Selviytyjät

meikkionhuijausta

Katselin tuossa juuri juttua suomen selviytyjistä.

'Oli suorastaan käsittämättömän suuri järkytys kuinka käsittämättömän rumia nuo naiset Odusoka, Verho, Kätkä, Räty, Matinsalo ja varsinkin kuvottavan näköiset Bergenheim ja Teittinen ilman meikkiä ovatkaan.
Kyllä noin susirumilla naisilla pitäisi olla sen verran itse kritiikkiä, että tyydyttäisivät sen julkisuuden nälkänsä radiossa, eivätkä pilaisi meikkien tekemää illuusiota kauneudesta.
Enkä ainakaan itse kuuna päivänä huolisi noista naisista ensimmäistäkään omaan sänkyyni. Niistähän näkee jo nytkin ihan tarpeeksi pahoja painajaisia, saati sitten jos tuollaisten irvikuvien vierestä joutusi heräämään, niin käsihän se olisi syötävä poikki.

Mutta näitä hirviömäisen näköisiä naisia katsoessa huomaa sen, että oma vaimo onkin aika hemmetin kaunis vaikkei käytä koskaan meikkejä.

25

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkieikestä

      Ohjelman nimi on selviytyjät.

      Mielestäni varsin osuva nimi.

    • meikkipakolliseksi

      Puhut vähän mutta asiaa!

    • oijoijoii

      Kuu-ukkellit eir toimitahan ruokahaa viirakos.

    • EtTaidaTajuta

      Nuo miehethän ei yhtään poikkea näistä maalla nähtävistä. Hikisiä, likaisia miehiä jopa yhtä vähissä vaatteissa on totuttu näkemään, ainut ero että täällä ne tekevät töitä ja ovat harvoin puhtaita ja paremmassa kuosissa, nuo selviytyjien miehet taas näyttävät tuolta vain poikkeusoloissa. Toisekseen, ei nuo naisetkaan esiinny laitettuna kuin JULKISUUDESSA, eli tv.ssä, lehdissä, esiintyessään. Mutta eihän se niiden koko elämä ole. Ne hetket vain tallentuvat pitkäkestoisiin, pysähtyneisiin tallennusmuotoihin,jotka väärentävät ulkopuolisten mielikuvia heidän elämästään.

      • rumat_ihmiset_radioon

        Naiset meikkaavat eivät miehet, paitsi tietenkin jotkut hinttarit ovat poikkeus, tosin nekin voi laskea naisiksi.

        Mutta eiköhän aloittaja tarkoittanut sitä, että nuo kyseiset julkisuutta janoavat naiset ovat ilman meikkejä huomattavasti keskiverto naista rumempia. Elikä eivät käännä miesten päitä ilman meikkiä. ennemminkin katsoo toiseen suuntaan ettei rumuus pilaa verkkokalvoja.

        Itse olen myös siinä onnellisessa asemassa, että oma vaimoni ei käytä eikä tarvitse käyttää meikkejä edes juhlissa. Hän on ilman meikkiäkin paremman näköinen kuin yksikään noista meikattuna.


      • kauniitkasvot

        Ei ole kysymys likaisista vaatteista tai muusta vastaavasta, vaan ainoastaan rumasta naamasta.

        Eikä myöskään heidän elämänsä kiinnosta eikä sillä ole mitään tekemistä tämän kanssa. Tässä on kyse ainoastaan kauneudesta, ja kauneus on yhtä kuin kaunis naama.


      • vanhankansansanonta
        rumat_ihmiset_radioon kirjoitti:

        Naiset meikkaavat eivät miehet, paitsi tietenkin jotkut hinttarit ovat poikkeus, tosin nekin voi laskea naisiksi.

        Mutta eiköhän aloittaja tarkoittanut sitä, että nuo kyseiset julkisuutta janoavat naiset ovat ilman meikkejä huomattavasti keskiverto naista rumempia. Elikä eivät käännä miesten päitä ilman meikkiä. ennemminkin katsoo toiseen suuntaan ettei rumuus pilaa verkkokalvoja.

        Itse olen myös siinä onnellisessa asemassa, että oma vaimoni ei käytä eikä tarvitse käyttää meikkejä edes juhlissa. Hän on ilman meikkiäkin paremman näköinen kuin yksikään noista meikattuna.

        ALOTTAJALLE. oma kehu haisee pahalle. Älä ole ylpeä vaikka akkas onkin kaunis, kun se kerran kuolee ja mätänee ,kuin nauris


    • MinkäVärisetLasit

      Kauneus on katsojan silmässä. Melko susirumat, tavalliset miehetkin on päässeet naimisiin, varmaan vaimon silmä on tottunut ja nähnyt ne rakkauden lasien läpi. Ainakin monelle kanssaeläjälle on voinut olla vaikea nähdä 'mitä se tuossa näkee'. Julkkiksetkin on rahallisen näköisiä kaikin ja laittautumisen alla, se on hyvä tiedostaa. Ja rumastakin saa laittamalla paljon kauniimman.

