Itäisen kehitysmaan doupatut hiihtelijät eivät menesty naisten viestissä tänäänkään. Ai että minä nautin siitä, että ne eivät pääse edes mitaleille
Ryss...lle ei menestystä viestissä
10
51
Vastaukset
- uhjbvgf
olet pallinama, tuli pronsi
- Itäinen_kehitysmaa
Oletko sinä sinä sitten ryss...?
Jos olet, niin mitä ihmettä sinä täällä teet? - oikeesti-
Oletko aikuinen? Käyttäydyt kuin teiniangstista kärsivä kakara itäisen kehitysmaan merkkisi kanssa. Ruotsista katsoen Suomi on juuri sellainen.
- SuhnatTekkeeMitäOssaa
Meneppä käymään NykyVenäjällä, NovoRossialla. Tulet hämmästymään, mikä kehitysmaa Suomi oikeasti onkaan.
- DesanttiDosentti
Ahaa, siellä näemmä joku dosentti Johanin kaveri kirjoittelee. Teidän mielipiteenne ovat suoraan sieltä, jonne aurinko ei paista.
- demokratiaääni
Kremlissä istuu pikkunapoleoni hännystelijöineen, ei hyvä.
- sdfgbhjkl
No mitäs paha hän on sinulle tehnyt? Teille on vain yks PRAVDA- amerikkalainen
- Suomi_on_länsimaa
Normaali suomalaiset ymmärtävät, että Suomi on länsimaa ja sellaisena me haluamme pysyä.
Meillä ei ole halua olla tekemisissä itärajamme takaisen köyhän valtion kanssa yhtään enempää kuin on aivan pakko. Parhaat naapurimaamme ovat Ruotsi sekä Norja ja heidän kanssaan meillä on paljon yhteistä sekä yhteistyötä. Heillä ja meillä on myös samanlaiset arvot ja asenteet. Onneksi meillä on myös keskinäiset puolustusyhteistyö sopimukset USA:n, Englannin, Ranskan ja Saksan kanssa. - Suomi_on_länsimaa
Mieluummin amerikkalainen kuin venäläinen Pravda
- of7r
Kremlissä pitää tapahtua muutos, vaarallisia koijareita pyörii siellä, mm. Putin ex-KGB agentti, vanhan kylmän sodan veteraani. Neuvostoliitossa toisinajattelijat pistettiin vankilaan, ja sama meno jatkuu vieläkin, toimittajia vainotaan jopa murhataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882