huippu viirustorjunta,hyvä käyttää ei liiku roskaposti kuten muissa ilmasissa ei muuta tuukkaan kun PASKAA 1v. ollu käytössä ei ainuttakaan roskaviestiä kuten aiemmassa tukossa roskaa"microsoft/live"
meiliboxi maili
tyytyvåinen
4
162
Vastaukset
- yutituyi
Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että yksinkertainenkin muutos havainnollistaa hyvinvointimalliamme sekä asianosaisiin kohdistuvia ongelmia.
- s-posti-psoiyte-puuttuu
En saanut selvää onko sinulla tili jossakin vai eikö ole. No eipä kai sitä tietoa tarvitakkaan, mutta jos roskapostia haluat niin laita s-postiosoite tänne.
- Anonyymi
Olen kokeilemassa mailboxia. Miten virustorjunta tai roskapostit estetään siellä? Entä miten käyttömaksu suoritetaan?
- Anonyymi
Ei siellä estetä virustorjuntaa. Käyttömaksu suoritetaan rahalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227