Nainen kysymys sinulle

VääräVaiOikea

Haluatko kiltin miehen (sellaisen jota vanhemmat toivovat)
Vai sellaisen jota itse toivot sänkyäsi lämmittämään, tietysti sinua samalla.
Vai jotain ihan muuta (kerro mitä)

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Knainen

      Mun vanhemmilta ei kolmekymppinen (eli minä) enää kysele että minkä ne hyväksyy. En tosin kysellyt 17 vuotiaanakaan. Minunhan se päätös oli.

      isäni kyllä on ilmaissut että tyttärensä on sellainen tuittupää että sen miehen pitää kyllä pitää sille vähän kuria tai muuten tyttärensä alkaa täysin mahottomaksi.

      Minä itse määritän kenet huolin asuntoa kanssani jakamaa. Lyhykäisyydessään sellaisen joka ei laita koko arkea aivan kaaokseen. Tasapainoin ja järkipäässä pitää olla. Kotini on linnani joten siellä ei saa olla epävakautta jotta säilyy sellainen arjen seesteisyys josta ammentaa voimia työntekoon ja elämän nurjemman puolen sietämiseen

      • en.ottaismulleasumaan

        Oot sitten sellanen kontrollifriikki nipottaja?


      • VääräVaiOikea

        Hienosti kirjoitettu! Prioriteetit kunnossa sinulla.

        Jos olisin Spiderman olisit ehdottomasti MJ
        Ehkä ripaus romantiikkaa löytyy arjen keskeltä oikean miehen kanssa :)


      • Knainen
        en.ottaismulleasumaan kirjoitti:

        Oot sitten sellanen kontrollifriikki nipottaja?

        Siinä määrin että minun asuntoa ei paloiksi laitella raivokohtauksien aikana

        yökaudet ei jolkotella muijia paneskelemassa

        mustasukkaisuuskohtauksia jossa huoritellaan ei kotonani tule




        Jos näitä esiintyy annan pesismailalla häädön kotoani ja jos takasin yrittää teen rikosilmoituksen ja poliisin voimin häädän tunneelämältään epävakaan riehujan vittuun


        minun elämää ei tule pilaan. Pilaa ihan yksin ja keskenään vaan omansa. Elämäni on omani ja siitä päätän minä!

        esim. se kuvottavaa lutka saisi heti häädön. karsee epävireinen nariseva viulu joka vihloo korvia


      • en.ottaismulleasumaan
        Knainen kirjoitti:

        Siinä määrin että minun asuntoa ei paloiksi laitella raivokohtauksien aikana

        yökaudet ei jolkotella muijia paneskelemassa

        mustasukkaisuuskohtauksia jossa huoritellaan ei kotonani tule




        Jos näitä esiintyy annan pesismailalla häädön kotoani ja jos takasin yrittää teen rikosilmoituksen ja poliisin voimin häädän tunneelämältään epävakaan riehujan vittuun


        minun elämää ei tule pilaan. Pilaa ihan yksin ja keskenään vaan omansa. Elämäni on omani ja siitä päätän minä!

        esim. se kuvottavaa lutka saisi heti häädön. karsee epävireinen nariseva viulu joka vihloo korvia

        Rumaa tekstiä! Saisit varmaan uudessa suhteessa flashback kilarit ja puukottaisit!


      • Knainen
        en.ottaismulleasumaan kirjoitti:

        Rumaa tekstiä! Saisit varmaan uudessa suhteessa flashback kilarit ja puukottaisit!

        Ja sä luulet että saisit minut?


        Miksi olisit parempi kuin 20 muuta joilla olen pakit antanut vuoden sisällä?

        En ole muitakaan kelpuuttanut? Miksi kelpuuttaisin nettikiusaajan?'
        '
        Sulla on suuret luulot omasta viehättävyydestäsi kun luulet että voit minut vain ottaa! Vaan mihin rahkeesi riittää?


      • en.ottaismulleasumaan
        Knainen kirjoitti:

        Ja sä luulet että saisit minut?


        Miksi olisit parempi kuin 20 muuta joilla olen pakit antanut vuoden sisällä?

        En ole muitakaan kelpuuttanut? Miksi kelpuuttaisin nettikiusaajan?'
        '
        Sulla on suuret luulot omasta viehättävyydestäsi kun luulet että voit minut vain ottaa! Vaan mihin rahkeesi riittää?

        En kuule haluais sua! Nipottajat, suorittajat, jotka ei osaa rentoutua ei oo yhtään mun makuun! Totuudensanominen ei oo aina kiusaamista.


      • Itsetekisinniin
        en.ottaismulleasumaan kirjoitti:

        En kuule haluais sua! Nipottajat, suorittajat, jotka ei osaa rentoutua ei oo yhtään mun makuun! Totuudensanominen ei oo aina kiusaamista.

        Saa nipottaa aiheesta.
        Huumorikin on rentoutumista.


      • Knainen
        en.ottaismulleasumaan kirjoitti:

        En kuule haluais sua! Nipottajat, suorittajat, jotka ei osaa rentoutua ei oo yhtään mun makuun! Totuudensanominen ei oo aina kiusaamista.

        Silti tulit sanomaan minulle: "en.ottaismulleasumaan eli EN OTTAISI MULLE ASUMAAN"


        Mistä sait päähäsi että olisin otettavissa?


        miten kuvittelet että minut voisi vain ottaa kun ei kukaan mukaan ole siinä onnistunut?


        oletko jotenkin luulossa että olet niin viähättävän seksikäs ja aivan super hot että saat vaikka tuntemattoman jostain palstalta mahtailullas?



        Esittele nyt avusi sitten millä muka sinä olisit henkilö joka vain ottaisi ihmisiä omakseen ilman toisen suostumusta?


        Varoitan että minua on yritetty ottaa väkisinkin ja olen purrut silloin ja rimppuillut irti ja karkuun. eli väkivaltakaan ei auta. Mulla on terävät purukalustot


      • en.ottaismulleasumaan
        Knainen kirjoitti:

        Silti tulit sanomaan minulle: "en.ottaismulleasumaan eli EN OTTAISI MULLE ASUMAAN"


        Mistä sait päähäsi että olisin otettavissa?


        miten kuvittelet että minut voisi vain ottaa kun ei kukaan mukaan ole siinä onnistunut?


        oletko jotenkin luulossa että olet niin viähättävän seksikäs ja aivan super hot että saat vaikka tuntemattoman jostain palstalta mahtailullas?



        Esittele nyt avusi sitten millä muka sinä olisit henkilö joka vain ottaisi ihmisiä omakseen ilman toisen suostumusta?


        Varoitan että minua on yritetty ottaa väkisinkin ja olen purrut silloin ja rimppuillut irti ja karkuun. eli väkivaltakaan ei auta. Mulla on terävät purukalustot

        Takerrut nyt sanoihin, otat kirjaimellisesti eli et taida olla niin älykäs mitä luulet olevasi. Jos sua on jotkin miehet lähestyneet ja oot torpannut ne, niin parempi se on niille, ettei kukaan ole joutunut vuosiksi painajaismaiseen suhteeseen kanssasi. En "sua" tarkoittaa tässä tapauksessa sun kaltaista ja livenä oot varmaan kauheampi kuin palstalla. Ja palstalla tuut olemaan!


      • Knainen
        en.ottaismulleasumaan kirjoitti:

        Takerrut nyt sanoihin, otat kirjaimellisesti eli et taida olla niin älykäs mitä luulet olevasi. Jos sua on jotkin miehet lähestyneet ja oot torpannut ne, niin parempi se on niille, ettei kukaan ole joutunut vuosiksi painajaismaiseen suhteeseen kanssasi. En "sua" tarkoittaa tässä tapauksessa sun kaltaista ja livenä oot varmaan kauheampi kuin palstalla. Ja palstalla tuut olemaan!

