Olen kyllästynyt ainaisiin vikoihin ja huollon irvailevaan ja epäasialliseen käytökseen, en enää koskaan aja VW:llä enkä ainakaan Skodalla.
Vaihdan VW:n Toyotaan
7
<50
Vastaukset
- HolistillaOnTehtävä
Ahaa, välillä tällainen lähestymistapa PenttiHolistilla.
Nuo aloituksesi on vaan niin lapsellisia ja läpinäkyviä, että ihan naurattaa jos uskot että joku ottaisi ne vakavissaan. - ZKODA
onko sinulle väitetty tehneesi käyttövirhettä? tuttu juttu tuo luomuhuttu. näin minulle väitettiin 74 kertaa 2 vuoden aikana 2013vm skoda oktavian takuuhuollossa, takuu ei korvannut mitään.
- HolistillaOnTehtävä
Ja lisää aivopierujasi, hyvin sä vedät PenttiH.
- 2.4STW__
Minua kovasti houkuttaa RAV4 nelivetoisena hybridinä tämän nykyisen kolmivuotiaan Audin jälkeen.
Ihan kiva peli tämäkin ollut paitsi umpisurkea robottivaihteisto. Kulutus vaan on kokoon nähden talvella posketon. 6.5- 7.5L/100km... naftaa ja tämä rauhallisessa työmatka-ajossa missä suurin osa matka-ajoa.
Tuo vaihteisto potuttaa niin paljon että estää vastaavan merkin tai sisarmerkin hankinnan. - vetelä.täällä
https://www.youtube.com/watch?v=so8JLIYc1yU
Voi tulla volsun robovaihteistoa ikävä kun Tojon "neliveto" näyttää osaamisensa. Tukevasti kiinni tasamaalla. viisas autovalinta, suosittelen. ei ainakaan auto huonone jos volkkarin vaihtaa toyotaan.
- Vaihtaja
Täällä ilmoittautuu myös yksi vag-konsernin tuotteen tojoon vaihtava. Ja tämä ei ole vitsi eikä trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712300En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108970
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736- 33687
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684