirähmäpulla

Täytyy pitää viikon loma NETISTÄ, mikä tekee olemisenne niin salaiseksi että netti on ainoa tapaamispaikka. Voi kökkö näitä.

• kummallista

miksi pitää olla paikassa josta ei ole kuin haukkumista vai kuvitteletko että teidän kahden kohdalla olisi sääntö ettei saa kommentoida :)) näyttää olevan vähän sitä luuloa näillä kuurupiiloa täällä leikkivillä )

• joonuo2hyväämusiikkia

Tyttöjen laittamat musiikit... joo aika hauskoja.

On täysin totta että minulla on yhteyksiä tuollaisiin kkk-pomoihin, mutta en halua niistä kertoa sen enempää, "need to know basis only" :D

• Stressiperäistä

Kun leikitään piilosta uskaltamatta olla avoimesti yhteydessä niin kroppa kärsii ja aloitus kertoo tuloksen.

• Luuletko

Että tämä aiheuttaa stressiä?😂 Täällä vaan on niin tosikoita ettei jaksa katsella. Piiilottelet itsekin täällä, pistä nyt oma nimi niin tiedetään kuka olet.😂

• Miksisinähei
        Luuletko kirjoitti:

Että tämä aiheuttaa stressiä?😂 Täällä vaan on niin tosikoita ettei jaksa katsella. Piiilottelet itsekin täällä, pistä nyt oma nimi niin tiedetään kuka olet.😂

Vähättelet ja vittuilet täällä ihmisille noin? Täällä jokainen saa luvan kanssa kommentoida joka ainoata viestiä, myös sinun viestejäsi, etkö ymmärrä sitä vai miksi noin alhainen käytös?
        Sinä / te olette selvästi nyt väärässä paikassa. Ei täällä kenenkään tarvitse sinun käskystäsi kertoa yhtään mitään, oman nolon käytöksesi ja olemisesi tuot vain esiin tuolla tavalla. Jos hermo naksuu kommenteista niin pitää keksiä toinen paikka viestien vaihtamiseen.

• piilotteletitseKIN
        Luuletko kirjoitti:

siis salassa yhteyttä pidetään, tulikohan myöntävä vastaus epähuomiossa kiukun hekumassa ))
        ja ollaan niin olevinaan ja kuin euroopan omistajia ja kuitenkin - kielletyillä poluilla rähmitään kontallaan mutta hirveä rähjyy on päällänsä muita kohtaan.

• Miesvastaa

Vitutuskäyrällä on suora yhteys sydänvaivoihin. Tuli todistettua omassa ketjussasi.

• polttopallosormi

Sormeeni tuli pallo.

Ilmeisesti olen jotenkin polttanut sen... polttopallo, pikkupallukka.

• Sydämämä

Olen vähän niin merkattu, mutta kiinnitä asuun kauneutta.

• hirveitänovelleja

No johan tuli melko vihainen romaani jo joltain taas :)

Kun tuota omaa peliäni kokeilin ottaa kortin, taaskin ruutua, 7 tuli nyt korttina, ruutuseiska.

• huonotkitarat

Jotenkin itseäni ärsyttää näissä uusissa musiikeissa kuten haloo helsinkikin, kun ei ole kunnollista kitaristia... tietystikään mitään Tony Iommia ole, mutta jotain pitäisi sentään olla, aivan aliarvoista...

• PalttoonNappi

Paossa ollaan ja muille jaellaan veetyylin jokereita. Hassun hauskaa palttoonnapin mielestä.

• aikahauskojamuzak

Mutta niin eilen tytöt laittoivat 2 eroista kappaletta todellakin, kuuntelin niitä aikahyviäkin... adrianan juttu missä oli kirjoituksia mukana vähän kuin norjalaisten jutussa, kirjoituksia... toinenkin oli aika hyvä, keskityin kuuntelemaan niitä.

Mutta aina puuttuu jämerä basso, se minua harmittaa monesti.

Tea - kappale oli hassukin kun kompuroikin siellä, vähän huumoriakin mukana.

• Jokainenvalitsee

Luvallinen vai luvaton.
      Ja kantaa itse vastuun.
      Ja myös seuraukset.
      Sivulliset eivät ole syyllisiä tilanteeseen.
      Ainoastaan asianomaiset.

• Just_

Eikä melken.

• Ajankohtatäsmäsi

Ihmettelen kuka yhden kommentin kirjoitti se ei ollut kyseinen mies eikä hänen naisensa. Kantajana sitä vastuuta nyt ja lopettakaa tänne yksityisasia en raportointi.

• Ällöttää

Siis kantakaa vastuu mätehtijät.

• Aikahauska
        Ajankohtatäsmäsi kirjoitti:

Ihmettelen kuka yhden kommentin kirjoitti se ei ollut kyseinen mies eikä hänen naisensa. Kantajana sitä vastuuta nyt ja lopettakaa tänne yksityisasia en raportointi.

Sinä sitten oikein ihmettelet kuka mitäkin anonyymille palstalle kirjoittaa, eikö elämässä isompaa sisältöä ole, kannattaa osoittaa huomautuksensa mikäli sellaisia on oikeille ihmisille eli heille ketkä täällä piiloleikkejä leikkivät eikä kommentoijille.

• 345434

Sinun sisältö on tuo yllä, kirjoitusten kyttäys ja kommentointi kaikkeen.

• Eipidäpaikkaansa
        345434 kirjoitti:

Sinun sisältö on tuo yllä, kirjoitusten kyttäys ja kommentointi kaikkeen.

Minun kommentti on niistä yksi. Ei kannata leikkiä kaikkitietävää kun ei sitä ole.

• aikahyväpalsta

Niin tulikin mieleen, että: ikävän palstan nimi onkin erittäin hyvä kun jotkut ikävöivät rakkautta, toiset kumppania mutta niin yhdistää erilaisissa ikävöinneissä ihmisiä.

• Mievaantaas

Ikävä tuli kumppania mut kohta me taas nähdään😍

• satasellakeksejä

Olisi aika hauska juttu naiselle, jos olisi sovittu että tuot kaupasta ruokatarvikkeita.... sitten tulisi kaljaa ja paljon eirilaisia keksejä.... emäntä olisi vihainen että: miten luulet että noista kekseistä voimme tehdä oikeaa ruokaa?

• satasellakeksejä

Vieläkin parempi jos antaa 100 jollekin pikkulapselle niin varmastikin ostaa sillä koko rahalla karkkeja :)

• hyväähuomenta

Kaunista viikkoa;)

• eikössekiukkupussi

just eilen sanonut pitävänsä täältä viikon loman :))

• Luuseritonluusereita

On se elämä mallillaan kun salaa pitää huomenetkin toivotella. Huh huh.

• Kätsyätää

Leikkielämä joillain ku nyxät ja exät ja elämä ahistaa niin täällä saa rytmit kohilleen )
      vaikka näyttää kylläkin siltä että seurauksena siitäkin on otsasuonen pullistuma ja hallitsematon itkupotkuraivari ))
      mutta yhtäkaikki, aina löytyy näitä huomenen toivottelijoita joiden omatunto on venyvä kuin kuminauha )))
      ja silloinhan on kaikki all right ))

• eilenoli

Isossa kaupassa melkein kuin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9484
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2990
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      41
      2759
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2601
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      198
      2018
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      100
      1916
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1863
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1409
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe