Uusi vuosikymmen..

pirremiinapas

Pitäisikö siis kerätä kamat nurkista ja siirtyä seuraavaan huoneeseen, moi vaan ja kiitos seurasta
60 :)

Pirre*

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samsgatan

Juu, mene vaan sinne ongelminesi.

• pirremiinapas

Toivottavasti sinulla netti pelaa.

ps. tuliko muuten kirjauduttua toisten koneisiin, - olet niin hanakka tarttumaan sanomisiina, silloin kun kerron, ja ihan asiallisesti OMAN koneeni ja puhelimen ongelmista..

• Hyvästi-jää-ja-yö

Olet venäjän vallan alla. Käy sieltä myös lääke reseptisi, ja sitten - siirry seuraavaan ryhmään.

• pirremiinapas
        Hyvästi-jää-ja-yö kirjoitti:

Olet venäjän vallan alla. Käy sieltä myös lääke reseptisi, ja sitten - siirry seuraavaan ryhmään.

Joo sieltähän ne rikolliset tulee..

• Kyllä-iigorit-osaa
        pirremiinapas kirjoitti:

Joo sieltähän ne rikolliset tulee..

Sieltäpä sieltä.
        Sieltä valittiin muun muassa amerikan presidentti Trumppi nimeltään.

• Heikunkeikku

En osaa sanoa, mihin sun kantsis mennä, kun en ittekään saa aikaseksi lähteä, vaikka oon meinannut jo moneen kertaan ruveta paklaamaan naamaani, että pääsisin asioille.
      Oon käyttänyt nyt tänä aamuna melkein kaikki "sijaistoiminnot", että lähteminen muka siirtyisi.
      Oon soittanut kaks puhelua vaikkei ole ollut mitään asiaakaan henkilöille. Oon jynssännyt soodalla hellan päällysen, vaikkei siinä ollut ku himpun verran kahvipannusta ryöpsähtäneen kiehuvan veden kuivuneita rippeitä. Mut meni siihenkin jynssäämiseen mukavasti hetki aikaa.
      Oon ehtinyt hetken lukea kirjaakin, vaikken aamutuimaisin koskaan luekaan. Mutku mukamas oli pakko lukea.
      Joo kastelin kukatkin.

Nyt tulin takaisin palstalle. Kyllä mä kohta lähden. Aurinkokin paistaa niin suloisesti että ja jotta.
      Parasta on se, että täällä ei tällä hetkellä tuule. Eilen tuuli oli hyvin ärtsyllä tuulella. Oikein näin sen piruhtavan ilmeen suupielissä.

• pirremiinapas

Moi, tuonne vain 70 :ssaan, he..eilen tuli lisää ikää sen verran että poishan täältä kai pitää kampeutua :)
        Tänään . .oli hieno hankikanto keli kävellä järven jäällä ja muuallakin voi houletta kävellä uppoamatta..toivottavasti vielä huomennakin pääsis vaikka metsään suksilla luistelemaan..

• Heikunkeikku
        pirremiinapas kirjoitti:

Moi, tuonne vain 70 :ssaan, he..eilen tuli lisää ikää sen verran että poishan täältä kai pitää kampeutua :)
        Tänään . .oli hieno hankikanto keli kävellä järven jäällä ja muuallakin voi houletta kävellä uppoamatta..toivottavasti vielä huomennakin pääsis vaikka metsään suksilla luistelemaan..

Oukkidoukki, ai sulla oli syntymäpäivä.
        Suoritan tässä siis virallisen onnittelun:

Paljon onnea syntyäpäiväsi johdosta. Minulla on syntymäpäivä kans tulollaan. 12. päivä hypähdän seuraavalle vuodelle. Jännittää, että mimmonenhan mä sitten vajaan kahden viikon kuluttua oon.
        Meikkaamista en kyllä ainaskaan jätä, se on varmaa. :)

Se ei yhtikäs ollenkaan, eikä laisinkaan haittaa minkä ikäset täällä palstalla kirjottaa.
        Mukamas jotkut aattelee, että jos täyttää 70, niin oitis on rynnättävä 70 palstalle.
        Paskat ma sanon. Jokainen voi tulla ja mennä miten lystää. Tätä mieltä meikäläinen on.

• pirremiinapas kirjoitti:

Paljon onnea syntymäpäivänäsi.
        Olen kirjoitellut 70 palstalle ja tykästynyt.
        Siellä on mukavia kirjoittajia.
        Ei täällä kai mitään tarkkaa ikärajaa ole, 70 palstallakin käy nuorempia, samoin täällä 60 käy sellaisia joiden ikä alkaa viitosella.

• Bengalitikku
        pirremiinapas kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Heikulle: olen välillä samanlainen aikailija. Eilen päätän jotakin, tänään en tee.
        Joskus yllätän itseni: siivoankinntänään enkä huomenna kuten olin suunnitellut.

