Olen kyllästynyt ainaisiin vikoihin ja huollon irvailevaan ja epäasialliseen käytökseen, en enää koskaan aja VW:llä enkä ainakaan Skodalla.
Vaihdan VW:n Toyotaan
7
<50
Vastaukset
- HolistillaOnTehtävä
Ahaa, välillä tällainen lähestymistapa PenttiHolistilla.
Nuo aloituksesi on vaan niin lapsellisia ja läpinäkyviä, että ihan naurattaa jos uskot että joku ottaisi ne vakavissaan. - ZKODA
onko sinulle väitetty tehneesi käyttövirhettä? tuttu juttu tuo luomuhuttu. näin minulle väitettiin 74 kertaa 2 vuoden aikana 2013vm skoda oktavian takuuhuollossa, takuu ei korvannut mitään.
- HolistillaOnTehtävä
Ja lisää aivopierujasi, hyvin sä vedät PenttiH.
- 2.4STW__
Minua kovasti houkuttaa RAV4 nelivetoisena hybridinä tämän nykyisen kolmivuotiaan Audin jälkeen.
Ihan kiva peli tämäkin ollut paitsi umpisurkea robottivaihteisto. Kulutus vaan on kokoon nähden talvella posketon. 6.5- 7.5L/100km... naftaa ja tämä rauhallisessa työmatka-ajossa missä suurin osa matka-ajoa.
Tuo vaihteisto potuttaa niin paljon että estää vastaavan merkin tai sisarmerkin hankinnan. - vetelä.täällä
https://www.youtube.com/watch?v=so8JLIYc1yU
Voi tulla volsun robovaihteistoa ikävä kun Tojon "neliveto" näyttää osaamisensa. Tukevasti kiinni tasamaalla. viisas autovalinta, suosittelen. ei ainakaan auto huonone jos volkkarin vaihtaa toyotaan.
- Vaihtaja
Täällä ilmoittautuu myös yksi vag-konsernin tuotteen tojoon vaihtava. Ja tämä ei ole vitsi eikä trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794944- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482209
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830