      • MinkäVärisetLasit

        Rahallisen paikalla piti lukea TAVALLISEN...ja kaikin paikalla MEIKIN...ihmeellisiä automaattikorjauksia...


      • oivoivoi

        Ketä kiinnostaa miehet!!!!!

        Et ilmeisesti oikein ymmärrä.
        Rakkaudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että nuo selviytyjissä esiintyvät naiset ovat tavallisiin Suomalaisiin keskiverto naisiin verrattuna huomattavasti rumempia naisia.
        Jos joku tyrkky on julkisuuteen väellä ja vängällä halunnut, niin on todellakin katsojien loukkaamista esiintyä meikittä olevana paskakasana.


      • EtTaidaTajuta
        oivoivoi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa miehet!!!!!

        Et ilmeisesti oikein ymmärrä.
        Rakkaudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että nuo selviytyjissä esiintyvät naiset ovat tavallisiin Suomalaisiin keskiverto naisiin verrattuna huomattavasti rumempia naisia.
        Jos joku tyrkky on julkisuuteen väellä ja vängällä halunnut, niin on todellakin katsojien loukkaamista esiintyä meikittä olevana paskakasana.

        On kaikkien naisten loukkaamista, että vaatii heitä esiintymään vain omaa silmää miellyttävänä. Mitä muuta vastaavaa olet mietiskellyt, täytyykö mielestäsi ruman äänen omistavan pysyä pois radiosta, ja muutenkin hiljaa? Mitäs, jos naiset alkaisi vaatia, että ääliömiehet eivät saa kirjoitella keskustelupalstoilla naisten ulkonäöstä?


      • VoiKunOletVäärässä

        No, sinun kanssasi ei näytä kukaan olevan samaa mieltä. Mitäpä ajatuksia se herättää?


    • Formaatit-sovittuja

      Jokainen (sekä mies että nainen) näyttää erilaiselta muutaman viikon pidetyissä kalsareissa , tukka laittamatta jne. Kun verrataat samoja henkilöitä juhliin pukeutuneena daamina tai hänen kavaljeerinaan, on ero dramaattinen. Selvityjät-sarja on verta, hikeä ja kyyneleitä ja niitä paskasia vaatteita ja kaikkea sitä olemusta. Se kuuluu siihen formaattiin. Thats it.

      Jos selvityjät -sarja ei innosta, katso Bachelor -Suomi. Siellä on sitä kaipaamaasi glamouria.

    • katsojan

      annika saarikko sopis sinne viidakkoon bikineissään

      • katsepelle

        Krista Kiuru olisi myös hyvä ehdokas.


      • soteporsaat
        katsepelle kirjoitti:

        Krista Kiuru olisi myös hyvä ehdokas.

        olis hyvä parivaljakko, tuhdit tädit - sossu ja agrisossu


    • kauniskameli

      Rumat ihmiset menkää kotiinne!!!!!!!!!!

    • homousonsairaus

      Ei hyvää päivää näitä sairaita ihmisiä https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/a/affa6421-eae9-4c21-b6fd-4596df03db00
      Eiköhän tuokin johdu nimenomaan siitä, että tuota läskiä rumaa ämmää ei huoli kukaan . Sitten täällä selittelee tämmösestä sairaasta perverssiydestä, koska ei kehtaa tunnustaa sitä ettei kelpaa kenellekään.

      Ja eiköhän homojen, lesbojen, biseksuaalien ja muidenkin sairaiden perverssien oikea paikka ole yksinäissellissä siihen asti että parantuu, ja jos ei parannu niin sitten elinkautinen siellä yksinäissellissä.

      • VoiKunOletVäärässä

        Avaa silmäsi ja mielesi, itse olet pieneen sieluusi käpertynyt pelokas muinaisjäännös, jolle tulee iän myötä kovettuneessa mielessäsi yhä ahtaampaa. Säälin sinua, noiden kaikkien epänormaaleiksi kokemiesi muassa. Ja ennenkuin alat syytellä minua joksikin itse pelkäämäksesi 'epänormaaliksi', olen ihan tavallisessa kahden eri sukupuolen muodostamassa avioliitossa, usean lapsen vanhempi, isovanhempi ja harrastan ihan tavallisia asioita. Mutta olen koko ikäni tuntenut noita kauhistelemiasi ihmisiä, niin bi-kuin homoseksuaaleja, niin fyysisesti tai henkisesti vammautuneita kuin ulkonäöllisestikin poikkeavia. Jokaisessa heissä asuu ihminen,toisin kuin monessa kaltaisessasi rajoittuneesti ajattelevassa.


      • merkkelerkkel
        VoiKunOletVäärässä kirjoitti:

        Avaa silmäsi ja mielesi, itse olet pieneen sieluusi käpertynyt pelokas muinaisjäännös, jolle tulee iän myötä kovettuneessa mielessäsi yhä ahtaampaa. Säälin sinua, noiden kaikkien epänormaaleiksi kokemiesi muassa. Ja ennenkuin alat syytellä minua joksikin itse pelkäämäksesi 'epänormaaliksi', olen ihan tavallisessa kahden eri sukupuolen muodostamassa avioliitossa, usean lapsen vanhempi, isovanhempi ja harrastan ihan tavallisia asioita. Mutta olen koko ikäni tuntenut noita kauhistelemiasi ihmisiä, niin bi-kuin homoseksuaaleja, niin fyysisesti tai henkisesti vammautuneita kuin ulkonäöllisestikin poikkeavia. Jokaisessa heissä asuu ihminen,toisin kuin monessa kaltaisessasi rajoittuneesti ajattelevassa.