70 menen aikanaan ihan uteliaisuutta, sillä siellähän on kirjoittajia, joiden tekstejä en ole lukenut lainkaan.

Menevätkö nämä vuodet nykyisin nopeammin kuin ruuhkavuosina?

• pirremiinapas
        Heikunkeikku kirjoitti:

Oukkidoukki, ai sulla oli syntymäpäivä.
        Suoritan tässä siis virallisen onnittelun:

Paljon onnea syntyäpäiväsi johdosta. Minulla on syntymäpäivä kans tulollaan. 12. päivä hypähdän seuraavalle vuodelle. Jännittää, että mimmonenhan mä sitten vajaan kahden viikon kuluttua oon.
        Meikkaamista en kyllä ainaskaan jätä, se on varmaa. :)

Se ei yhtikäs ollenkaan, eikä laisinkaan haittaa minkä ikäset täällä palstalla kirjottaa.
        Mukamas jotkut aattelee, että jos täyttää 70, niin oitis on rynnättävä 70 palstalle.
        Paskat ma sanon. Jokainen voi tulla ja mennä miten lystää. Tätä mieltä meikäläinen on.

Sie olet kyllä mainio tyyppi, ja veden elävähän sieki :), kai..oliko se niin?

Tuosta ikävästä puheenaiheesta, nimittäin , muistat kai kun kerroin että eräs tuttuni kertoi etten muka viihdy tässä asuinpaikassa pitkään, ja uskonkin että tämän "lausunnon" antoi henkilö joka tietää tästä netti kiusaamisestani..

Mutta mitäpä tuosta, kyllä ne asiat vielä selviää, kesällä tulee veljen poikani käymään ja hän saa katsoa nämä mistä sijainnista pohjoistuuli hönkii...turha täällä on ummikoille ( suurin osa) mitään kertoa, ilm.heille tuo tauti on itselleen niin tuttu, että tyrkyttävät sitä muille vakeenaan.

• Heikunkeikku
        Bengalitikku kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Heikulle: olen välillä samanlainen aikailija. Eilen päätän jotakin, tänään en tee.

70 menen aikanaan ihan uteliaisuutta, sillä siellähän on kirjoittajia, joiden tekstejä en ole lukenut lainkaan.

Just prikuulleen noin. Sul´on mun luontoni.
        Minä kans välillä yllätän itseni. Aamulla en tiedä, että inspiraatio alkaa heiluttamaan mun ketaroita ja käsiä ja yhtäkkiä huomaan, että jahaa tässä mä oon alkanut siivoamaan, vaikkei ollut ollenkaan tarkoitus. Se on mukavaa.
        Useimmin on kuitenkin niin, että päätän että huomenna joo, mutta sitten en huomenna kuitenkaan. Se tietysti risoo, mutta toisaaltaan mitä väliä jos tarkemmin asiaa ajattelee.

• Pirremiinapas
        mielikki.mummo kirjoitti:

Paljon onnea syntymäpäivänäsi.
        Olen kirjoitellut 70 palstalle ja tykästynyt.
        Siellä on mukavia kirjoittajia.
        Ei täällä kai mitään tarkkaa ikärajaa ole, 70 palstallakin käy nuorempia, samoin täällä 60 käy sellaisia joiden ikä alkaa viitosella.

Kiitos paljon. Pikkasen kurkkasin sinne jo, muttei oikein ollut vielä oikein kiinnostavaa aihetta, tai ehkä täytyy tarkemmin vielä tänä iltana sinne kurkistella..

• Heikunkeikku
        pirremiinapas kirjoitti:

Sie olet kyllä mainio tyyppi, ja veden elävähän sieki :), kai..oliko se niin?

Tuosta ikävästä puheenaiheesta, nimittäin , muistat kai kun kerroin että eräs tuttuni kertoi etten muka viihdy tässä asuinpaikassa pitkään, ja uskonkin että tämän "lausunnon" antoi henkilö joka tietää tästä netti kiusaamisestani..

Mutta mitäpä tuosta, kyllä ne asiat vielä selviää, kesällä tulee veljen poikani käymään ja hän saa katsoa nämä mistä sijainnista pohjoistuuli hönkii...turha täällä on ummikoille ( suurin osa) mitään kertoa, ilm.heille tuo tauti on itselleen niin tuttu, että tyrkyttävät sitä muille vakeenaan.

Jep, kalahan minäkin.:)
        Asioilla on taipumus selvitä. Ennemmin tai myöhemmin.
        Sulla on mainio asunto ja vielä järven rannalla, että uskon sinun viihtyvän siellä ihan satasella.
        Kesä jo kurkkii kauempana, antaa nyt kevään ensteks keimailla, kunnes kesä tryykää esille.
        Ei oikein tiedä miten päin täs pyörisi, kun niin kutkuttaa tuo kevään tulo. Herään aina henkiin keväällä.

