Hienoa ku meidän Teuvo alkaa sittenkin vielä ehdokkaaksi!! Pääsee jatkamaan hyvää työtään, me olemme sinusta erittäin ylpeitä!!
Hurraa!Hurraa!
11
112
Vastaukset
- VAIN.PARAS.EHDOKAS
Tälläkertaa Viitasaarelta ei ollut parempiakaan ehdokkaitta laittaa ehdolle eduskuntaan. Teukka on hyvä perus jätkä. Sanoa paukuttelee suoraan ja rehellisesti mitä ajattelee ja eikä valehtele niinku monet lierot Arkadianmäellä! Teuvolla ei ole noussut kusi hattuun kansanedustajaksi päästyään, vaan hän näyttää juttelevan kaikille tavan kansalaisille. TÄTÄ KANSA ARVOSTAA JA TÄLLAISEN EDUSTAJAN ME TARVITSEMME EDESKUNTAAN! VALTAKIRJAN ANNAMME NÄISSÄ VAALEISSA TEUVO HAKKARAISELLE.
- AJkgggg
Miten saitkin yhteen viestiin näin paljon paikkaansapitämättömiä asioita lueteltua?
- yhfgbjhm
Eikä ole joutunut edes vankilaan. Hyvin vedetty!
- AloitajaHurraa
Vetäköön etukäteen hurraa, hurraa
- teuvoterävä0
Olisikohan aika pohtia joskus jonkun auttajan kanssa asiaa???
- VeikkoFennander
Teukasta tulis kyllä hyvä pääministeri. Olis jo Audikin valmiina. Ei ole Suomella mitään hätää kun on tämmöisiä tekijämiehiä remmissä!
- frtdefytdftf
Hyvää työtä!!
- puistotyöntekijä
Eikös tämä reidennuolija sitoutumaton pitäisi myös saada eduskuntaan,saataisiin ainakin kuulla kaikenlaisia puolustuspuheita väärinkohdelluista kohtaloista.
- Ressu_Romppa
Ei ole huonompi kuin muutkaan ehdokkaat mutta rehellisempi mun mielestä.
- Sairasäijä
Olkoon tai ei vaan eipä tuo ole mitään hyvää aikaiseksi saanut sössii kokoajan sen kuin kerkee
- HAJHHJa
Rehellisempi? Montako lisätuomiota pitää olla että lopullinen rehellisyys tulee osoitetuksi?
Turha väittää että persuilla ja muilla olisi eri laki. Kyllä sama laki koskee meitä kaikkia, myös Halla-ahoa ja James Hirvisaarta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627