V*tt* kun ärsyttää yks työtuttava joka vaa istuu ja räplää puhelintaan työaikana, en oikee tiiä miten sais asian eteen niin että kaikilla olis asiat hyvin.
Itellä vaa tahtoo hermot ja motivaatio mennä, tai oikeastaan on mennytkin liian usein.
Tyyppi on diabeetikko, mutta eihän se oikeuta räpläämään puhelinta jatkuvaan kun silmävälttää, samat arvot kaikille.
Hiton Laiskat Ihmiset!
14
52
Vastaukset
- Rinkel
Ja se piti ikävä palstalle tulla kertoon!
- Lopenkyllästynyt
Tottakai minä halusin jakaa tämän teidän kanssanne, vaikkei sovikkaan palstan aiheeseen. ;D
- Rinkel
Mihin muuhun olet kyllästynyt?
- Lopenkyllästynyt
Päivittäiseen elämiseen, koska tiedän että huomenna on yhtä vittupäivä kuin tänäänkin ellei pahempikin.
Asiasta toiseen, arvaatko mikä on minun lemppari korimalli autoissa. - Rinkel
No mikä on lemppari?
- Lopenkyllästynyt
1997 N15 Nissan almera porrasperä.
Eka auto.❤ tai siis oli joskus....
- pomoillehetipotkut
Tuollainen on ärsyttävää työtovereilla, ja pomoilla on ärsyttävää jos pitävät tunnin kahvitaukoja ja palavereja kerran päivässä, jolloin heidän oikea työaikansa jää noin 10minuuttiin :D
- SVetoKorSkinSuvit
Nuutti sulla on Kesteissäs.
Miks et eilen palstaillu? - Siks ku sää kyttäsit vaan toisten digiboxeissa. ;) - pomoillehetipotkut
Tuollaisesti helposti työntekijät ottavat oppia pomoista ja ovat aina poissa työpaikalta sinä aikana milloin pomotkin ovat, ja aina ahkerasti töissä kun pomotkin ovat, jolloin työpäivä lyhentyy ja helpottuu huomattavasti, siihen 20min korkeintaan /päivä, heheh
- KuubalainenMolli
pomoillehetipotkut kirjoitti:
Tuollaisesti helposti työntekijät ottavat oppia pomoista ja ovat aina poissa työpaikalta sinä aikana milloin pomotkin ovat, ja aina ahkerasti töissä kun pomotkin ovat, jolloin työpäivä lyhentyy ja helpottuu huomattavasti, siihen 20min korkeintaan /päivä, heheh
Ja senki 20 minuuttia sää käyt vatkaamassa jossaki Lätkä-katsomossa.
Ja sielläki vaan toisten lipulla. ;)
Etkös voi mainita siitä?
Eipä tänne kirjoittelu auta yhtään mitään.
Sanot suoraan asiasta ja siinä se.- Lopenkyllästynyt
Oon miettinyt sitä montakin kertaa, muttakun en oo ennen ollut kyseisessä tilanteessa niin en tiedä miten kertoisin asian johtoportaalle.
Lisäksi mietin sen jälkeistä työskentelyä hänen kanssaan, et miten "kiusallista" se työskentely voi sitten olla sen jälkeen jos ilmoittaisin asiasta korkeammalle taholle.
Saati tulisko yhteistyöstäkään enää mitään, mut siis kyllähän kritiikkiä pitäs voida ottaa vastaan.
Ps: kiva huomata että ainanorsukin hengailee vieläkin täällä. Lopenkyllästynyt kirjoitti:
Oon miettinyt sitä montakin kertaa, muttakun en oo ennen ollut kyseisessä tilanteessa niin en tiedä miten kertoisin asian johtoportaalle.
Lisäksi mietin sen jälkeistä työskentelyä hänen kanssaan, et miten "kiusallista" se työskentely voi sitten olla sen jälkeen jos ilmoittaisin asiasta korkeammalle taholle.
Saati tulisko yhteistyöstäkään enää mitään, mut siis kyllähän kritiikkiä pitäs voida ottaa vastaan.
Ps: kiva huomata että ainanorsukin hengailee vieläkin täällä.Saattaahan se olla kiusallista mutta se ei taida ärsyttää ainakaan.
Mulla tosiaan on kokemusta tuollaisesta ihmisestä mutta ei ottanu kuuleviin korviinsa.
Kritiikkiä pitää osata antaa ja ottaa vastaan :)
Hengailen aina silloin tällöin.
- zamatzäännöt
Samat veren sokeriarvot kaikille.. ja jos räplätään niin kaikki räplää..
ja kun kerran räplätään.. NIIN RÄPLÄTÄÄN KUNNOLLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483