löytyiskö e-pohjanmaan alueelta vanhempaa rouvaa/neitiä joka haluais nuorempaa miestä?
Vanhempaa rouvaa
27
1963
Vastaukset
- Uissa
Onse hienoa että muitaki kiinostaa vanhemmat ladyt, mä käyn viikoittain hieromassa 81 vee hoikkaa sexyä rouvaa se kyllä aina päättyy? No joskus lisää.
- K-u-t-s-u-n-i-
kalpasi-a-suomi24.fi timppa tahtoo kalpaasi takamukseeni
Whynot25-a-suomi24.fi mies haluaisi kokeilla miesseksiä
jkoivu6-a-gmail.com miehelle kunnon tappia
pilvi_taivas-a-suomi24.fi mies: minulta pilveä, sinula pilluva
Stenwall-a-suomi24.fi Kik: xmalee miehelle kivikovaa tankoa
pekupekka-a-uomi24.fi lakupekalle valmoista miestä
Tuomas123-a-suomi24.fi miehelle nuorta neito kaipaa miestä
antaa.ap-a-hotmail.com mias valmiina astuttavaksi
krisu54-a-suomi24.fi mies miesparille
one.man-a-hotmail.fi miehelle toista
IsoTerskainen-a-suomi24.fi vammautunut hakee seksiä
anniina.liveseuraa-a-outlook.com naiselle naisseuraa
Jannenhelmet-a-gmail.com sotapoikaa miehelle
pohjoisesta-a-luukku.com Lapin Lailalle miestä
make53-a-suomi24.fi Wickr: Cumcum12 Makelle makiaa munaa
riskikaveri-a-yahoo.com miehelle riskiä kaveria alistajaksi
kaverikassu-a-gmail.com miehelle kaveria seksiin
btmimuri-a-gmail.com 044-9167853 ronskille miehelle bottommia
Mortis-a-suomi24.fi 044-9890103 poika hakee seuraa miehestä
perttu55-a-luukku.com papalle nuorta oppipoikaa
- Halivili
Löytyykö 09-alueelta vanhemman rouvan hieronta tarpeen tyydyttäjää:)
- Kaipaisin
Rohkaisin itseäni vastaamaan. Olen 76 vuotias leski rouva ja asun yksin, käyn uimassa päivittäin olen muutenkin hyvässä kunnossa. Ravintoloissa en tykkää käydä, enkä hae vaki kumppania itselleni. Miestä vielä kaipaisin silloin tällöin joka olisi rehellinen ja hyvässä kunnossa.
- Kivaolisi
Hei! haluaisn sinua tavata, 60v mies
- Kaipaisin
Kivaolisi kirjoitti:
Hei! haluaisn sinua tavata, 60v mies
Olisitko valmis pidempiaikaiseen tuttavuuteen jossa molemmat nauttisimme aina kun molemmille sopii. Menin ihan hämilleni kun vastasit mutta kaipaan miestä välillä sänkyyni.
- K-u-t-s-u-n-i-
Janima74 kirjoitti:
Ilman muuta saat.kelpaako 45v mies?
Janima74-a-suomi24.fi naiselle miesseuraa
Herra-62-a-suomi24.fi kunnolla kulhlia pershshuksiin
varamies05-a-suomi24.fi mies miesryhmälle
mariahhousut-a-gmail.com nainen myy seksipalveluja
hakkinenville-a-gmail.com mies haluaa nuolla miehistä perää
hairyman-a-suomi24.fi karvainen mies hakee siloista pikkupoikaa
Pete1969000-a-gmail.com minulle kunnon pano-oria
vauhtip0ssu-a-suomi24.fi pojalle mulukkuva perssukhsiin
pohjalta 678-a-suomi24.fi Lapin pojalle muutakin kuin vain poroa
Jaska43-a-suomi24.fi m m -seksiä
ado4y-a-yahoo.com suomineidolle mustaa makkaraa
Asdf12345-a-hotmail.fi naiselle miesseuraa
sopotypy120399-a-gmail.com tv-tytölle seuraa
SakariB-a-suomi24.fi Bi-miehelle miestä
mimimarie921-a-gmail com miestä tyttöselle
miiaps-a-suomi24.fi tyttö toivoo miestä jolle menettää netsyys
Mikko__91m-a-suomi24.fi miestä Mikolle
Jotakin.uutta-a-suomi24.fi mies haluaa kokeilla miesseksiä
- kivaolisi
Haluan tulla kanssasi sänkyyn, voimme nauttia monipuolisesta lemmenleikistä :)
- Kaipaisin
Tuntuupa hyvältä kun sanot noin. Olin aamulla uimassa ja katselin miehiä sillä silmällä että alkoi tehdä mieli miestä. Oletko varattu vai vapaa ja miehen kokoinen. Itse olen 168 77 C leveä lanteinen ja sileä ihoinen ikäisekseni, varmaan yksi syy olen uinut koko ikäni. Täällä nuoremmat kirjoittelee sileäksi ajellusta ympäristöstä, minulla normaali karvoitus ihan siisti. Uskoisin että tykkäisit olla kanssani sängyssä ei ainakaan tarvitse pelätä että tulisin raskaaksi.
- kivaolisi
Kyllä Sinulla on hyvät mitat leveälanteinen sopii hyvin, 182/87 olen itse ja normaali karvoitus löytyy ja nuolisin sinua mielellään.
Lähetyssaarnajaa sekä takapäin, on minulle mukavia asentoja, haluan vanemman naisen kanssa. - Kaipaisin
kivaolisi kirjoitti:
Kyllä Sinulla on hyvät mitat leveälanteinen sopii hyvin, 182/87 olen itse ja normaali karvoitus löytyy ja nuolisin sinua mielellään.
Lähetyssaarnajaa sekä takapäin, on minulle mukavia asentoja, haluan vanemman naisen kanssa.Olet hyvän kokoinen mies minulle. Tykkään kun minua nuollaan pitkään ja takaapäin on mieli asentoni ollut aina kun laittaa pari tyynyä lantion alle tueksi niin voi nauttia rauhassa kun mies pitää hyvänä, sainpas sanottua sen sinulle. Odotan eka kertaa innolla viime kerrasta kulunut kolme vuotta, mitä nyt omakätisesti pitänyt paikkoja auki. Olen kuullut että moni nuorempi mies haluaisi vanhempaa naista ja siitä innostuin vastaa sinulle.
- kivaolisi
Kaipaisin kirjoitti:
Olet hyvän kokoinen mies minulle. Tykkään kun minua nuollaan pitkään ja takaapäin on mieli asentoni ollut aina kun laittaa pari tyynyä lantion alle tueksi niin voi nauttia rauhassa kun mies pitää hyvänä, sainpas sanottua sen sinulle. Odotan eka kertaa innolla viime kerrasta kulunut kolme vuotta, mitä nyt omakätisesti pitänyt paikkoja auki. Olen kuullut että moni nuorempi mies haluaisi vanhempaa naista ja siitä innostuin vastaa sinulle.
Voisimme tietysti kirjoitella sähköpostiin ?
- Roikale
kivaolisi kirjoitti:
Voisimme tietysti kirjoitella sähköpostiin ?
Hei Kaipaisin
Vieläkö haet seuraa?
Vakioseura kiinnostais tämmöistä 55v ronskia miestä. - Reimax
Kaipaisin haluisin sänkyyn kanssasi ihana olisi nuolla sinua pitkään ja naida oikeiin kovasti olen 173 ja 81kg
- Reimax
Kaipasin kirjoitellaan kotona sähköpostia?
- Reimax
Reimax kirjoitti:
Kaipasin kirjoitellaan kotona sähköpostia?
Kaipasin kirjoitellaanko sähköpostia?
- Reimax
Niin ja unohdin mainita että minulla on mulkku samanlainen kuin piisami häntä.
- Reimax
Kaipaisin kirjoitti:
Tuntuupa hyvältä kun sanot noin. Olin aamulla uimassa ja katselin miehiä sillä silmällä että alkoi tehdä mieli miestä. Oletko varattu vai vapaa ja miehen kokoinen. Itse olen 168 77 C leveä lanteinen ja sileä ihoinen ikäisekseni, varmaan yksi syy olen uinut koko ikäni. Täällä nuoremmat kirjoittelee sileäksi ajellusta ympäristöstä, minulla normaali karvoitus ihan siisti. Uskoisin että tykkäisit olla kanssani sängyssä ei ainakaan tarvitse pelätä että tulisin raskaaksi.
Hei kaipasin vieläkö olisit seuraa vailla? kirjoittele minulee os. [email protected] olen se 42.v mies eli tuo Reimax toivottavasti luet tämän
juu kelpais meitillekin kokeneenpi nainen ep:n alueet mut onnea vaan etsintää
- K-u-t-s-u-n-i-
HihHih. Nautinnollista katsoa työnsä hedelmiä. Taas yksi tekemäni lattapää.
- Tarttiskans
Hassu juttu, tuo rapu66- postiosoite on tallella, ei ole poistettu. Mutta se ei vastaa.
- PiristetäänToisiamme
Kyllä se vastaa kun vain viestiä laitat:-)
- K-u-t-s-u-n-i-
Taisi tulla jotain ihan yllättäen.
Löytysköhän myös p-pohjanmaan alueelta 60-85v neitoa tai leskeä/rouvaa? Joka ois kiinnostunut 56v mies seurasta
- Kaikkikaykuitenki
EP entinen rouva
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702