RAVINTOLISÄT

EPÄILIJÄ

Onko teillä kokemusta GNLD:n ravintolisien käytöstä? Ovatko lisät humpuukkia? Saako ihminen kaikki ravitoaineet ruuasta?

GNLD:n raintolisät ovat tajuttoman kalliita. Ne sisältävät pieniä määriä tarvittavaa ravintoa. Niitä suositellaan käytettäväksi hirveät määrät, jos olet sairas.

Onko GNLD:n ideologia se, että rahat pois sairailta ja köyhiltä. GNLD:n yläpää saa bonuksia ostoistasi ja ilmaisia ulkomaan matkoja.

En saa mistään käsiini tutkimuksia, joissa osoitettaisiin näiden ravintolisien teho.

Sinut ajetaan ansaan, kun aivopestään käyttämään näitä ravintolisiä. Kun olet käyttänyt tuhansia euroja ostoihin ja sanot, että rahat loppuivat, sinua painostetaan aloittamaan liiketoiminta.

Koko jutussa haisee vain raha. Miksi kokouksissa nostateen henkeä aivan hurmioon saakka? Siellä saa vain jotain epämääräistä tietoa tuotteista. Homma ei vaikuta uskottavalta. On vaikea lopettaa tuotteiden käyttö, koska sinut on aivopesty niiden välttämättömyydestä varsinkin sairaille, vaikka tutkimustuloksia et saisikaan käsiisi.

Korkea-arvoinen amerikkalaisen herra GNLD:n hierarkiassa antoi minulle tuotteiden käyttöohjeet ja lupasi, että voin jättää lääkkeet pois, kun noudatan hänen ohjeitaan. Terveyteni on mennyt pikemminkin huononpaan suuntaan.

5

1124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henki kallis

syö niin paukkuu maksa.Tottakai koulutuksissa kehoitetaan syömään sillä siitähän se liikevaihto syntyy ja pieni on ihminen ison yrityksen rattaissa.Onko niistä hyötyä sitä en tiedä mutta hengissä ollaan vaikkei ole syöty 8 vuoteen.

• suuretkin määrät

Ei poksahda maksa!tuotteet ovat täyttä ravintoa(ruokaa),joten voi popsia huoletta toisin kuin luontaistuotekauppojen rohtoja.Markkinoiden laadukkaimmat,turvallisimmat ja tehokkaimmat tuotteet.GNLD:llä takana maailmankuulut tiedemiehet/tutkimusryhmä,esim.Tri Arthur Furst,maailmankuulu toksikologi ja syöpätutkija..Asioista kannattaa ottaa selvää,itse jo kymmenen vuotta tuotteita käyttänyt ja päässyt eroon "turhista" lääkkeistä.En ole bisneksessä mukana,ainoastaan tyytyväinen käyttäjä:)

• Nimetön

GNLD:n ravintolisät ovat sairaan kalliita. Minulle suositellut tuotteet maksavat 500 euroa kuukaudessa. Realiteetit tulevat vastaan. Ei ole kahisevaa, vaikka tuotteet olisivat miten hyviä tahansa.

En ole saanut käsiini virallisia tutkimustuloksia ravintolisien vaikutuksista ihmisen elimistöön. Minulle ei riitä, jos ihmisten kerrotaan parantuneen sairauksistaan niiden ansiosta. Olen lukenut GNLD:n sivut netistä ja kuullut kaikenlaisia ympäripyöreitä tarinoita tuotteiden ihmeitätekevästä voimasta.

Minusta on vastuutonta luvata vaikean kroonisen sairauden paranevan, kun käyttää suuret määrät kalliita ravintolisiä. GNLD:n johtajat kuvittelevat tietävänsä sairauksista enemmän kuin lääkärit, jos heidän mielestään ravintolisät voivat korvata lääkärin määräämät lääkkeet.

Epäilijä edelleen

• reissari
        Nimetön kirjoitti:

GNLD:n ravintolisät ovat sairaan kalliita. Minulle suositellut tuotteet maksavat 500 euroa kuukaudessa. Realiteetit tulevat vastaan. Ei ole kahisevaa, vaikka tuotteet olisivat miten hyviä tahansa.