        Ole hyvä ja kerro mahtaileva palstalainen ne avut nyt millä kuvittelet kumppaneitasi valikoivasi hyllyltä kuin maitopurkkeja!


        Mikä tekee susta niin ylivertaisen muihin miehiin nähden että ne ei oo mitään ja sä vaan ylimielisenä valikoit naisia kysymättä haluuko ne sua!

        Ethän kysellyt äsken sitä multakaan et haluanko asua luonas

        Ilmaisit vain ottamisesta suoraan sivuuttaen minun mielipiteet asiassa kokonaan!

        Pidit itsestäänselvänä sitä että minä hinkusin intopiukassa avoliittoon ja vielä just sun kanssa


        Oletko edes kysynyt mitä ajattelen yhteisasumisesta ylipäätään ?


        Kiinnostaako asia? Ehkä olen sen vastustaja?

        Päätit senkin kannan minun puolesta !


      • en.ottaismulleasumaan
        Knainen kirjoitti:

        Ole hyvä ja kerro mahtaileva palstalainen ne avut nyt millä kuvittelet kumppaneitasi valikoivasi hyllyltä kuin maitopurkkeja!


        Mikä tekee susta niin ylivertaisen muihin miehiin nähden että ne ei oo mitään ja sä vaan ylimielisenä valikoit naisia kysymättä haluuko ne sua!

        Ethän kysellyt äsken sitä multakaan et haluanko asua luonas

        Ilmaisit vain ottamisesta suoraan sivuuttaen minun mielipiteet asiassa kokonaan!

        Pidit itsestäänselvänä sitä että minä hinkusin intopiukassa avoliittoon ja vielä just sun kanssa


        Oletko edes kysynyt mitä ajattelen yhteisasumisesta ylipäätään ?


        Kiinnostaako asia? Ehkä olen sen vastustaja?

        Päätit senkin kannan minun puolesta !

        Itse oletat että kaikki miehet haluaisi sut ja sun luokse asumaan. Ei mun tarvitse sulle itseäni kehuskella. En oo edes nähny sun bodya, että mitä sulla on tarjota. Oot vaan kehunu kuinka laiha oot!


      • Hehheej
        en.ottaismulleasumaan kirjoitti:

        Itse oletat että kaikki miehet haluaisi sut ja sun luokse asumaan. Ei mun tarvitse sulle itseäni kehuskella. En oo edes nähny sun bodya, että mitä sulla on tarjota. Oot vaan kehunu kuinka laiha oot!

        Vesipåå taas täällä vauhdissa kateuden kohteita mollaamassa
        Akka on täynnä laardia ja korostaa että muotoja pitää akas olla
        Koo tää on eukon tapa. Tynnyri on kateellinen kaikille ja ottaa kaiken täällä omaks. Toi mustasukkaisuus on paha! Eukko on hiton mustasukkainen. Ylisuuret tunteet se puolustautuu ku on narsistiks käyny mollaamas


      • Hehheej
        en.ottaismulleasumaan kirjoitti:

        Itse oletat että kaikki miehet haluaisi sut ja sun luokse asumaan. Ei mun tarvitse sulle itseäni kehuskella. En oo edes nähny sun bodya, että mitä sulla on tarjota. Oot vaan kehunu kuinka laiha oot!

        Tää eukko on muute varattu. Käy laardiaan täällä esittelemässä ja toivoo et ois suosittu eukko!
        Vesipåån sairautta


      • en.ottaismulleasumaan

        Onko knainen ja hehheej sama mies?


    • KilttiNainen

      Miksi oletat, ettei nainen voisi nimenomaan itse haluta kilttiä miestä sänkyään lämmittämään? Oletuksesi voi päätellä kysymyksenasettelusta.

      • VääräVaiOikea

        Oletit ehkä väärin.


