Tyttö oli pienikokoinen ja hyvin siro.Hämmästyin kuinka kaunis hän oli kuoriutuessaan suuresta sadetakistaan.
Suuret siniset silmät katsoivat suoraan omiini.Vaaleat , kiharat hiukset ulottuivat puoliväliin selkää.
Hän tuntui epämääräisen tutulta vaikka en pystynytkään mutta en pystynyt muistamaan missä olisin hänet nähnyt aiemmin.
Tunsin itseni kömpelöksi , vanhaksi mieheksi kävellessäni hänen vieressään .Hän esitteli minulle innokkaasti uutta työpaikkaani.
Tummista lasimateriaaleista koostuvat seinät päästivät auringon valoa käytäville joita riitti kilometrikaupalla monissa kerroksissa.
Tyttö vaikutti mukavalta ja hyvin älykkäältä joten yritin vaikuttaa kiinnostuneelta .
Olin ollut työttömänä niin kauan että tämäkin yksinkertainen kuriirihomma tuntui suorastaan lottovoitolta.
Silti minua alkoi enemmän kiinnostaa kaunis opastajani kuin hänen esittelemät kohteet.Syrjäsilmällä katselin alaspäun hänen pientä mutta sopusuhtaisen hoikkaa vartaloaan.
Hänellä oli yllään tummansininen, melko avokauluksinen t- paita ja myös tummansiniset työhousut.
Työhousut olivat tytölle väljät mutta t-paidan laaja kaula-aukko paljasti lähestulkoon hänen pienten sirojen rintojensa nöpöttävät nännit ohuiden rintsikoiden alta.
Unohduin hetkeksi tuijottamaan tuota kiihottavaa näkyä ja vasta tytön pysähtyessä äkkiä käänsin katseeni pois .
Hänen poskiensa herkkä puna ja äänen hieman käheämpi sävy paljasti tytön huomanneen mielenkiintoni kohteen.
Jatkoimme kiertokäyntiä näennäisen virallisen oloisesti mutta nyt tunsin välillemme syntyneen uudenlaisen jännitteen.
Platinablondi
5
508
Vastaukset
- Anonyymi
Tyttö käveli vierelläni hiljaisena ja itsekin olin vaivautunut.Tapoihini ei kuulunut nuorten naisten iskeminen, mutta tytön katse oli ollut , niin se oli ollut sytyttävä ja täynnä alastonta kiihkoa hänen huomatessaan kuinka katselin hänen rintojaan..
- Anonyymi
Kuule -hän sanpi. Ootko oikeesti ollu legioonassa?
Pysähdyon ja käännyin katsomaan häntä.
- miksi kysyt ?
No Lasse oli kuullut joltain joka tuntee sut.
Vai niin.
Siitä on niin kauan , olin nuori ja levoton mies. - Anonyymi
Tytön kasvoista huokui inho jonka hän yritti piilottaa teennäisen hymyn taakse, ymmärsin vihjeen hyvin, mutta intohimoni ei antanut periksi. Mielessäni pyöri vain yksi ajatus, millainen hän olisi sängyssä? Ajatellessani moista näkyä, mielikuvitukseni tuotti minulle ikävän tilanteen joka alkoi paisua housuissani.
- Anonyymi
Ja sitten näin hänet netissä surfatessani aikuisviihteessä..angel
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?857156Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176235Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik905345Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013430