Platinablondi

Oldmanandthesea

Tyttö oli pienikokoinen ja hyvin siro.Hämmästyin kuinka kaunis hän oli kuoriutuessaan suuresta sadetakistaan.

Suuret siniset silmät katsoivat suoraan omiini.Vaaleat , kiharat hiukset ulottuivat puoliväliin selkää.

Hän tuntui epämääräisen tutulta vaikka en pystynytkään mutta en pystynyt muistamaan missä olisin hänet nähnyt aiemmin.
Tunsin itseni kömpelöksi , vanhaksi mieheksi kävellessäni hänen vieressään .Hän esitteli minulle innokkaasti uutta työpaikkaani.

Tummista lasimateriaaleista koostuvat seinät päästivät auringon valoa käytäville joita riitti kilometrikaupalla monissa kerroksissa.
Tyttö vaikutti mukavalta ja hyvin älykkäältä joten yritin vaikuttaa kiinnostuneelta .

Olin ollut työttömänä niin kauan että tämäkin yksinkertainen kuriirihomma tuntui suorastaan lottovoitolta.

Silti minua alkoi enemmän kiinnostaa kaunis opastajani kuin hänen esittelemät kohteet.Syrjäsilmällä katselin alaspäun hänen pientä mutta sopusuhtaisen hoikkaa vartaloaan.
Hänellä oli yllään tummansininen, melko avokauluksinen t- paita ja myös tummansiniset työhousut.
Työhousut olivat tytölle väljät mutta t-paidan laaja kaula-aukko paljasti lähestulkoon hänen pienten sirojen rintojensa nöpöttävät nännit ohuiden rintsikoiden alta.
Unohduin hetkeksi tuijottamaan tuota kiihottavaa näkyä ja vasta tytön pysähtyessä äkkiä käänsin katseeni pois .
Hänen poskiensa herkkä puna ja äänen hieman käheämpi sävy paljasti tytön huomanneen mielenkiintoni kohteen.

Jatkoimme kiertokäyntiä näennäisen virallisen oloisesti mutta nyt tunsin välillemme syntyneen uudenlaisen jännitteen.

5

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyttö käveli vierelläni hiljaisena ja itsekin olin vaivautunut.Tapoihini ei kuulunut nuorten naisten iskeminen, mutta tytön katse oli ollut , niin se oli ollut sytyttävä ja täynnä alastonta kiihkoa hänen huomatessaan kuinka katselin hänen rintojaan..

    • Anonyymi

      Kuule -hän sanpi. Ootko oikeesti ollu legioonassa?
      Pysähdyon ja käännyin katsomaan häntä.
      - miksi kysyt ?
      No Lasse oli kuullut joltain joka tuntee sut.
      Vai niin.
      Siitä on niin kauan , olin nuori ja levoton mies.

    • Anonyymi

      Tytön kasvoista huokui inho jonka hän yritti piilottaa teennäisen hymyn taakse, ymmärsin vihjeen hyvin, mutta intohimoni ei antanut periksi. Mielessäni pyöri vain yksi ajatus, millainen hän olisi sängyssä? Ajatellessani moista näkyä, mielikuvitukseni tuotti minulle ikävän tilanteen joka alkoi paisua housuissani.

    • Anonyymi

      Ja sitten näin hänet netissä surfatessani aikuisviihteessä..angel

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe