Oon 16 vuotias poika ja tahtosin juttuseuraa ;)
Kik on hornyyboyy03
;)
nuoria bi/gay poikia!
13
1203
Vastaukset
- Nytsitten
Ei herranjumala, jos noin paljon panettaa lataa tinder, täältä sä et tuu mitään löytämään, mä lupaan
haluan sua-
ois jkivaa tavata ja suudella
- Anonyymi
ois kiva antaa sulle suhin. Asun Jyväskylässä
Anonyymi kirjoitti:
ois kiva antaa sulle suhin. Asun Jyväskylässä
Kiva. Tykkään suihin otofsta . Asun Palokassa. Kuinka vanha oot ? Tykkään nuorista kundeista..
- Anonyymi
Mä annan sulle
- Anonyymi
tuu sitten Jyväskylään. Saat multa
milloin tuut mun luo, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasunaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasun
- Anonyymi
mää haluaan sua
- Anonyymi
oi s kiva tavata
saat musta
- Anonyymi
ASUN JYVÄKYLLÄ. TUU MUN LUO.RAKASTELLAAN
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902