En ole saanut käsiini virallisia tutkimustuloksia ravintolisien vaikutuksista ihmisen elimistöön. Minulle ei riitä, jos ihmisten kerrotaan parantuneen sairauksistaan niiden ansiosta. Olen lukenut GNLD:n sivut netistä ja kuullut kaikenlaisia ympäripyöreitä tarinoita tuotteiden ihmeitätekevästä voimasta.

Minusta on vastuutonta luvata vaikean kroonisen sairauden paranevan, kun käyttää suuret määrät kalliita ravintolisiä. GNLD:n johtajat kuvittelevat tietävänsä sairauksista enemmän kuin lääkärit, jos heidän mielestään ravintolisät voivat korvata lääkärin määräämät lääkkeet.

Epäilijä edelleen

liian kallista!? mikä on terveytesi arvo? perheesi arvo? poltatko röökiä 5€/pvä!! Omistatko auton? n. 100€/kk keskimäärin ja monilla enemmänkin?! Uskotko kaikkea mitä "pihapuhelin" kertoo?
        Yrityksen johtajat eivät kuvittele mitään, he tietävät ja S.A.B tietää!! ja se on varmaa, kuin että aurinko nousee. Tuotteet eivät ole lääkkeitä, pillereitä, tai luontaisenkaltaisia hömpötyksiä! VAAN puristettua tiivistettyä RUOKAA!
        Ja minun atooppinen ihottuma ja allergiat kuten heinänuhat ja muut ovat historiaa!

Se ei ole yritykseltä pois tai keltään muultakaan, kuin sinulta ja sinun tutuiltasi ettet ole valmis ottamaan pientä askelta ottaaksesi selvän siitä mitä tuotteet todella ovat.

Lopeta valitus ja ota asiasta selvää bbs-lte.com

• kaipaan tietoa
        reissari kirjoitti:

liian kallista!? mikä on terveytesi arvo? perheesi arvo? poltatko röökiä 5€/pvä!! Omistatko auton? n. 100€/kk keskimäärin ja monilla enemmänkin?! Uskotko kaikkea mitä "pihapuhelin" kertoo?
        Yrityksen johtajat eivät kuvittele mitään, he tietävät ja S.A.B tietää!! ja se on varmaa, kuin että aurinko nousee. Tuotteet eivät ole lääkkeitä, pillereitä, tai luontaisenkaltaisia hömpötyksiä! VAAN puristettua tiivistettyä RUOKAA!
        Ja minun atooppinen ihottuma ja allergiat kuten heinänuhat ja muut ovat historiaa!

Se ei ole yritykseltä pois tai keltään muultakaan, kuin sinulta ja sinun tutuiltasi ettet ole valmis ottamaan pientä askelta ottaaksesi selvän siitä mitä tuotteet todella ovat.

Lopeta valitus ja ota asiasta selvää bbs-lte.com

Eikö tämä ollut juuri sitä papatusta mitä herra/rouva Epäilijä ihmetteli? Olisit nyt heittänyt näytille ne Epäilijän kyselemät tutkimustulokset, minäkin kaipaisin niitä. OIKEASTI!
        Mystistä sinänsä, olin muutama päivä takaperin tilaisuudessa jossa esitteltiin GNLD:n tuotteita. Tilaisuudessa tuli myös puheeksi raha. Ja kas kummaa kun ensimmäiseksi sielläkin tuotiin esiin tupakka! Sattumaa?
        Jos kyseessä kerran on ruoka (kallis sellainen) niin eikö järkevämpää olisi vain muuttaa ruokailutottumuksia terveellisempään suuntaan, kuin popsia (kalliita) pillereitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      106
      4444
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      53
      3274
    3. Oot kaunis

Oot kaunis nainen.
      Ikävä
      84
      1043
    4. Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!

Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma
      Maailman menoa
      82
      768
    5. Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste

Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2
      Kaste
      397
      733
    6. Saisikin sinut

Saisikin sinut nainen rakastajattareksi.
      Ikävä
      57
      719
    7. Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois
      Maailman menoa
      194
      697
    8. Kuka murhasi Anneli Auerin miehen?

Tapaus edelleenkin selvittämättä.
      Maailman menoa
      150
      694
    9. Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.

Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/
      Maailman menoa
      184
      662
    10. Helppo vappubrunssi syntyy näin - Katso reseptit ja ideat!

Perinteiset juhlaherkut tuovat vapputunnelmaa koteihin. Varaa juhlapöytään sekä makeaa että suolaista herkkua. Kuohuvall
      Ruoka ja juoma
      6
      649
    Aihe