        Et siis pysty perustelemaan mitään.
        Kaikki suhteet jossa pari ei pysty lisääntymään on luonnottomia suhteita. Myöskin lisääntymiskyvyttömillä heteroilla.


      • AnnaMunKaikkiKestää
        merkkelerkkel kirjoitti:

        Et siis pysty perustelemaan mitään.
        Kaikki suhteet jossa pari ei pysty lisääntymään on luonnottomia suhteita. Myöskin lisääntymiskyvyttömillä heteroilla.

        Päteekö tämä 'luonnottomuus' myös omasta halustaan sinkkuna pysyviin? Hehän eivät halua lisääntyä, onko se yhtä paha kuin ettei pari voi lisääntyä? Onko ihmisyys oikeutettu vain lisääntymällä? Onko sitä parempi ihminen, mitä enemmän on lisääntynyt.....Et olla tainnut ajatella noita argumenttejasi ihan loppuun asti, tai se henkilö, jolta olet nuo ajatukset ominut. Kestämättömiä, kaikenkaikkiaan kuitenkin nuo perustelut. Edes lahkolaiset ei ole noin yksioikoisia, nimittäin kaikki täysjärkiset ymmärtää, että ainakaan kehitysvammaisuus ei ole syrjimisen peruste, ulkonäöstä puhumattakaan.


      • Anonyymi
        AnnaMunKaikkiKestää kirjoitti:

        Päteekö tämä 'luonnottomuus' myös omasta halustaan sinkkuna pysyviin? Hehän eivät halua lisääntyä, onko se yhtä paha kuin ettei pari voi lisääntyä? Onko ihmisyys oikeutettu vain lisääntymällä? Onko sitä parempi ihminen, mitä enemmän on lisääntynyt.....Et olla tainnut ajatella noita argumenttejasi ihan loppuun asti, tai se henkilö, jolta olet nuo ajatukset ominut. Kestämättömiä, kaikenkaikkiaan kuitenkin nuo perustelut. Edes lahkolaiset ei ole noin yksioikoisia, nimittäin kaikki täysjärkiset ymmärtää, että ainakaan kehitysvammaisuus ei ole syrjimisen peruste, ulkonäöstä puhumattakaan.

        Kaiki tietämäni "omasta tahdostaan sinkkuna" pysyvät ovat jollain tavalla poikkeavia. Eivät saa joko luonteensa tai ulkoisen olemuksensa takia pulisoa itselleen. Kokonaan toinen asia on nämä seksuaalisesti poikkeavat perverssit jotka pitäisi sulkea pysyvästi ulos yhteiskunnasta.

        Ja tuo mitä sanoit että onko "ihmisyys oikeutettu vain lisääntymällä". Sanoisin että ehdottomasti on. Sellaisen ihmisen jolla ei ole lapsia, ei pitäisi olla oikeutta päättä mistään asioista - koska kaikki asiat vaikuttavat tulevaisuuteen ja ja sellaisella ihmisellä jolla ei ole lapsia ajatukset, haaveet ja toiveet ovat ainoastaan omasta itsekkäästä halusta ja nautinnosta johtuvia ja siitä mitä juuri he toivovat maailmaan jäävän heidän jälkeensä. Toisin kuin me joilla lapsia on, kannamme vastuumme tehdä asiat siten kuin se on jälikasvullemme hyväksi.
        Itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että johtaviin virkoihin eikä päättäviin asemiin ei saisi valita ihmisiä joilla ei ole lapsia. Ja vielä vähemmän homoja ja muita sairaita perverssejä.


    • jgjgfjdgfdsf

      Miten ihmeessä Lola on niin tarkka noista kiloistaan kun väistämättä tulee mieleen varakkaat sugardaddyt jotka hekuvoimat tuhdeista naisista ja entinen missi mitä hekumallisin kohde?

    • Anonyymi

      Aloittajan kanssa samaa mieltä. Kaikki kyseiset naiset huomattavasti keskivertoa rumempia naisia.

      Jollekin sieltä matkan varrelta! Eiköhän suljettulaitos ole ainoa oikea paikka vammaisille ja poikkeaville olennoille. Mikään ei ole ksettavanpaa kuin nähdä näitä edellä mainittuja luonnossa.

      Lisäksi luulisi että teistä suurin osa ymmärtää luonnonvalinnan. Väännän sen vielä rautalangasta - vain vahvimmat selviävät.

      • Anonyymi

        Se erottaa ihmisen eläimestä, että pystytään suojelemaan ja auttamaan heikompia,muitakin kuin omaa jälkeläistä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe