Hiton Laiskat Ihmiset!

Lopenkyllästynyt

V*tt* kun ärsyttää yks työtuttava joka vaa istuu ja räplää puhelintaan työaikana, en oikee tiiä miten sais asian eteen niin että kaikilla olis asiat hyvin.
Itellä vaa tahtoo hermot ja motivaatio mennä, tai oikeastaan on mennytkin liian usein.

Tyyppi on diabeetikko, mutta eihän se oikeuta räpläämään puhelinta jatkuvaan kun silmävälttää, samat arvot kaikille.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rinkel

Ja se piti ikävä palstalle tulla kertoon!

• Lopenkyllästynyt

Tottakai minä halusin jakaa tämän teidän kanssanne, vaikkei sovikkaan palstan aiheeseen. ;D

• Rinkel

Mihin muuhun olet kyllästynyt?

• Lopenkyllästynyt

Päivittäiseen elämiseen, koska tiedän että huomenna on yhtä vittupäivä kuin tänäänkin ellei pahempikin.

Asiasta toiseen, arvaatko mikä on minun lemppari korimalli autoissa.

• Rinkel

No mikä on lemppari?

• Lopenkyllästynyt

1997 N15 Nissan almera porrasperä.
        Eka auto.❤ tai siis oli joskus....

• pomoillehetipotkut

Tuollainen on ärsyttävää työtovereilla, ja pomoilla on ärsyttävää jos pitävät tunnin kahvitaukoja ja palavereja kerran päivässä, jolloin heidän oikea työaikansa jää noin 10minuuttiin :D

• SVetoKorSkinSuvit

Nuutti sulla on Kesteissäs.
        Miks et eilen palstaillu? - Siks ku sää kyttäsit vaan toisten digiboxeissa. ;)

• pomoillehetipotkut

Tuollaisesti helposti työntekijät ottavat oppia pomoista ja ovat aina poissa työpaikalta sinä aikana milloin pomotkin ovat, ja aina ahkerasti töissä kun pomotkin ovat, jolloin työpäivä lyhentyy ja helpottuu huomattavasti, siihen 20min korkeintaan /päivä, heheh

• KuubalainenMolli
        pomoillehetipotkut kirjoitti:

Tuollaisesti helposti työntekijät ottavat oppia pomoista ja ovat aina poissa työpaikalta sinä aikana milloin pomotkin ovat, ja aina ahkerasti töissä kun pomotkin ovat, jolloin työpäivä lyhentyy ja helpottuu huomattavasti, siihen 20min korkeintaan /päivä, heheh

Ja senki 20 minuuttia sää käyt vatkaamassa jossaki Lätkä-katsomossa.
        Ja sielläki vaan toisten lipulla. ;)

• Etkös voi mainita siitä?
      Eipä tänne kirjoittelu auta yhtään mitään.
      Sanot suoraan asiasta ja siinä se.

• Lopenkyllästynyt

Oon miettinyt sitä montakin kertaa, muttakun en oo ennen ollut kyseisessä tilanteessa niin en tiedä miten kertoisin asian johtoportaalle.

Lisäksi mietin sen jälkeistä työskentelyä hänen kanssaan, et miten "kiusallista" se työskentely voi sitten olla sen jälkeen jos ilmoittaisin asiasta korkeammalle taholle.

Saati tulisko yhteistyöstäkään enää mitään, mut siis kyllähän kritiikkiä pitäs voida ottaa vastaan.

Ps: kiva huomata että ainanorsukin hengailee vieläkin täällä.

• Lopenkyllästynyt kirjoitti:

Oon miettinyt sitä montakin kertaa, muttakun en oo ennen ollut kyseisessä tilanteessa niin en tiedä miten kertoisin asian johtoportaalle.

Lisäksi mietin sen jälkeistä työskentelyä hänen kanssaan, et miten "kiusallista" se työskentely voi sitten olla sen jälkeen jos ilmoittaisin asiasta korkeammalle taholle.

Saati tulisko yhteistyöstäkään enää mitään, mut siis kyllähän kritiikkiä pitäs voida ottaa vastaan.

Ps: kiva huomata että ainanorsukin hengailee vieläkin täällä.

Saattaahan se olla kiusallista mutta se ei taida ärsyttää ainakaan.
        Mulla tosiaan on kokemusta tuollaisesta ihmisestä mutta ei ottanu kuuleviin korviinsa.
        Kritiikkiä pitää osata antaa ja ottaa vastaan :)
        Hengailen aina silloin tällöin.

• zamatzäännöt

Samat veren sokeriarvot kaikille.. ja jos räplätään niin kaikki räplää..

ja kun kerran räplätään.. NIIN RÄPLÄTÄÄN KUNNOLLA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe