Sokerin vieroitusoireet

Sokerista tulee noin kahden päivän päästä hiukan samankaltainen olo kuin kuume nousisi hiukan , levottomuutta ja heikotusta.
Mutta kannattaahan sitä kansalle syöttää , jaksaavat tehdä töitä paremmin ja mieli hukassa kun ei kerkeä pysähtymään kiireiltänsä.
Voisi verrata amfetamiiniin mutta tokihan lievempi vaikutus.
Ontto olo jatkuu varmasti muutaman viikon mutta olo on kuin uudella ihmisellä tuon riippuvuuden voitettua.

10

4018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älähännyt

      Enpä ole aiemmin kuullutkaan, että joku olisi oikein "riippuvainen" sokerista ja saisi vallan vieroitusoireita.

      • Et tietenkään , niin hyvin se on sinulle markkinoitu "normaalina" mutta oleppa ilman niin huomaat.


      • älähännyt
        JohannesMax kirjoitti:

        Et tietenkään , niin hyvin se on sinulle markkinoitu "normaalina" mutta oleppa ilman niin huomaat.

        Enpä tuota ole juurikaan syönyt, niin kuinka se ilman oleminen sitten onnistuu?


      • älähännyt kirjoitti:

        Enpä tuota ole juurikaan syönyt, niin kuinka se ilman oleminen sitten onnistuu?

        Sittenhän keskustelet todellakin aiheesta josta sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä.
        Onneksi olkoon jos olet löytänyt ruokavalion joka ei sisällä sokereita paljoa.
        Olosi on varmasti selkeä niin ajatuksen sekä toiminnan puolesta.


      • älännyt
        JohannesMax kirjoitti:

        Sittenhän keskustelet todellakin aiheesta josta sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä.
        Onneksi olkoon jos olet löytänyt ruokavalion joka ei sisällä sokereita paljoa.
        Olosi on varmasti selkeä niin ajatuksen sekä toiminnan puolesta.

        Päin vastoin, käsitykseni on hyvä juuri noiden vieroitusoireiden kohdalla. Sokeri ei aiheuta kuvaamiasi vieroitusoireita.


      • älännyt kirjoitti:

        Päin vastoin, käsitykseni on hyvä juuri noiden vieroitusoireiden kohdalla. Sokeri ei aiheuta kuvaamiasi vieroitusoireita.

        Ei kaikilla nähtävästi , osalla siis


    • gerbt

      Sokeri on paha myrkky ja maksaa kansantaloudelle äärettömän paljon. Tämä kaikki että muutamalla isolla vihnepösöllä viljelytukiaiset riittäisivät.

      • sokerinviljelijät

        Ai tää sokerin vaarallisuus kääntyikin maataloustukiaisten suuntaan.


    • jep, energiajuomat, ne ovat ne minun turmion tuotteeni

      enään ei riitä yksi euroshopper energy drink kun tekee mieli, vaan tarvitsee ainakin kaksi ja mukaan muutama sokeripala

      tuolla cocktaililla saan hädintuskin pidettyä karmivan hirvittävät vieroitusoireet loitolla, näitä en toivoisi pahimmalle vihamiehellekään kärsittäväksi

      pysykää lapset kaukana näistä energiajuomista, ei niistä koidu kuin harmia

    • Anonyymi

      Vanha topic, mutta ajankohtainen. Kirjoitan omasta lapsestani, 9 -vuotiaasta...
      Lapsella alkoi äksyily ja ajoittaiset uupumiskohtaukset, hyytyi vain, ja alkoi rähjätä - koulussa, fudispelissä, kotona tms. Lisäksi alkoi ilmetä univaikeuksia; hankaluuksia nukahtaa ja aikaisia heräämisiä. Tätä kesti reilun kuukauden, kunnes asia pienten yksityiskohtien yhdistelyn jälkeen selvisi . Lapsemme oli reilun kuukauden ajan lähes päivittäin salaa käynyt säästöpossurahoilla hakemassa kaupasta koulun jälkeen cocispullon ja karkkia. Nyt, ennen niin pullea, säästöpossu onkin laihtunut aika tavalla (yli 100€...). Ja voi laupias taivas, mitkä vieroitusoireet nyt, kun sokerihana menikin kiinni... Puolitoista viikkoa on nyt koitetttu sokerikoukkua katkaista - ja vasta nyt alkaa näkyä hiukan! positiivista kehitystä. Saa nähdä, kestääkö vahinkojen korjaaminen vielä viikon vai vuoden. Paraneeko narkkarikaan "vähentämisellä", vai kärsimällä seuraukset stopista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe