Vanhempaa rouvaa

Korgon

löytyiskö e-pohjanmaan alueelta vanhempaa rouvaa/neitiä joka haluais nuorempaa miestä?

27

1560

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uissa

      Onse hienoa että muitaki kiinostaa vanhemmat ladyt, mä käyn viikoittain hieromassa 81 vee hoikkaa sexyä rouvaa se kyllä aina päättyy? No joskus lisää.

      • K-u-t-s-u-n-i-

        kalpasi-a-suomi24.fi timppa tahtoo kalpaasi takamukseeni
        Whynot25-a-suomi24.fi mies haluaisi kokeilla miesseksiä
        jkoivu6-a-gmail.com miehelle kunnon tappia
        pilvi_taivas-a-suomi24.fi mies: minulta pilveä, sinula pilluva
        Stenwall-a-suomi24.fi Kik: xmalee miehelle kivikovaa tankoa
        pekupekka-a-uomi24.fi lakupekalle valmoista miestä
        Tuomas123-a-suomi24.fi miehelle nuorta neito kaipaa miestä
        antaa.ap-a-hotmail.com mias valmiina astuttavaksi
        krisu54-a-suomi24.fi mies miesparille
        one.man-a-hotmail.fi miehelle toista
        IsoTerskainen-a-suomi24.fi vammautunut hakee seksiä
        anniina.liveseuraa-a-outlook.com naiselle naisseuraa
        Jannenhelmet-a-gmail.com sotapoikaa miehelle
        pohjoisesta-a-luukku.com Lapin Lailalle miestä
        make53-a-suomi24.fi Wickr: Cumcum12 Makelle makiaa munaa
        riskikaveri-a-yahoo.com miehelle riskiä kaveria alistajaksi
        kaverikassu-a-gmail.com miehelle kaveria seksiin
        btmimuri-a-gmail.com 044-9167853 ronskille miehelle bottommia
        Mortis-a-suomi24.fi 044-9890103 poika hakee seuraa miehestä
        perttu55-a-luukku.com papalle nuorta oppipoikaa


    • Halivili

      Löytyykö 09-alueelta vanhemman rouvan hieronta tarpeen tyydyttäjää:)

    • Kaipaisin

      Rohkaisin itseäni vastaamaan. Olen 76 vuotias leski rouva ja asun yksin, käyn uimassa päivittäin olen muutenkin hyvässä kunnossa. Ravintoloissa en tykkää käydä, enkä hae vaki kumppania itselleni. Miestä vielä kaipaisin silloin tällöin joka olisi rehellinen ja hyvässä kunnossa.

      • Kivaolisi

        Hei! haluaisn sinua tavata, 60v mies


      • Kaipaisin
        Kivaolisi kirjoitti:

        Hei! haluaisn sinua tavata, 60v mies

        Olisitko valmis pidempiaikaiseen tuttavuuteen jossa molemmat nauttisimme aina kun molemmille sopii. Menin ihan hämilleni kun vastasit mutta kaipaan miestä välillä sänkyyni.


      • Toiveena pitkäaikainen suhde, täällä mies 63/179/70, siisti ja täyspäinen olen.


      • Ilman muuta saat.kelpaako 45v mies?


      • K-u-t-s-u-n-i-
        Janima74 kirjoitti:

        Ilman muuta saat.kelpaako 45v mies?

        Janima74-a-suomi24.fi naiselle miesseuraa
        Herra-62-a-suomi24.fi kunnolla kulhlia pershshuksiin
        varamies05-a-suomi24.fi mies miesryhmälle
        mariahhousut-a-gmail.com nainen myy seksipalveluja
        hakkinenville-a-gmail.com mies haluaa nuolla miehistä perää
        hairyman-a-suomi24.fi karvainen mies hakee siloista pikkupoikaa
        Pete1969000-a-gmail.com minulle kunnon pano-oria
        vauhtip0ssu-a-suomi24.fi pojalle mulukkuva perssukhsiin
        pohjalta 678-a-suomi24.fi Lapin pojalle muutakin kuin vain poroa
        Jaska43-a-suomi24.fi m m -seksiä
        ado4y-a-yahoo.com suomineidolle mustaa makkaraa
        Asdf12345-a-hotmail.fi naiselle miesseuraa
        sopotypy120399-a-gmail.com tv-tytölle seuraa
        SakariB-a-suomi24.fi Bi-miehelle miestä
        mimimarie921-a-gmail com miestä tyttöselle
        miiaps-a-suomi24.fi tyttö toivoo miestä jolle menettää netsyys
        Mikko__91m-a-suomi24.fi miestä Mikolle
        Jotakin.uutta-a-suomi24.fi mies haluaa kokeilla miesseksiä


    • kivaolisi

      Haluan tulla kanssasi sänkyyn, voimme nauttia monipuolisesta lemmenleikistä :)

      • Kaipaisin

        Tuntuupa hyvältä kun sanot noin. Olin aamulla uimassa ja katselin miehiä sillä silmällä että alkoi tehdä mieli miestä. Oletko varattu vai vapaa ja miehen kokoinen. Itse olen 168 77 C leveä lanteinen ja sileä ihoinen ikäisekseni, varmaan yksi syy olen uinut koko ikäni. Täällä nuoremmat kirjoittelee sileäksi ajellusta ympäristöstä, minulla normaali karvoitus ihan siisti. Uskoisin että tykkäisit olla kanssani sängyssä ei ainakaan tarvitse pelätä että tulisin raskaaksi.


