Onko koirille tarkoitettuja kilpailuja missä paremmuuden ratkaisisi ongelman ratkaisu kyky?
Miten saat herkun lukitusta laatikosta?
Näin olen kuullut väitettävän.
Koirien älykkyys
4
50
Vastaukset
- 1säpappa
Tieteen Kuvalehdessä oli joskus koirien älykkyystesti.
Nettitestiin vastasin kahdella kommentilla. Toinen koski koodia, joka oli väärin (sen he korjasivat), ja toinen itse testin yhtä kysymystä. Sen mukaan älykkäs koira tulee aina luokse kun sen nimen sanoo. Huonompi vaihtoehto oli, että koira huomioi omistajan ja odottaa käskyä. Musta pitäis olla toisinpäin.
Ei se ollut tämä, mutta tällasen google antoi:
https://tieku.fi/elaimet/testaa-lemmikkisi-kuinka-alykas-koirasi-tai-kissasi-on - L.o.L
Mielenkiintoisia poistoja taas. Vastasin kysymykseen, mutta se on muka joidenkin sääntöjen vastainen. Olisi kiva tietää perusteluja. Säännöt olen kyllä lukenut.
Enkä todellakaan vastannut mitään asiatonta. - SeÄlykäskoira
Älykkyyden, voi tarkistaa katsomalla mitä muita keskustelualoituksia,ja kommentteja on samalla nimimerkillä .
Nimimerkkiä klikkaamalla, se selviää,älykkyys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215584- 531665
- 201139
- 691007
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162958- 48908
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57900Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.121879Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848