Haluan jakaa kokemukseni ikävästä parvekkeenlasitus firmasta, jotta kukaan ei erehdy tilaamaan heiltä lasitusta. Lasitusfirma on Lasipatio Oy. Heiltä saa tavallista paremman tarjouksen kilpailuttaessa hintoja, mutta valitettavasti yhteistyö heidän kanssaan ei toimi. Päivänä jona oltiin sovittu, että firma tulee mittaamaan parvekkeen, he eivät saapuneet. He eivät ottaneet minkäänlaista vastuuta siitä, että olivat unohtaneet sovittun tapaamisen. Tässä kohtaa olisi jo pitänyt tajuta vaihtaa toiseen firmaan. Lopulta uusi päivä saatiin kuitenkin sovittua ja he vaivautuivat paikanpäälle. Lasien toimitus venyi. 6-8vk oli luvattu, mutta meni yli 12vk. Soittaessani ja ihmetellessäni lasien toimitusajan venymistä he selittivät, että parvekkeen mittojen kanssa on ollut ongelmaa. Sen sijaan, että he olisivat tulleet ottamaan tarkistus mitat, he ottivat mitat naapurien tilauksista sillä samasta kerrostalosta oli mukamas tilannut joku muukin lasituksen. Tässä kohtaa minun olisi tietysti pitänyt vaatia, että tulevat ottamaan mitat uudestaan minun parvekkeestani. Olin toivonut, että lasituksen yhteydessä parvekkeelle asennettaisiin verhokiskot. Kysyin asiasta erikseen moneen otteeseen ja yhdessä vaiheessa kiskot luvattiin asentaa lisäkustannuksitta. Parvekkeen asennusta suorittaessa tuli kuitenkin pian ilmi, että mitään kiskoja ei tulla asentamaan, Ellen ole niitä itse ostanut. Olin kovin yllättynyt firman tylystä asenteesta ja loppujenlopuksi käytyäni pitkän ja uuvuttavaan sähköposti sodan firman kanssa, päätin, että antaa olla. Parvekkeen kaiteet ovat sentin tai pari väärän kokoisia sieltä täältä ja edes oman työnsä jälkeä firma ei pysty siivoamaan, sillä he eivät omista teollisuusimuria. Eivätkä he myöskään suojanneet parveketta pressulla tai vastaavalla, että siivous olisi helpottunut.
lasipatio oy
13
4569
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän takia kannattaa tilata Lumon lasitus. Hommat toimii sovitusti ja palvelu/asennus pelaa sekä laatu on parempi!
- Anonyymi
Joo, niin just😁
- Anonyymi
Minä tilasin Lumolta lasien huollon, sieltä mies kävi. Lasku tuli lasipaiolta, halusin vaihtaa eräpäivää ei saa mitään yhteyttä firmaan. Mies lupasi soittaa, ei ole ottanut yhteyttä, sähköposti ei mene perille. En tiedä mitä teen
- Anonyymi
Minulla on niin huonoja kokemuksia tuosta firmasta että joudun viemään asian oikeuteen. Työntenijät eivät osaa hommiansa ja ylin johto lupailee mitä sattuu, eivätkä pidä lupauksiansa.
- Anonyymi
Lasipatiolta ei saa vastauksia eikä parvekelaseja. Lasit piti asentaa 2 viikko sitten.
Asiakaspalvelu ei vastaa tai valehtelee toimituksesta. Myyjä vaikutti osaavalta, mutta nyt sähköpostissa automaattivastaus, ettei ole enään työsuhteessa. Varokaa. - Anonyymi
Lasipatiolta ollut viiveitä toimituksessa. Asiakaspalvelu eikä toimitusjohtaja vastaa puheluihin. Myyjä vaikutti ammattimieheltä ja vastasi ainoana puheluihin, eipä hänkään voinut kun pahoitella tilannetta. Lopulta myyjän sähköpostissa tosiaan vastaus, ettei enään yrityksen palveksessa. Taisi olla ainut tuo myyjä joka kantoi vastuuta omasta ja yrityksen puolesta. Ai niin lasit tuli lopulta yli 4 kuukauden toimitusajalla. Ei koskaan enään laseja tuo firman kautta.
- Anonyymi
Tosi traagista.
- Anonyymi
Täällä myös yksi pettynyt, kävivät nätisti paikan päällä sovitusti ja antoivat karkean arvion mutta mitään ei kuulunut, parin vk jälkeen laitoin kyselyä tarjouksesta johon vastasivat etteivät lähde tarjouskilpaan.. aha.. sellaista sitten.. hyvä jos ok varaa valita, oisivat voineet toki laittaa siitä myös viestiä..
- Anonyymi
300 tuhatta miinuksella yhtiön tulos. Kohta sammuu valot.
- Anonyymi
Kai ne kestää sitten meteoriitin ja komeetankin iskun jos sellainen törmää, muutenhan ei saisi myydäkään.
Halleyn komeetta vaikka iskee niin lasien pitää kestää. - Anonyymi
Yritys ajanut toimintansa alas.
- Anonyymi
Viimeistään nyt kun ottivat toimitusjohtajaksi miehen kuka on saanut useista edellisistä yrityksistä potkut ja moni hänen johtamistaan yrityksistä on myös mennyt konkurssiin. Eli kokemusta löytyy miten päin persettä voi asiat hoitaa. Onnitella täytyy Ruusun poikaa että aina löytyy joku tyhmä joka hänen tarinoitaan uskoo.
- Anonyymi
Ensimmäinen vuosi tämän herran johdolla tuottanut -543000€ tappiota. Veikkauksia kuinka kauan omistaja katselee tätä toimintaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212266
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242153Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13968Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15754Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32679