      • KilttiNainen_ei_skotti
        VääräVaiOikea kirjoitti:

        Oletit ehkä väärin.

        Ehkä. Mutta kysymyksenasettelussa annetaan ensin ”vai”-sanan avulla vaihtoehdoiksi kiltti mies tai sängyn- ja naisenlämmittäjä.

        Ehkä tuo viimeinen ”jotain ihan muuta” sisältää myös kiltit sängynlämmittäjät.


    • Nammm

      Kiltit ovat tylsiä. Haluun James bond tyylisen.

    • Imatranvoima

      Sänky lämpiää lämmittämättäkin. Nykyaikana harvalla on kylmä sänky. Jos mies pitää pääasianaan sängyn lämmitystä niin anti oöla kun se ei paljon vaadi.

    • SeNainenMiettii

      Helppo kysymys, pitkä vastaus.

      Tahtoisin miehen, johon on vahvat tunteet ja sama toisinpäin. Tuota tunnetta mitä haen voisi kutsua myös rakastumiseksi ja rakkaudeksi. Joskus tuo kolahtaa heti, joskus sen syttyminen vie aikaa.

      Tahtoisin miehen, joka haluaa olla kanssani ja jonka kanssa haluan olla. Tuota halua voisi kutsua sitoutumiseksi. En kuitenkaan tarkoita, että tutustumatta sitoudutaan. Ja tarkoitan enemmänkin henkistä kuin ulospäin näkyvää sitoutumista. Tarkoitan me-ajattelua, joka näkyy arjessa.

      Tahtoisin miehen, joka tuntuu tutulta ja omalta ja jonka kanssa tuntuu olevan samalla aaltopituudella. Tämä asiaa ei voi selittää, se on tunne, jota on tai ei ole. Joskus se yhteys löytyy silmistä. Joskus se on sitä kun jonkun kanssa juttu vaan luistaa ja rönsyilee. Ja toisen kanssa vaan ei ole kovin paljon sanottavaa. Tämä on myös persoonallisyystyyppien yhteensopivuutta.

      Tahtoisin suhteen, jossa voidaan luottaa ja uskalletaan olla omia itsenään ja se kelpaa molemmin puolin. Tahtoisin suhteen, jossa kumpikin uskaltaa antaa itsestään eikä liikaa mietitä tekeekö se haavoittuvaksi. Tämä tarkoittaa, että uskaltaa olla toisen edessä sekä heikko että vahva tilanteen mukaan.

      Jotta olisin tyytyväinen tarvitsen älykkään miehen (ei tarvitse olla Mensan jäsen, mutta ajatuksen pitää kulkea). Hänellä on oltava omaa tahtoa mutta myös joustavuutta tarvitaan molemmin puolin.

      Jotta olisin onnellinen tarvitsen miehen, joka nauttii läheisyydestä, halaamisesta, selittämisestä, silmiin katsomisesta ja läsnäolosta. Oman rauhan/ajan tarvitseminen ei ole este (itsekin sitä kaipaan myös), kunhan läsnäolevaa yhteistä aikaa on yhdessä tekemällä ja juttelemalla ja läheisyyden kautta.

      Olisi hurskastelua sanoa, että parisuhde olisi tyydyttävä ilman fyysistä rakkautta. Vetovoimaa on löydyttävä molemmin puolin. Millään muulla tavalla ei pääse niin lähelle toista kuin läsnäolevalla rakastetulla. Toimiessaan se voi olla liima, joka pitää yhdessä kun on huonompi hetki ja syventää suhdetta. Tässä asiassa tyytyväisyyteen eniten vaikuttaa taito ja uskallus olla läsnä, ja molempien kyky ja halu kuunnella toista ja oppia yhdessä. Seksitön parisuhde on taas parhaimmillaankin vain hyvä ystävyyttä.

