Oli lehtikuva yhdestä Itävallan mieshiihtäjästä, joka juuri jäi kiinni dopingista. Suusta valui vaahto tai räkää tai jotain muuta. Mitä se on? Muutamalla suomalaisella naishiihtäjällä valuu samalla tavalla.
Mitä valuu kilpahiihtäjän suusta
23
360
Vastaukset
- Älkääkatsoko
Doping testaajan mällit?
Järkyttävää paskaa koko maastohiihto.
Mäkihyppyä vielä voi katsoa kun siinä ei dop7nki paljoo auta. Siinäkin ollut pukukikkailua mutta uskon että asia on kunnossa siltä osin.- persjalka
Sunnuntai aamuna emännän suusta valuu samaa eikä ole metriäkään hiihtäny ,Ajatteleppa ihan ite.
- protskua
Spermaa se on, se sisältää tärkeitä hivenaineita ja paljon proteiinia. Se on nykyajan huulirasvaa.
- Perusasia
Jos kuolaa ei valu, on käytetty doopia
- Heijaanorge
No olisikko sitten niin,että norskit dooppaa,kun ei niillä enää räkä lennä. 90 luvullahan räkää riitti vaikka kaverillekin. Maaliinkin kun tulevat, heittäydytään maahan muka väsyneenä makaamaan. Siinä 10 sekuntia hengitellään ja sitten pompataan ylös kuin aropupu ja huudetaan keuhkot tyhjiksi voitonhuutoja.
- liisa11
Nyt kaikki vanhat kääkkänät (hiihtäjät) ulos ja panostus voimakkaasti nuoriin tuleviin hiihtäjien esim Miska. Poikkimäki ym. Ja tukirahat heille kokonaan. Kääkkänöistä tulee mieleen esim.Matti Heikkinen, Anssi Penttinen,,Lari Lehtonen, Riitta-Liisa Roponen,Anne Kyllönen,Pärmäkoskikin joutaa pois, samoin Kerttu Niskanen ym.ym.
- Kuokallanousuun
Jos Pärmäkoski ja Niskanen laitetaan pois, ei meillä ole ketään potentiaalista kärjen tuntumaan sijoittuvaa naishiihtäjää. Paitsi joskus vuosien kuluttua mikäli näistä nuorista lupauksista saadaan tehtyä joskus jotain muutakin kuin lupauksia. Eikä oman porukan parhaita pois laiteta vaikka olisivat kärkeen nähden huonompiakin.
- Lomanjälkeen
Mäkäräinen hiihdon vastuuvalmentajaksi.
Ainut, jolla on oikeita näyttöjä ja kansainvälistä osaamista.- tunteejoukkuetoiminnan
Jos Kaisa vielä jatkaa uraansa (toivottavasti, muuten tullaan totaalisen tyhjän päälle, Banaanivaltioksi), niin Aikku olisi vapaana.
- 10Iivoa
Punkkinen ja Mäkäräinen, siinä kaksikko, joka nostaa Suomen hiihdon maailman kärkeen.
- Anonyymi
Ei missään nimessä, karmeeta kuultavaa tuo ns asiantuntijuuskin, minä minä minä, Oikarinen ja Kotikumpu pysyy siinä kisassa, M kertoo omiaan, häiritsee !!!
- Anonyymi
10Iivoa kirjoitti:
Punkkinen ja Mäkäräinen, siinä kaksikko, joka nostaa Suomen hiihdon maailman kärkeen.
Nyt myös MINKKI
- Niuvanniemen
Hiihtäjäin suusta alkanut valua valmennusjohtoa
- Anonyymi
Leivinjauhe. Testaapa itse, niele lusikallinen leivinjauhetta ennen rykäisyä. Saatat oksennella pitkään maalissa ja vaahtoa pursuaa jopa housuille.
- Anonyymi
Norjan Jensen oksensi vihreät yrjöt Rukan stadionille maaliintulon jälkeen. Näkyi tv-kuvan perusteella tekevän myös Lillehammerissa.
Pitäisikö tuo oksennus tutkituttaa jossain labrassa, selviäisi norjalaisten salaisuudet ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Norjan Jensen oksensi vihreät yrjöt Rukan stadionille maaliintulon jälkeen. Näkyi tv-kuvan perusteella tekevän myös Lillehammerissa.
Pitäisikö tuo oksennus tutkituttaa jossain labrassa, selviäisi norjalaisten salaisuudet ?Mathilde Myhrvold oksenteli myös.
Onko tosiaan uusi tehosteaine tulossa MM-kisoihin?
Antaa paukkuja, mutta ei vielä pysy sisällä, etenkään maaliintulon jälkeen. Myös Johaug kertoi sunnuntaina oksentaneensä kesken kisan, päälleen ja suksilleen, kun yritti tavoittaa Kristaa.
- Anonyymi
Aine on ilmeisesti liian jälkiemäksinen. Vaatinee lisää kalkkia joukkoon.
Ongelma voi olla myös peiteaineessa. Testimetodia pitää muuttaa, taas. - Anonyymi
Leivinjauhe sekoitetaan nesteeseen ja niellään. Se ei purskahda ulos, kun syke alkaa laskea.
Kyse on siis jostain muusta aineesta, joka saattaa lieventää laktaattituotantoa.- Anonyymi
Klääby myönsi leivinjauheen, mutta mitä muuta siinä cocktailissa on ?
- Anonyymi
pärmäkoski on aika härskin näköinen maaliintullessaan . ihan kuin olisi pärmät ottanut matkan varrella.
- Anonyymi
Roinaajat eivät puske edes nesteitä
Natu tekee niin
- Anonyymi
Ruokasoodaa syövät ja sillä peittävät dopingin käyttöä.
- Anonyymi
Höpö höpö, leivo pitkoa ja syö ennen lenkkiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184240Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223269Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611888Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51257Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1501107Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95834- 63745
- 176730
- 30717