Ylläpito poistaa surutta kirjoituksia,mikä voi olla syynä.Sääntöjenvastaisuutta ei näissä useinkaan ole.
Diktaattorimaisuutta.
12
336
Vastaukset
- Syytön
Miten kirjoitusten poistaminen voisi olla syy mihinkään?
"Ylläpito poistaa surutta kirjoituksia,mikä voi olla syynä." Muotoilen siten,että sen ymmärtää.Kirjoitukset jotka ovat sellaisia,että ne eivät riko sääntöjä,poistetaan .Sananvapaus ei ole sama kaikille.
Taas poistettiin asiallinen kirjoitus.Ei mitään perustetta.
- Ei_ihmisten_työtä
Kukaan ei lue Suoli24:n kirjoituksia. Poiston hoitavat robotit, jotka poistelevat mitä sattuu. Asialla ei sotin ole sen kummempaa merkitystä.
- Ihmejuttu
Minäkin olen antanut joihinkin tavallisiin kysymyksiin aivan asiallisen vastauksen ja poistuu melkein heti.
- hömppeliavaan
Vaikuttaa siltä, että asiallisuus on kielletty. Hömppelijutut ovat suositeltavia.
- Automode
Automaattimoderointi poistaa kaikki kommentit jotka on ilmiannettu
- fin-de-semana
Hola! Suomi24 kuulema uudistuu ensi viikolla. Jäädään odottamaan minkälainen siitä mahtaa tulla!
- kysynvaan
fin-de-semana kirjoitti:
Hola! Suomi24 kuulema uudistuu ensi viikolla. Jäädään odottamaan minkälainen siitä mahtaa tulla!
Missä uudistus? En mä näe mitään uutta.
- LarryTheChef
Sama naamakirjassa.
Koska vaalit, niin poliittista ohjausta on käytetty, ja kriittinen kommentointi estetään kuukaudeksi.
Syy löytyi 2015 tehdystä päivityksestä jossa kerroin kuinka paljon ruokaa SPR tilaa ja maksaa Amicalle ..............keskuksen ruokailusta. Ja kuinka paljon sitä kaadetaan biojätteeisiin. Koska .............lapset eivät syö. Olin töissä paikassa missä ruoka tehtiin.
Totuus oli vihapuhetta.- Abloy
Perussuomalaisten harrastuksiin ei taida työnteko kuulua. Sosiaalietuuksien nostamisessa on ilmeisesti riittävästi työtä.
- Anonyymi
Onhan se hyvä välillä poistaa jotain että mahtuu uutta tilalle.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin303977Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282191Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141730Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71528- 831426
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391275- 641086
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10994Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70951Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa219949