miten kytken et pystyn nauhoittamaan videoilla esim. canalilta kun videoissa on 2 scarttia sekä tv:ssä on 2 plus että on dvdlaite vielä? olen aivan pihalla...ja miten säädetään tv kanavat ja videokanavat kun on kaapeliyhteys? edelleen aivan pihalla...
Ellu
3
393
Vastaukset
- Kytkijä
Et maininnut oliko myös Digiboksissa 2 scart-liitäntämahdollisuutta, muuten tarvitsis ns. scart-jakohaara digiboksiin.
Periaatteessa pitäisi toimia:
Antenni--> digibox-->dvd-->video--TV
Scart-kaapeli (21 piikkiä)väleille:
Digibox--> DVD--->video--->TV
ja vielä jos digiboksista saa suoran kytkennän
scartilla TV:lle (helpottaa ohjelmakanavahakua)
TV:stä pitäisi löytyä kytkentöjä vastaavat ohjelmalähteet AV1 AV2 AV3 AV4 kaukosäätimen
TV/AV -kytkimellä. Näissä on DVD ja video.
Yritystä näillä eväillä ensin- nauhittaja
Videoissa pitää laittaa AV 1 tai AV 2 kanava, riippuen kumpaan scarttiin digiboxista tuleva kaapeli on kytketty.
nauhittaja kirjoitti:
Videoissa pitää laittaa AV 1 tai AV 2 kanava, riippuen kumpaan scarttiin digiboxista tuleva kaapeli on kytketty.
Siis videon 2.Scart liitäntään.1.antaa ulos signaalin televisioon.Ei tullut selväksi oliko kyseessä polttava dvd,muuten ei tarvitse boxia kytheä siihen.Jos on niin toinen scart boxista(jos on2)siihen kiinni.Tosin joutuu katsomaan digikanavat videon(tai sen dvd:n)kautta mikäli näin kytkee.Näin on itsellä ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794