      Aina ei saa kaikkea mitä haluaa. Sekin on elämää. Kuitenkin on hyvä tietää mitä hyvältä suhteelta odottaa. Se auttaa ymmärtämään myös mitkä asiat ei olekaan tärkeitä.

      • KilttiNainen

        Minulla on tuollainen suhde.

        Toivon, että sinäkin saat sellaisen. ☺️


      • harvassahyvätmiehet

        Juuri samanlaiset toiveet minulla! Mistähän kuvaamasi miehen löytäisi ja tuommoisen arjen hänen kanssa rakentaisi? "KilttiNainen" on onnekas, kun on "aarteen" saanut/löytänyt:)


    • löytyyköhänsellaista

      Haluan kiltin miehen,sellaisen minkä itse haluan (ei vanhemmat) ja saa olla joskus vähän tuhmakin,huumorintajuinen,mukava...jne. sänkyä lämmittämään ja minua....

    • aitoriitta

      Minä haluan kiltin miehen niinkuin mies tai niinkuin sinä. Sinä olet kiltti ja ylläoleva kirjoituksesi on hieno. Minä tiedän, että en ole kummoinenkaan ihminen mutta mies auttaa ja sinäkin autat. Minä en tiedä, miksi suhteemme muodostuu, ehkä ystävyys olisi hienoin asia, joka tästä voisi tulla.
      Hyvää yötä. Minä en koskaan olisi halunnut, että sinua ei olisi ollut. Oletimi nun totuuden torveni, huutavan ääni erämaassa jne. Olet ollut minulle suureksi avuksi.
      Katsotaan. Mitä elämä tuo. Ei elämää pidä pelätäkään.
      Parhaimmillaan me istumme keinutuoleissa siellä vanhainkodissa ylimpinä ystävinä.

      • Hehheeeh

        Vesipåå tuli itteään vielä kehuuumn useamman viestin verran 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Hehheeeh kirjoitti:

        Vesipåå tuli itteään vielä kehuuumn useamman viestin verran 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Mitä varten täällä pitää kateellisena toisiansa haukkua? Maailmassa riittää miehiä ihan kaikille!


    • Senhänminä

      Haluan seksipedon

    • Riippuu kokonaisuudesta, onko kiltti vai vähemmä kiltti persoona kyseessä, lopulta ne kemiat ratkaisee. En aikuisena enää mieti, muiden mielipiteitä toiveita kumppanin valinnassa tai muissakaan asioissa tai valinnoissa.

      Täytyy pystyä tai kyetä tekemään niitä, sehän myös aika tärkee osa kasvatuksessa muuten, kaikki ei siihen kykene koko elämänsä aikana. =(. Olen nähnyt ja kuullut surulliaisakin tapauksia, joissa enemmän miehet kuin naiset jääneet kiinni äidin hellään huomaan, esim. vielä aikuisena asutaan saman katon alla ja äiti passaa, niissä tapauksissa valitettavasti ei useinkaan pääty hyvin, sitten ei osata elää elämää ollenkaan kun ei huoltajaa enää ole olemassa, jäädään tyhjän päälle, eikä osata toimia, tehdä mitään, hoitaa omia asioita jne jne. surullista mun mielestä. =(

      • Hehheeej

        Eiks yks viesti yhteen ketjuun yhdelt palstalselt riitä?


        Miks vesipää haluu käyttää viis ääntä ku jankkaa mielipidettään?


    • Kuhanhaaveilen

      Haluaisin kiltin omaa ikääni max 10. Suuntaan tai toiseen ennen kaikkea raittiin miehen. Kyllä muutama olut voi ottaa, mutta ei keskellä arkea. Sellainen heitetään niska-perse otteella lujaa pihalle. Kun on niitä muitakin. En raivohullua joka panee huutamalla naiset ja lapset ojennukseen vaan osaa ilmaista itseänsä rauhallisesti puhumalla. Ei pistä tylsää arkea heti ranttaliksi, ni kun on vähä tylsää. Osaa olla toisen huomioon ottava eikä pistä kämpää matalaksi, kun sanoo Ei! Osaa elää yksinkertaista vaatimatonta peruselämää, jossa voi olla vähän luxusta esim. Dove saippuaa.

