Nuori tienaa 30 tuhatta tililleen kun antaa persettä maahanmuuttjalle ja sanoo että on raiskattu.
Sitä maahanmuuttajaa ei kukaan usko että on saanut perää vapaaehtoisesti.
Suomalaiset veronmaksajat kustantajat naimisen ja kun yksi tienaa näin niin monta menee perässä.
Ei voi olla mahdollista näin paljon raiskauksia jos ei suurin osa niistä ole teatteria ja tehtyjä.
Veronmaksajat maksavat ne näytelmät ja nuori saa tililleen sievoisen summan rahaa. Helppoa rahaa tienata ja vanhemmat neuvovat.
Ei raiskauksia ole näin paljon
Mamujakäytetäänhyväksi
3
111
Vastaukset
- Juupaseipäs
Raiskattu ja raiskaaja tekee usein yhteistyötä kupatakseen yhteiskunnan varoja omaan kukkaroon. On tämä huomattu käräjilläkin, mutta minkäs teet.
- justjoovarmaankin
Missä Suomessa on annettu 30 tonnin korvaukset yksittäisen raiskauksen perusteella? Taitaa olla aloituksessa joku katkera henkilö asialla...
https://www.minilex.fi/a/raiskauksen-uhrin-korvaukset
Tuon mukaan korvaukset tyypillisesti 1 - 2 tuhatta euroa eli aloittajalla väitteessään noin 20 - kertainen virhe. - Saunantaakse
Mikään ei estä ap:ta alkamaan itse tienaamaan tällä vaivattomalla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967