Diktaattorimaisuutta.

Ylläpito poistaa surutta kirjoituksia,mikä voi olla syynä.Sääntöjenvastaisuutta ei näissä useinkaan ole.

12

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syytön

      Miten kirjoitusten poistaminen voisi olla syy mihinkään?
      "Ylläpito poistaa surutta kirjoituksia,mikä voi olla syynä."

    • Muotoilen siten,että sen ymmärtää.Kirjoitukset jotka ovat sellaisia,että ne eivät riko sääntöjä,poistetaan .Sananvapaus ei ole sama kaikille.

    • Taas poistettiin asiallinen kirjoitus.Ei mitään perustetta.

    • Ei_ihmisten_työtä

      Kukaan ei lue Suoli24:n kirjoituksia. Poiston hoitavat robotit, jotka poistelevat mitä sattuu. Asialla ei sotin ole sen kummempaa merkitystä.

    • Ihmejuttu

      Minäkin olen antanut joihinkin tavallisiin kysymyksiin aivan asiallisen vastauksen ja poistuu melkein heti.

    • hömppeliavaan

      Vaikuttaa siltä, että asiallisuus on kielletty. Hömppelijutut ovat suositeltavia.

    • Automode

      Automaattimoderointi poistaa kaikki kommentit jotka on ilmiannettu

      • fin-de-semana

        Hola! Suomi24 kuulema uudistuu ensi viikolla. Jäädään odottamaan minkälainen siitä mahtaa tulla!


      • kysynvaan
        fin-de-semana kirjoitti:

        Hola! Suomi24 kuulema uudistuu ensi viikolla. Jäädään odottamaan minkälainen siitä mahtaa tulla!

        Missä uudistus? En mä näe mitään uutta.


    • LarryTheChef

      Sama naamakirjassa.
      Koska vaalit, niin poliittista ohjausta on käytetty, ja kriittinen kommentointi estetään kuukaudeksi.
      Syy löytyi 2015 tehdystä päivityksestä jossa kerroin kuinka paljon ruokaa SPR tilaa ja maksaa Amicalle ..............keskuksen ruokailusta. Ja kuinka paljon sitä kaadetaan biojätteeisiin. Koska .............lapset eivät syö. Olin töissä paikassa missä ruoka tehtiin.

      Totuus oli vihapuhetta.

      • Abloy

        Perussuomalaisten harrastuksiin ei taida työnteko kuulua. Sosiaalietuuksien nostamisessa on ilmeisesti riittävästi työtä.


    • Anonyymi

      Onhan se hyvä välillä poistaa jotain että mahtuu uutta tilalle.

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe