Ylläpito poistaa surutta kirjoituksia,mikä voi olla syynä.Sääntöjenvastaisuutta ei näissä useinkaan ole.
Diktaattorimaisuutta.
12
327
Vastaukset
- Syytön
Miten kirjoitusten poistaminen voisi olla syy mihinkään?
"Ylläpito poistaa surutta kirjoituksia,mikä voi olla syynä." Muotoilen siten,että sen ymmärtää.Kirjoitukset jotka ovat sellaisia,että ne eivät riko sääntöjä,poistetaan .Sananvapaus ei ole sama kaikille.
Taas poistettiin asiallinen kirjoitus.Ei mitään perustetta.
- Ei_ihmisten_työtä
Kukaan ei lue Suoli24:n kirjoituksia. Poiston hoitavat robotit, jotka poistelevat mitä sattuu. Asialla ei sotin ole sen kummempaa merkitystä.
- Ihmejuttu
Minäkin olen antanut joihinkin tavallisiin kysymyksiin aivan asiallisen vastauksen ja poistuu melkein heti.
- hömppeliavaan
Vaikuttaa siltä, että asiallisuus on kielletty. Hömppelijutut ovat suositeltavia.
- Automode
Automaattimoderointi poistaa kaikki kommentit jotka on ilmiannettu
- fin-de-semana
Hola! Suomi24 kuulema uudistuu ensi viikolla. Jäädään odottamaan minkälainen siitä mahtaa tulla!
- kysynvaan
fin-de-semana kirjoitti:
Hola! Suomi24 kuulema uudistuu ensi viikolla. Jäädään odottamaan minkälainen siitä mahtaa tulla!
Missä uudistus? En mä näe mitään uutta.
- LarryTheChef
Sama naamakirjassa.
Koska vaalit, niin poliittista ohjausta on käytetty, ja kriittinen kommentointi estetään kuukaudeksi.
Syy löytyi 2015 tehdystä päivityksestä jossa kerroin kuinka paljon ruokaa SPR tilaa ja maksaa Amicalle ..............keskuksen ruokailusta. Ja kuinka paljon sitä kaadetaan biojätteeisiin. Koska .............lapset eivät syö. Olin töissä paikassa missä ruoka tehtiin.
Totuus oli vihapuhetta.- Abloy
Perussuomalaisten harrastuksiin ei taida työnteko kuulua. Sosiaalietuuksien nostamisessa on ilmeisesti riittävästi työtä.
- Anonyymi
Onhan se hyvä välillä poistaa jotain että mahtuu uutta tilalle.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1217623- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081543Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2671177Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041