Hienoa ku meidän Teuvo alkaa sittenkin vielä ehdokkaaksi!! Pääsee jatkamaan hyvää työtään, me olemme sinusta erittäin ylpeitä!!
Hurraa!Hurraa!
11
200
Vastaukset
- VAIN.PARAS.EHDOKAS
Tälläkertaa Viitasaarelta ei ollut parempiakaan ehdokkaitta laittaa ehdolle eduskuntaan. Teukka on hyvä perus jätkä. Sanoa paukuttelee suoraan ja rehellisesti mitä ajattelee ja eikä valehtele niinku monet lierot Arkadianmäellä! Teuvolla ei ole noussut kusi hattuun kansanedustajaksi päästyään, vaan hän näyttää juttelevan kaikille tavan kansalaisille. TÄTÄ KANSA ARVOSTAA JA TÄLLAISEN EDUSTAJAN ME TARVITSEMME EDESKUNTAAN! VALTAKIRJAN ANNAMME NÄISSÄ VAALEISSA TEUVO HAKKARAISELLE.
- AJkgggg
Miten saitkin yhteen viestiin näin paljon paikkaansapitämättömiä asioita lueteltua?
- yhfgbjhm
Eikä ole joutunut edes vankilaan. Hyvin vedetty!
- AloitajaHurraa
Vetäköön etukäteen hurraa, hurraa
- teuvoterävä0
Olisikohan aika pohtia joskus jonkun auttajan kanssa asiaa???
- VeikkoFennander
Teukasta tulis kyllä hyvä pääministeri. Olis jo Audikin valmiina. Ei ole Suomella mitään hätää kun on tämmöisiä tekijämiehiä remmissä!
- frtdefytdftf
Hyvää työtä!!
- puistotyöntekijä
Eikös tämä reidennuolija sitoutumaton pitäisi myös saada eduskuntaan,saataisiin ainakin kuulla kaikenlaisia puolustuspuheita väärinkohdelluista kohtaloista.
- Ressu_Romppa
Ei ole huonompi kuin muutkaan ehdokkaat mutta rehellisempi mun mielestä.
- Sairasäijä
Olkoon tai ei vaan eipä tuo ole mitään hyvää aikaiseksi saanut sössii kokoajan sen kuin kerkee
- HAJHHJa
Rehellisempi? Montako lisätuomiota pitää olla että lopullinen rehellisyys tulee osoitetuksi?
Turha väittää että persuilla ja muilla olisi eri laki. Kyllä sama laki koskee meitä kaikkia, myös Halla-ahoa ja James Hirvisaarta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753514Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1421941Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041681- 861548
- 901536
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531202Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001170Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671156Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois731123- 631041