Opel 4D Olympia Record henkilöauto vm. 1968.
Kone vaihdettu 1.9l
https://huutokaupat.com/1220361
nyt mukaan ostamaan opel
5
71
Vastaukset
- kusettajat.tiijetään
huutokaupat on hanurista kumminki sielä on semmonen miksi niitä entisvanhaan kutsuttiinki takapiru niinhän se oli joka kauppaajan kans samaa pataa nostattaa hintaa ja jos auto jää itselle niin ei sitten kumminkaan osta sitä vaan uutta yritystä ja huutokauppaa pystyyn!
- järkeäsiihenhommaan
Etpä ole näköjään tässä ajassa oleva.
Kyseessä ulosotto joka myydään varojen saamikseksi.Eli ulosottomies hoitaa asian,siinä ei ole sivullisilla osaa eikä arpaa.
Kyllä tuo on todella edullinen,kone laittetu 1.9:siksi ja autolla menty noin vähän,tuollainen on helposti yli 6000 euron arvossa siis helposti,kukaan yksityinen ei myy sitä edes tuolla hintaa. - EiTaidaKannattaa
järkeäsiihenhommaan kirjoitti:
Kyseessä ulosotto joka myydään varojen saamikseksi.Eli ulosottomies hoitaa asian,siinä ei ole sivullisilla osaa eikä arpaa.
Kyllä tuo on todella edullinen,kone laittetu 1.9:siksi ja autolla menty noin vähän,tuollainen on helposti yli 6000 euron arvossa siis helposti,kukaan yksityinen ei myy sitä edes tuolla hintaa.Onhan se vaikka minkä arvoinen, helposti, mutta löydäppä se ostaja joka maksaa sen 6000 euroa. Ei tapahdu Suomessa.
- Cheeeersss
järkeäsiihenhommaan kirjoitti:
Kyllä tuo on todella edullinen,kone laittetu 1.9:siksi ja autolla menty noin vähän,tuollainen on helposti yli 6000 euron arvossa siis helposti,kukaan yksityinen ei myy sitä edes tuolla hintaa.Niinhän ne kaikki väittää vaikka samalla autolla tilaisuuden päätyttyä lähdetäänki.
- Vivalux
Öljyn paineet ei nouse noissa malleissa, jos meinaa ajella vaikka vappuna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043