Paljon kofeiinia ja sitten pitkä istunto pöntöllä jonka jälkeen alkaa polte terskan etupäässä. Olen myös huomannut että jos juo paljon kofeiinia ja sitten itsetyydytän niin sama polte tulee taas. Tämä on ihan järjetöntä, pitää buranaa syödä kipuihin. Tämä on siis kestänyt jo vuosia, lääkäri on aika arkapaikka johon en mielellään menisi tämmöisestä asiasta. Mietityttää kovasti mitenkä lääkäri tutkisi asiaa jotta saisi lääkkeet tähän vaivaan. Onko kenelläkään kokemusta tämmöisestä poltteesta tai edes miten lääkäri tutkii asiaa jotta saa tarvittavat lääkkeet vaivaan.
Polte terskassa
8
1845
Vastaukset
- AikaInhottavaaOn
Mulla oli joskus sellaista kirvelyä laukeamisen jälkeen. Sattui koko alavatsaan. Meni kyllä sitten ajan kanssa ohi. Otin kans silloin kipulääkettä. Joskus satunnaisesti vielä tulee kipuja, mutta ei niin pahoja. Tuntuu siltä kuin virtsaputki olisi jotenkin tulehtunut tai sitten joku muu limakalvo-oire.
- OlepaHyvä
Tässä tietoa: https://www.terve.fi/artikkelit/eturauhasen-tulehdus
- 48v
Mulla ollut 3 kk poltetta terskassa. Mitään muita oireita ei ole. Välillä tuo parempi välillä huononpi. Pystyn käymään töissä ja yötkin nukkumaan, mutta päivittäin vaivaa ja nyt pari viikkoa kirvelly aamusta iltaan. Buranakuuri ei auta. Lämpö ei auta. Sauna jopa lisää ehkä kipua???Auttaisko joku antibioottikuuri ja jos niin mikä? Entä xatral? Virtsanäyte tutkittu kahdesti ja puhdas, samoin crp. En tiedä mistä tän sain. Sisäpyöräilyn etuosapystyssä ollut satula muutama tunti ennen ensioireita??
- tehoyksilö
ruokavalio kuntoon. Terskassa polte yleensä johtuu siitä että virtsa on niin "myrkyllistä"
viljatuotteet, maitotuotteet, sokeri ja lihat pois ruokavaliosta. Ota esim kahden viikon kuuri ilman mainitsemiani asioita, ja katso kuinka terveytesi paranee.
Salaatit, idut, vihermehut, lioitetut pavut, ei einestuotteita, max 1 hedelmä päivässä, tattari ja tattaripasta, kvinoa. Ota selvää ja opiskele noista asioista. Oma panostus omaan terveyteen on hyvän elämänlaadun a ja o- sekirvelee
Olisikohan syytä tutkia sukupuolitaudin mahdollisuus.
- Koettuon
Kuulostaa eturauhasen tulehdukselta, jos mahdolliset sukupuolitaudit on tutkittu. Itsellä tällainen on ollut ja kipu vaeltaa yleensä epäsäännöllisesti terskan päästä peräaukkoon ja sillä välillä. Ja kun mies täyttää 40 v., niin sitten otettava psa-testi vuosittain.
- Miesp
Sukupuoli tauti mahdollisuus on pois suljettu asia. Olen vasta alle 30vuotias mies joten en ole missään psa testeissä käynyt. Olisiko tämä eturauhas tulehdus joka on muuttunut jonkinlaiseksi krooniseksi tulehdukseksi. Aristaa todella mennä asiasta lääkäriin, onhan tämä jatkunut jo vuosia ja alkaa vitutus vain lisääntymään kun oire puhkeaa.
- Anonyymi
Mites kävikö aloittaja lääkärissä.?Minä oon talven mittaan käyny useammallakin urologilla. Useimmat veikkaa eturauhastulehdusta, mut viimeisin sano ettei pelkkä terskan polte ole sitä. Ei kyllä tienny mikä mul on. Nytkin polttelee, pahiten kun liikkuu. On kuin olis hätä hepin päässä. Xatralia oon kokeillut. Verenpaine kivasti tippu, mut tuo kusihädän tunne terskassa lisääntyi vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788