Rotikan nylkytys

NoloJuttu

Meillä pari vuotias Rotikka pyrkiin hyppimään lasten päälle.
Voiko nylkytykselle tehdä mitään?
Leikkausta emme halua.

4

132

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeejeeeee

Siinähän selität kytille, kun ne kysyy kuka raiskasi sun lapses. "Hän oli tämä koiramme."

Mut hei sinänsä, koiraihmisenähän piski on sulle arvokkaampi kuin ihminen, niin mitä väliä!

• Lapsettaikoira

Alistaa lasta,ei pidä arvossa.Voi olla lapsille vaaraksi,kun eihän lapset tajua,et koira pitää niitä arvottomina.Leikkaus,ja koulutus,tai nopea luopuminen.Lapset tärkeintä .Ei hyvää seuraa tuosta,jos ei heti lopu.Jos komentamalla saa loppumaan,ei koira arvosta silti lapsia,kunhän pidättäytyy sinun vuokses.Mut kun et huomaa,voi käydä pahasti.Ja saattaa käydä lapsille
      tosi köpelösti,kun rotikka käy kiinni.
      Älä sitten väitä,et koira on ollu aina kiltti.Tuo käytös huolestuttavaa,on merkki tulevasta.

• Anonyymi

Ei se koskaan ennen ja se on ihannkiltti koira....sanontoja joita kuulee, kun vieras koira hyökkää, eikä tottele omistajaansa.

• Anonyymi

Miksi tämä on täällä? Eihän rotikka ole paimenkoira.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      149
      5748
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      4082
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3510
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      49
      2711
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2510
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      32
      2408
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      28
      2287
    8. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      14
      2160
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      2015
    10. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      25
      1997
    Aihe