Suomi omalla tasollaan.

kehittyvämaa

Suomenb urheilijat suorittivat kisat omalla tasollaan.

En ymmärrä miksi jälkeenpäin mourutaan, kun koko kauden tuloksia peilaamalla oli selvää että tulos on jotakuinkin tämä.

Ihmeellistä kuvitteellista hölmöilyä ajatella, että juuri Suomen urheilijat ylittäisivät oman tasonsa ja muut jäisivät selän taakse.

Urheilijat olivat kipeitä, väsyneitä, huonot sukset, onneton pito...mitä vielä? Selittelyjä kyllä löytyy, mutta totuus on että vaikea sitä on taistella hyvistä sijoista jos taso ei vaan riitä. Tuurilla olisi ollut mahdollista jokunen mitali saada lisää, siis huippukalustolla ja muiden epäonnella. Nyt kuitenkin nämä unelmat eivä toteutuneet ja joskus käy näin, itseasiassa useinmiten. Vaikea uskoa että muille sattuu aina huonoa tuuria tai epäonnea suksien valinnassa.

Suomi on valovuoden perässä Norjaa ja se nyt on vaan niin.

Nuoret urheilijat haluavat ottaa nyt riskejä harjoittelussa....se kuulostaa kylät siltä, että siihen pitää hieman suhtautua näinä doping-aikoina vähän varauksellisesti. Riskin ottaminen kilpahiihdossa tarkoittanee suomeksi EPO:a. No onhan tästä Suomessa kokemusta, vanhat konnat Riski ja Kyrö mukaan rinkiin, niin päästään kemikaaleissakin Norjan tasolle ja jopa edelle. Mitähän muita ihmekeinoja sitä sitten olisi? Suomen joukkueen runko on ikääntyvää ja nuoret lupaukset puuttuvat lähes kokonaan. Ruotsilla oli 19 v. naishiihtäjä aivan maailman huipulla, Suomen osalta paras nuori lupaus lähetettiin kesken kisoja kotiin. Toinen nuori naishiihtäjä jai 5 km viestin ankkuriosuudella 2 minuuttia kärjestä ja paras vapaan hiihtäjä (40 v.) omalla osuudellaan yli minuutin. Herättää vähän ajattelemisen aihetta....tai no mitäpä tuosta nyt sitten...

Nuoret miehet....no näistä kisoista ei nuorille miehille paljon kotiintuomista jäänyt. Ensi kerralla sitten.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 120
        2523
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        66
        2328
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        16
        2031
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1717
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        21
        1648
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        13
        1452
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        15
        1403
      8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        27
        1393
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        16
        1367
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1292
      Aihe