      • kivaolisi

        Kyllä Sinulla on hyvät mitat leveälanteinen sopii hyvin, 182/87 olen itse ja normaali karvoitus löytyy ja nuolisin sinua mielellään.
        Lähetyssaarnajaa sekä takapäin, on minulle mukavia asentoja, haluan vanemman naisen kanssa.


      • Kaipaisin
        kivaolisi kirjoitti:

        Kyllä Sinulla on hyvät mitat leveälanteinen sopii hyvin, 182/87 olen itse ja normaali karvoitus löytyy ja nuolisin sinua mielellään.
        Lähetyssaarnajaa sekä takapäin, on minulle mukavia asentoja, haluan vanemman naisen kanssa.

        Olet hyvän kokoinen mies minulle. Tykkään kun minua nuollaan pitkään ja takaapäin on mieli asentoni ollut aina kun laittaa pari tyynyä lantion alle tueksi niin voi nauttia rauhassa kun mies pitää hyvänä, sainpas sanottua sen sinulle. Odotan eka kertaa innolla viime kerrasta kulunut kolme vuotta, mitä nyt omakätisesti pitänyt paikkoja auki. Olen kuullut että moni nuorempi mies haluaisi vanhempaa naista ja siitä innostuin vastaa sinulle.


      • kivaolisi
        Kaipaisin kirjoitti:

        Olet hyvän kokoinen mies minulle. Tykkään kun minua nuollaan pitkään ja takaapäin on mieli asentoni ollut aina kun laittaa pari tyynyä lantion alle tueksi niin voi nauttia rauhassa kun mies pitää hyvänä, sainpas sanottua sen sinulle. Odotan eka kertaa innolla viime kerrasta kulunut kolme vuotta, mitä nyt omakätisesti pitänyt paikkoja auki. Olen kuullut että moni nuorempi mies haluaisi vanhempaa naista ja siitä innostuin vastaa sinulle.

        Voisimme tietysti kirjoitella sähköpostiin ?


      • Roikale
        kivaolisi kirjoitti:

        Voisimme tietysti kirjoitella sähköpostiin ?

        Hei Kaipaisin
        Vieläkö haet seuraa?
        Vakioseura kiinnostais tämmöistä 55v ronskia miestä.


      • Reimax

        Kaipaisin haluisin sänkyyn kanssasi ihana olisi nuolla sinua pitkään ja naida oikeiin kovasti olen 173 ja 81kg


      • Reimax

        Kaipasin kirjoitellaan kotona sähköpostia?


      • Reimax
        Reimax kirjoitti:

        Kaipasin kirjoitellaan kotona sähköpostia?

        Kaipasin kirjoitellaanko sähköpostia?


      • Reimax

        Niin ja unohdin mainita että minulla on mulkku samanlainen kuin piisami häntä.


      • Reimax
        Kaipaisin kirjoitti:

        Tuntuupa hyvältä kun sanot noin. Olin aamulla uimassa ja katselin miehiä sillä silmällä että alkoi tehdä mieli miestä. Oletko varattu vai vapaa ja miehen kokoinen. Itse olen 168 77 C leveä lanteinen ja sileä ihoinen ikäisekseni, varmaan yksi syy olen uinut koko ikäni. Täällä nuoremmat kirjoittelee sileäksi ajellusta ympäristöstä, minulla normaali karvoitus ihan siisti. Uskoisin että tykkäisit olla kanssani sängyssä ei ainakaan tarvitse pelätä että tulisin raskaaksi.

        Hei kaipasin vieläkö olisit seuraa vailla? kirjoittele minulee os. [email protected] olen se 42.v mies eli tuo Reimax toivottavasti luet tämän


    • juu kelpais meitillekin kokeneenpi nainen ep:n alueet mut onnea vaan etsintää

      • K-u-t-s-u-n-i-

        HihHih. Nautinnollista katsoa työnsä hedelmiä. Taas yksi tekemäni lattapää.


    • Tarttiskans

      Hassu juttu, tuo rapu66- postiosoite on tallella, ei ole poistettu. Mutta se ei vastaa.

      • PiristetäänToisiamme

        Kyllä se vastaa kun vain viestiä laitat:-)


      • K-u-t-s-u-n-i-

        Taisi tulla jotain ihan yllättäen.


    • Löytysköhän myös p-pohjanmaan alueelta 60-85v neitoa tai leskeä/rouvaa? Joka ois kiinnostunut 56v mies seurasta

      • Kaikkikaykuitenki

        EP entinen rouva


    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe