Rintaliivit

12vtyttö

Auttakaa mua oon kohta 12v tyttö ja haluaisin rintaliivit😕... Äidiltä en uskalla pyytää kun mua pelottaa et se alkaa nauraa tai suuttui tai sanoo et en tarvitse:((. Ja asun nii pikkukylässä et täällä on just ja just joku pikku ruokakauppa. Itse jos ostaisin jostain niin jäisin kuitenkin kiinni kun laitetaan pyykkejä tms...

9

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukas niitä äidiltäsi pyytäisi, ellet sinä itse?

• 12vtyttö

Niin mutta mua vaan pelottaa/nolottaa se hirveästi:(

• 12vtyttö

Ja ei mulla hirveän isot rinnat ole mutta jos olen ilman mitään niin se on todella epämukava olla ja on jotain lasten pikkutoppeja kyllä käytössä....

• Kysy vaan äidiltäsi rohkeasti! Kai hänkin pentuna on ollut samassa tilanteessa, ja varmasti ymmärtää. Itse en ymmärrä, mitä noloa siinä on, mutta murrosiän kynnyksellä vähän kaikki taitaa olla noloa tai noloja... ; )

• 12vtyttö

Niin kai.... Kun olen vähän ujo näissä asioissa niin vaikea kysyä äidiltä

• uskalla

Kysy äidiltä minkä ikäisenä hän alkoi käyttää rintaliivejä. Eiköhän asia hoitune sillä.
      Toisaalta pienille rinnoile on enmmän haittaa kuin hyötyä rintaliivien käytöstä, eikä itsetunto ihan oikeasti parane rintaliiveillä, mutta asiasta puhuminen kyllä auttaa.

• 12vtyttö

Niin olen samaa miettinyt kyllä:)

• gggfgg

onko lähistöllä moniosaajia esim lääkäriä taikka insinööriä ne mielellään ostaa liivit ja koeistuttaa ne samalla, saattaa tosiaan immenkalvo poksahtaa samalla reissulla mutta he nyt vaan ilmaisevat itseään eri tavalla ja täytyy sopeutua

• 12vtyttö

Öööö.... Selitätkö tarkemmin??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      81
      3117
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1271
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      162
      1163
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      961
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      309
      925
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      829
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      815
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      815
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      91
      783
    Aihe