Hiton Laiskat Ihmiset!

Lopenkyllästynyt

V*tt* kun ärsyttää yks työtuttava joka vaa istuu ja räplää puhelintaan työaikana, en oikee tiiä miten sais asian eteen niin että kaikilla olis asiat hyvin.
Itellä vaa tahtoo hermot ja motivaatio mennä, tai oikeastaan on mennytkin liian usein.

Tyyppi on diabeetikko, mutta eihän se oikeuta räpläämään puhelinta jatkuvaan kun silmävälttää, samat arvot kaikille.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rinkel

Ja se piti ikävä palstalle tulla kertoon!

• Lopenkyllästynyt

Tottakai minä halusin jakaa tämän teidän kanssanne, vaikkei sovikkaan palstan aiheeseen. ;D

• Rinkel

Mihin muuhun olet kyllästynyt?

• Lopenkyllästynyt

Päivittäiseen elämiseen, koska tiedän että huomenna on yhtä vittupäivä kuin tänäänkin ellei pahempikin.

Asiasta toiseen, arvaatko mikä on minun lemppari korimalli autoissa.

• Rinkel

No mikä on lemppari?

• Lopenkyllästynyt

1997 N15 Nissan almera porrasperä.
        Eka auto.❤ tai siis oli joskus....

• pomoillehetipotkut

Tuollainen on ärsyttävää työtovereilla, ja pomoilla on ärsyttävää jos pitävät tunnin kahvitaukoja ja palavereja kerran päivässä, jolloin heidän oikea työaikansa jää noin 10minuuttiin :D

• SVetoKorSkinSuvit

Nuutti sulla on Kesteissäs.
        Miks et eilen palstaillu? - Siks ku sää kyttäsit vaan toisten digiboxeissa. ;)

• pomoillehetipotkut

Tuollaisesti helposti työntekijät ottavat oppia pomoista ja ovat aina poissa työpaikalta sinä aikana milloin pomotkin ovat, ja aina ahkerasti töissä kun pomotkin ovat, jolloin työpäivä lyhentyy ja helpottuu huomattavasti, siihen 20min korkeintaan /päivä, heheh

• KuubalainenMolli
        pomoillehetipotkut kirjoitti:

Tuollaisesti helposti työntekijät ottavat oppia pomoista ja ovat aina poissa työpaikalta sinä aikana milloin pomotkin ovat, ja aina ahkerasti töissä kun pomotkin ovat, jolloin työpäivä lyhentyy ja helpottuu huomattavasti, siihen 20min korkeintaan /päivä, heheh

Ja senki 20 minuuttia sää käyt vatkaamassa jossaki Lätkä-katsomossa.
        Ja sielläki vaan toisten lipulla. ;)

• Etkös voi mainita siitä?
      Eipä tänne kirjoittelu auta yhtään mitään.
      Sanot suoraan asiasta ja siinä se.

• Lopenkyllästynyt

Oon miettinyt sitä montakin kertaa, muttakun en oo ennen ollut kyseisessä tilanteessa niin en tiedä miten kertoisin asian johtoportaalle.

Lisäksi mietin sen jälkeistä työskentelyä hänen kanssaan, et miten "kiusallista" se työskentely voi sitten olla sen jälkeen jos ilmoittaisin asiasta korkeammalle taholle.

Saati tulisko yhteistyöstäkään enää mitään, mut siis kyllähän kritiikkiä pitäs voida ottaa vastaan.

Ps: kiva huomata että ainanorsukin hengailee vieläkin täällä.

• Lopenkyllästynyt kirjoitti:

Oon miettinyt sitä montakin kertaa, muttakun en oo ennen ollut kyseisessä tilanteessa niin en tiedä miten kertoisin asian johtoportaalle.

Lisäksi mietin sen jälkeistä työskentelyä hänen kanssaan, et miten "kiusallista" se työskentely voi sitten olla sen jälkeen jos ilmoittaisin asiasta korkeammalle taholle.

Saati tulisko yhteistyöstäkään enää mitään, mut siis kyllähän kritiikkiä pitäs voida ottaa vastaan.

Ps: kiva huomata että ainanorsukin hengailee vieläkin täällä.

Saattaahan se olla kiusallista mutta se ei taida ärsyttää ainakaan.
        Mulla tosiaan on kokemusta tuollaisesta ihmisestä mutta ei ottanu kuuleviin korviinsa.
        Kritiikkiä pitää osata antaa ja ottaa vastaan :)
        Hengailen aina silloin tällöin.

• zamatzäännöt

Samat veren sokeriarvot kaikille.. ja jos räplätään niin kaikki räplää..

ja kun kerran räplätään.. NIIN RÄPLÄTÄÄN KUNNOLLA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      323
      7075
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4258
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3155
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2937
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1781
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      165
      1560
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe