Meillä pari vuotias Rotikka pyrkiin hyppimään lasten päälle.
Voiko nylkytykselle tehdä mitään?
Leikkausta emme halua.
Rotikan nylkytys
4
132
Vastaukset
- jeeejeeeee
Siinähän selität kytille, kun ne kysyy kuka raiskasi sun lapses. "Hän oli tämä koiramme."
Mut hei sinänsä, koiraihmisenähän piski on sulle arvokkaampi kuin ihminen, niin mitä väliä! - Lapsettaikoira
Alistaa lasta,ei pidä arvossa.Voi olla lapsille vaaraksi,kun eihän lapset tajua,et koira pitää niitä arvottomina.Leikkaus,ja koulutus,tai nopea luopuminen.Lapset tärkeintä .Ei hyvää seuraa tuosta,jos ei heti lopu.Jos komentamalla saa loppumaan,ei koira arvosta silti lapsia,kunhän pidättäytyy sinun vuokses.Mut kun et huomaa,voi käydä pahasti.Ja saattaa käydä lapsille
tosi köpelösti,kun rotikka käy kiinni.
Älä sitten väitä,et koira on ollu aina kiltti.Tuo käytös huolestuttavaa,on merkki tulevasta.- Anonyymi
Ei se koskaan ennen ja se on ihannkiltti koira....sanontoja joita kuulee, kun vieras koira hyökkää, eikä tottele omistajaansa.
- Anonyymi
Miksi tämä on täällä? Eihän rotikka ole paimenkoira.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495748Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314082Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03510Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492711No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452510Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322408- 282287
- 142160
- 432015
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h251997