    • Nainen-n

      Ei mun ”vanhemmat” toivo mulle tietynlaista kumppania, hyväksyy kaikki. En oikein muutenkaan tykkää noista vaihtoehdoista. Ei ihminen useinkaan ole joko tai. Ajatteletko kaikesta noin mustavalkoisesti? Ihmisillä on monia puolia. Haluan vain miehen joka on mun puolella ja kohtelee mua hyvin.

    • MiksiTätäKysytään

      Mukavan,mielenkiintoisen ja miehen jolla on sydän paikallaan oli asia tai juttu mikä tahansa. Mutkaton mies.

    • Mullaon

      Kiltin, tumman, komean ja hyväkäytöksisen. Muiden mielipiteistä viis! :)

    • VääräVaiOikea

      Kiitos kaikille vastaajille. Hienoja vastauksia tullut yllättävän paljon.
      Laittakaa vaan lisää ;)

      Kiva huomata ettei yhtä ja oikeaa ole vaan erilaisia miehiä tarvitaan.
      Se että on oma itsensä ja avaa sydämmensä toiselle on jo paljon.
      Se mahdollistaa tutustumisen ja jopa rakastumisen.
      Laittakaa siis itsenne täysillä peliin tässä elämässä.
      Ei ehkä tule enään jatkoeriä tähän peliin :)

    • Tämä on vähän ikuisuuskysymys. Itse en usko, että on olemassa miehiä, jotka olisivat vain kilttejä tai vain raikulipoikia. Osaan kuitenkin kertoa, mitän itse arvostan miehessä. Tykkään siitä, että miehessä on luonnetta, mutta siten, ettei koskaan tarvitse pelätä. Hän voi olla särmikäs ja jämpti, mutta ei huonolla itsetunnolla varustettu siten, että mielipiteitä täytyy korostaa huutamalla saati nyrkillä, mököttämällä, ryyppyreissuille katoamisella tms. Eli olisi hyvä, jos mies olisi siten sinut itsensä kanssa, että osaisi myös hankalistakin paikoista selvitä juttelemalla. Omasta mielestäni ehkä pahin tilanne olisi kuitenkin miehen kanssa se, että hän olisi todella introvertti, syrjäänvetäytyvä ja ripustautuva. Jos itse haluaisin käydä jossakin vaikka omien kavereideni kanssa, hän olisi mustasukkainen, ei keksisi mitään omaa juttua, ja hänen toiveenaan olisi vain istua sohvalla kahden. Silloin joutuisin ikään kuin valitsemaan sen väliltä, että suostun häkkiin (eli osoitan rakkautta) tai sitten teen riidan ja pahoitan hänen mielensä (eli tapaan ystäviäni, harrastan ja elän kuten normaalina pidän). Tämä on vain minun mielipiteeni siis, mutta sellainen "kaikki käy" ja "katotaan myöhemmin" -tyyppi voi olla tasainen ja ns. harmiton, mutta ei sytytä mun intohimojani. Kiltteys tosin ei ole ihan sama asia, kiltteys on upea piirre miehessä. Se liian usein sekoitetaan lapaseen, tossukkaan ja vässykkään, ja ne kaksi asiaa pitäisi erottaa toisistaan. En ehkä osannut vastata yhtään, menit varmaan entistä enemmän sekaisin :D

    • Anonyymi

      Vanhemmat on molemmat kuolleet niin voin ihan rauhassa keskittyä siihen mitä itse haluan. Tahdon sellaisen kiltinpuoleisen miehen, jonka kanssa tehtäisiin yhdessä mukavia löytöretkiä tuhmuilun maailmaan. Eikä siihen välttämättä sänkyä tarvita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe