Korpi Taxia kehutaan ja lyödään.
Ensi kehutaan Kela kyydit ,kun taksat nousseet,sitten tulee julki kartelli epäilyt,milloin julki tulee ettei kyetä palvelemaan kaikkia kuhmossa tilattuja kuljetuksia,(ennakko tilauksia jää tulematta)tulee monesti reilusti myöhässä.Mikä laki tekee Kela kyydistä ensisijaisen,sekö ,kun olette itse sopimuksen Kelan kanssa tehneet,liikenneluvissa ei vissiin mainita,et muita kyytejä ajetaan jos Kela kyydeiltä keretään.pomo ei vaivaudu vastaamaan kritiikkiin vaikka usea sp laitettu Korp Taxille.
Kyyti kaikille tasapuolisesti
Aikoja peruttu Kaksilta kun ei tilattua Kela kuljetusta ei ole tullut,näin Kuhmossa,eikö tälläkään alalla mitoitus ole kunnossa
Taksit Toimii/Ei Toimi
24
165
Vastaukset
- Keskari2
Naapurin leskirouva 85 v odotti yli tunnin pihalla tilattua taksia, jota ei tullut koskaan. Näin Kuhmossa.
- Kiikkukaakku
Kuulostaa kyllä liioiteltua, no jospa asiat vielä paraneis🤕
- Zada
Minä olen kyllä saanu kela taksin aina oikeaan aikaan (nii kuin Tyyne Kettunen, olen terveyspalvelujen suurkuluttaja) Ei ole kyllä ollut mitään ongelmaa. Mutta on se harmillista jos on joutunut tuntikausia odottamaan, eikä ole taksi tullut. Mutta tuo johtunee sieltä kelan taksikeskuksesta. Siellä ovat sotkeneet tai ei ole kerta kaikkiaan muistettu laittaa eteenpäin tilausta..
- KummaaHommaaKuhmossa
Varmaan johtui taksikeskuksesta sekin, että pikkuinen lapsi unohtui tuntikausiksi taksiin päivällä..
ja kyllä oven eteen taksikuskin pitää lapsi viedä, jos näin sovittu.
Entäpäs jos jätetään väärälle puolelle katua alle kouluikäinen hoitoon menevä lapsi, kuka ottaa vastuun, jos jää auton alle tietä ylittäessä yms..
Ei mummojakaan eikä sen puoleen pappojakaan eikä niitä sukupuolineutraalejakaan.. eikä Sipilää jätetä kirkon pihaan, kun pitäisi viedä terveysasemalle vai mikä se nyt olikaan
- Peukku14
Kela kyydithän ne jotenkin toimii,mut muutoin on suuria ongelmia,no nythän soten kilpailuttama Taksi tulee virka aika ajoon tännekkin Kuhmoon,valittu Kajaanista(valitukset vielä sisässä) mut toivotaan et saa pian alottaa,niin ei tartte vaivata Korpi Taxia,saavat keskittyä rauhassa Kela kyyteihin.kuljetuspalvelun omaavillekkin vihdoin parannusta,ei tartte enää tyhjää vahata.
- Xll
Ei se ole taksi joka tänne tulee ajamaan soteajuja virkaaikana vaan 16 paikkanen bussi.
- Peukku14
Sori tätä bussia tarkoitin,mut ompahan paikkakunnalla
- Kunpipi
Sote kaatui ja bussi peruttu..
- Kiipiä
Niimpä kaatui. Koko hallitus. Sipilä jätti eropyynnön...
- Nipsuolen
Tilasin taksin.. olen niin ympäriämpäri päissään ,en sanonna mikä Paikkakunta.. tai osoite
Tuleeko taksi ajallaan Muumilaaksoon..- Zada
No ei varmasti tule jos et ole muistanu osoitetta sanoa. Muumilaakson osoitteen jos sanot, niin sama jos sanot vaikka pirun pelto...
- 09874
eihän nuo jaksa kotipihaan edes tuoda oppilaita. se siitä. ei vissiin ajaminen kiinnosta.
- 987655
No kyllä pitäs nuorten päästä kävelemään muutama metri. Jos ei nyt ihan rapun eteen tuokaan...
- Zada
Eikö yhtään parempaa nimeä sitten keksitty kuin korpitaksi...
- Choci
Joskus joutuu päivälläkin odottamaan taksin saapumista yli tunnin, eikä pitkästä odotusajasta edes mainita kyytiä tilattaessa - epäystävällistä ja ylimielistä palvelua.
- Zada
Joutuu ne joskus taksitki asiakasta odottamaan....Ei ne aina kaikki mene minuutilleen...
- Eräjortsuli
Joo niin joutuu niin,mutta nehän saa odotusajalta rahan.Juuri nämä korpitaxi on oikein vittuuntuneita jos joutuvat odottamaan kun siitä saa niin huonon rahan.ei oikein toteudu tuo tasavertainen palvelu.Semmosia sikoja ne ukot on.tositarinoita olisi näistä monia..
- Kiipiä
En menis vähättelemään heidänkään ammattiaan. Me ei tiedetä mitä se on sekin työ,kun ei olla itse tehty. Mutta kun sitä pitää vikoja joka asiasta kuhmolaisten Tonkia...
- aökshfjk
hekin ovat asiakaspalvelussa, Koko korpitaksin väki asiakaspalvelu kurssille ! Ei osata tervehtiä, saatikka kohdata iäkkäitä asiakkaita !Toki en asiaa yleistä, mutta jos kuskit lukevat tämän niin menkööt itseensä. Varmasti tunnistat itsesi.
- Zada
Niin kuin tuossa aiemmin mainitsin.Olen useinkin 2 v aikana käyttänyt kelan taksia. Ei ole yhtään epäkohtelista kuljettajaa ollut. Kaikki on kyllä tervehtineet, kohteliaisuudessa ei ole ollut puutteita. Nousseet aukaisemaan oven. Olenkin joskus maininnut etei tarvia välttämättä minulle nousta ovea aukaisemaan, eikä tartekkaan. Vanhukset on eri asia. He oikeesti tarvitsevat tämänkin palvelun. Jonninjoutavaa taksinkuljettajien panettelua tämäkin....
- Robotaxi
Tulevaisuudessa robotit ajaa taksia aikataulussa, kestohymyllä ja valmiina palvelemaan
- otaksi
Onkos Kuhmon kaupungissa muita taksiautoja kuin vain korpitakseja?
- taksoilija
Surkea tilanne kun yksi firma määrää hinnat.
- 87780
selityksiä riittää. onneksi on tulossa autoilijoita joita kiinnostaa työnteko. hyvää kevättä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713