Hiton Laiskat Ihmiset!

Lopenkyllästynyt

V*tt* kun ärsyttää yks työtuttava joka vaa istuu ja räplää puhelintaan työaikana, en oikee tiiä miten sais asian eteen niin että kaikilla olis asiat hyvin.
Itellä vaa tahtoo hermot ja motivaatio mennä, tai oikeastaan on mennytkin liian usein.

Tyyppi on diabeetikko, mutta eihän se oikeuta räpläämään puhelinta jatkuvaan kun silmävälttää, samat arvot kaikille.

14

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rinkel

      Ja se piti ikävä palstalle tulla kertoon!

      • Lopenkyllästynyt

        Tottakai minä halusin jakaa tämän teidän kanssanne, vaikkei sovikkaan palstan aiheeseen. ;D


      • Rinkel

        Mihin muuhun olet kyllästynyt?


      • Lopenkyllästynyt

        Päivittäiseen elämiseen, koska tiedän että huomenna on yhtä vittupäivä kuin tänäänkin ellei pahempikin.

        Asiasta toiseen, arvaatko mikä on minun lemppari korimalli autoissa.


      • Rinkel

        No mikä on lemppari?


      • Lopenkyllästynyt

        1997 N15 Nissan almera porrasperä.
        Eka auto.❤ tai siis oli joskus....


    • pomoillehetipotkut

      Tuollainen on ärsyttävää työtovereilla, ja pomoilla on ärsyttävää jos pitävät tunnin kahvitaukoja ja palavereja kerran päivässä, jolloin heidän oikea työaikansa jää noin 10minuuttiin :D

      • SVetoKorSkinSuvit

        Nuutti sulla on Kesteissäs.
        Miks et eilen palstaillu? - Siks ku sää kyttäsit vaan toisten digiboxeissa. ;)


      • pomoillehetipotkut

        Tuollaisesti helposti työntekijät ottavat oppia pomoista ja ovat aina poissa työpaikalta sinä aikana milloin pomotkin ovat, ja aina ahkerasti töissä kun pomotkin ovat, jolloin työpäivä lyhentyy ja helpottuu huomattavasti, siihen 20min korkeintaan /päivä, heheh


      • KuubalainenMolli
        pomoillehetipotkut kirjoitti:

        Tuollaisesti helposti työntekijät ottavat oppia pomoista ja ovat aina poissa työpaikalta sinä aikana milloin pomotkin ovat, ja aina ahkerasti töissä kun pomotkin ovat, jolloin työpäivä lyhentyy ja helpottuu huomattavasti, siihen 20min korkeintaan /päivä, heheh

        Ja senki 20 minuuttia sää käyt vatkaamassa jossaki Lätkä-katsomossa.
        Ja sielläki vaan toisten lipulla. ;)


    • Etkös voi mainita siitä?
      Eipä tänne kirjoittelu auta yhtään mitään.
      Sanot suoraan asiasta ja siinä se.

      • Lopenkyllästynyt

        Oon miettinyt sitä montakin kertaa, muttakun en oo ennen ollut kyseisessä tilanteessa niin en tiedä miten kertoisin asian johtoportaalle.

        Lisäksi mietin sen jälkeistä työskentelyä hänen kanssaan, et miten "kiusallista" se työskentely voi sitten olla sen jälkeen jos ilmoittaisin asiasta korkeammalle taholle.

        Saati tulisko yhteistyöstäkään enää mitään, mut siis kyllähän kritiikkiä pitäs voida ottaa vastaan.

        Ps: kiva huomata että ainanorsukin hengailee vieläkin täällä.


      • Lopenkyllästynyt kirjoitti:

        Oon miettinyt sitä montakin kertaa, muttakun en oo ennen ollut kyseisessä tilanteessa niin en tiedä miten kertoisin asian johtoportaalle.

        Lisäksi mietin sen jälkeistä työskentelyä hänen kanssaan, et miten "kiusallista" se työskentely voi sitten olla sen jälkeen jos ilmoittaisin asiasta korkeammalle taholle.

        Saati tulisko yhteistyöstäkään enää mitään, mut siis kyllähän kritiikkiä pitäs voida ottaa vastaan.

        Ps: kiva huomata että ainanorsukin hengailee vieläkin täällä.

        Saattaahan se olla kiusallista mutta se ei taida ärsyttää ainakaan.
        Mulla tosiaan on kokemusta tuollaisesta ihmisestä mutta ei ottanu kuuleviin korviinsa.
        Kritiikkiä pitää osata antaa ja ottaa vastaan :)
        Hengailen aina silloin tällöin.


    • zamatzäännöt

      Samat veren sokeriarvot kaikille.. ja jos räplätään niin kaikki räplää..

      ja kun kerran räplätään.. NIIN RÄPLÄTÄÄN KUNNOLLA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe