Eli saatan olla ihastunu yhteen mun kaveriin. Oon 16v tyttö ja oon tuntenu sen alle vuoden. Tullaan tosi hyvi toimee ja meil oli kerra pientä säätöö kännis mut se ei muista sitä. Sen jälkee tykkäsin siitä vähäaikaa mut nyt tuntuu et alan tykkää siitä taas. Nähtiin viime viikoloppuna ekaa kertaa pitkää aikaa kaveriporukas ja tuntu et osa niist tunteist tuli takas. Se snäppäs mulle tänää joka on aika outoo ni aloin miettii. Eli arvostaisin jos saisin vinkkejä siitä miten tietää et poika tykkää susta?
Mistä tietää että poika tykkää susta?
perus02
1
76
Vastaukset
- yxpoitsu
Noista merkeistä jo voin sanoa, että poika on ainakin jonkin verran ihastunut sinuun. Hakeudu hänen juttusilleen aina kun voit ja hymyile hänelle jutellessanne. Siitä hän rohkaistuu osoittamaan tunteensa sinua kohtaan täysimääräisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799472Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603636Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712470- 371503
- 1381496
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141383Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091343- 941217
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661181Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää811102