• pirremiinapas
        Bengalitikku kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Pelottaa tämä ajan kuluminen, yhä nopeammin pyörähtää uusi vuosikymmen, tai pyörähti..

Kiitos bengalintikku..

• Syntymäpäivä onnitteluni Pirre, perässä tuut. Olin yhden vuoden ja kahdeksan kuukauden ikäinen kun sinä synnyit ; )

Kirjoittelen molemmille palstoille, mutta muista seitenkymppisissä kirjoittaa myös kuuskymppiset.

• pirremiinapas

Kiitos Korppis,. 1,2v. ja just oppinut kävelemään/kö?

Yleensä tytöt oppii siinä iässä kävelyn, pojat ovat hieman rohkeampia lähtemään, ainakin meillä, vaikka..minä olin kuulemma kävellyt 8 kuisena , ilmankos silmäkulmassa on ruttu, kun olin uunin kulmaan kaatunu, tai onhan noita ruttuja tietysti jo muutenkin...mutta olkoon :)

• montaveljeä
        pirremiinapas kirjoitti:

Kiitos Korppis,. 1,2v. ja just oppinut kävelemään/kö?

Yleensä tytöt oppii siinä iässä kävelyn, pojat ovat hieman rohkeampia lähtemään, ainakin meillä, vaikka..minä olin kuulemma kävellyt 8 kuisena , ilmankos silmäkulmassa on ruttu, kun olin uunin kulmaan kaatunu, tai onhan noita ruttuja tietysti jo muutenkin...mutta olkoon :)

Minulla on toisenlainen kokemus, tyttö oppi kävelemään aikaisemmin kuin veljensä.

• pirremiinapas
        montaveljeä kirjoitti:

Minulla on toisenlainen kokemus, tyttö oppi kävelemään aikaisemmin kuin veljensä.

Ai, mie kai yleistin, kun kaksi tyttöämme hidasteli poikaan nähden, tosin ainakin toisen tyttären kohdalla syy oli pahassa kaatumisessa, kai huomasi ettei kantsi kiirehtiä..:)

Poika oli jännä kiipeilijä, ja mahdottoman vahva käsi voimiltaan kun kampesi esim. meidän sänkymme päälle kahdeksankuisena käsillään itseään vetäen ylös..voi että näitä on niin suloisen haikeaa muistella..huoks.

• Paloma.se01

Tiesitkö Pirre että täytämme vuosia samana päivänä, siis helmik. 28, paitsi että olet tasan vuoden minua nuorempi?
      Paljon onnea näin jälkijunassa!
      Miten vietit synttäreitäsi?
      Siitä lähtemisestä ja jäämisestä: ei sinun tarvi minnekään lähteä jos kaikki kaverisi ovat täällä. Lähdette sitten, jos huvittaa, isommalla porukalla. Nää on ainoostaan suosituksia. Että tietää hakeutua sellaiseen jengiin johon tuntee itse kuuluvansa. Täällä on kaikenikäistä porukkaa. Ole rauhassa vaan, mutta jos tulet 70 plussiin niin löydät siltä myös ihan jees porukkaa ja vanhoja tuttuja ja periaatteessa ehkä vähemmän vihulaisia.

• pirremiinapas

Kiitos paloma, ilmankos tunnuit niin tutulta :), kalat on parveutuneet tänne he.

Ja, niinpä teenkin, sitku tuntuu, että olen 70 siirryn sinne , välillä :)

• pirremiinapas
        pirremiinapas kirjoitti:

Kiitos paloma, ilmankos tunnuit niin tutulta :), kalat on parveutuneet tänne he.

Ja, niinpä teenkin, sitku tuntuu, että olen 70 siirryn sinne , välillä :)

P.s. kysyit miten vietin synttärit, - en oikein mitenkään..lapset kyselivät juhlista ja tyrmäsin kaikki suunnitelmat alkuunsa, ehkä tämä ajankohta ei nyt ollut oikein inspiroiva muutenkaan, miehen hautaaminenkin jne.
        Sanoin kyllä jos meinaatte lahjaa, niin tulkaa saunomaan sitku teille sopii..kuulemma tulevat viikon päästä koko kruppa..ja sitten kyllä pyysin yhden kokemus lahjan , nimittäin kapseli vai mikä putki se on missä voi painottomassa tilassa lentää..he..laskuvarjohyppykin oisi kiva, sellainen tandem -hyppy..

• Syntymäpäiväonnittelut.
      Eihän se ikäräja palstojen välillä niin jyrkkä ainakaan pitäisi olla.
      Itsekkin joskus laitan kommentin tuonne seuraavalle, vaikken ihan vielä ole 70.

• pirremiinapas

Kiitos eppu2, niinpä ehkäpä pitää vielä viipyskellä täälläkin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      38
      12330
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4211
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      109
      3982
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3638
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3321
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      116
      3294
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      35
      2146
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      38
      2112
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      26
      1945
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      11
      1623
    Aihe