Ryss...lle ei menestystä viestissä

Itäinen_kehitysmaa

Itäisen kehitysmaan doupatut hiihtelijät eivät menesty naisten viestissä tänäänkään. Ai että minä nautin siitä, että ne eivät pääse edes mitaleille

10

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhjbvgf

olet pallinama, tuli pronsi

• Itäinen_kehitysmaa

Oletko sinä sinä sitten ryss...?
        Jos olet, niin mitä ihmettä sinä täällä teet?

• oikeesti-

Oletko aikuinen? Käyttäydyt kuin teiniangstista kärsivä kakara itäisen kehitysmaan merkkisi kanssa. Ruotsista katsoen Suomi on juuri sellainen.

• SuhnatTekkeeMitäOssaa

Meneppä käymään NykyVenäjällä, NovoRossialla. Tulet hämmästymään, mikä kehitysmaa Suomi oikeasti onkaan.

• DesanttiDosentti

Ahaa, siellä näemmä joku dosentti Johanin kaveri kirjoittelee. Teidän mielipiteenne ovat suoraan sieltä, jonne aurinko ei paista.

• demokratiaääni

Kremlissä istuu pikkunapoleoni hännystelijöineen, ei hyvä.

• sdfgbhjkl

No mitäs paha hän on sinulle tehnyt? Teille on vain yks PRAVDA- amerikkalainen

• Suomi_on_länsimaa

Normaali suomalaiset ymmärtävät, että Suomi on länsimaa ja sellaisena me haluamme pysyä.
        Meillä ei ole halua olla tekemisissä itärajamme takaisen köyhän valtion kanssa yhtään enempää kuin on aivan pakko. Parhaat naapurimaamme ovat Ruotsi sekä Norja ja heidän kanssaan meillä on paljon yhteistä sekä yhteistyötä. Heillä ja meillä on myös samanlaiset arvot ja asenteet. Onneksi meillä on myös keskinäiset puolustusyhteistyö sopimukset USA:n, Englannin, Ranskan ja Saksan kanssa.

• Suomi_on_länsimaa

Mieluummin amerikkalainen kuin venäläinen Pravda

• of7r

Kremlissä pitää tapahtua muutos, vaarallisia koijareita pyörii siellä, mm. Putin ex-KGB agentti, vanhan kylmän sodan veteraani. Neuvostoliitossa toisinajattelijat pistettiin vankilaan, ja sama meno jatkuu vieläkin, toimittajia vainotaan jopa murhataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2087
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1922
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1531
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1244
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1030
    Aihe