"Aika kuumottavaa"..

pirremiinapas

Tuliko katsottua kakkosta..telkusta..sieltä selviää itä internet tekniikallavoi tehdä..

25

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirremiinapas

      Katsokaa nyt sitä kakkosta, minun autoni on hakkeroitu, ihan varmasti, on erittäin tuttua, erittäin tuttua..autostani..onko poliisit MILLÄÄN tavalla asiantuntijoita tutkimaan näitä asioita, tai sanomaan ettei asiassa ole mitään perää..

      autooni esim pääsee kuka vaan ja koska vaan..ilmankos autoni historiaa ei haluta stekata..kuka tutkii näitä asioita.

      • oot.kyl.dillee

        onks siuta pantu kakkoseen


      • älylaitteet-pois

        pirre

        Odottele kesään, kunhan Korppis ja Paloma tulee luoksesi, niin ongelmat selviää hetkessä.

        Sitä ennen suosittelisin kyllä , että et liikaa tutki mahdollisia vakoojia ja noita hyökkäyksiä, vai onko sinut jo ryöstetty ja raiskattu?


      • henrjii
        älylaitteet-pois kirjoitti:

        pirre

        Odottele kesään, kunhan Korppis ja Paloma tulee luoksesi, niin ongelmat selviää hetkessä.

        Sitä ennen suosittelisin kyllä , että et liikaa tutki mahdollisia vakoojia ja noita hyökkäyksiä, vai onko sinut jo ryöstetty ja raiskattu?

        joo hyvä, kyllä siinä etiäiset, ja kaikki maahiset ja kaivopirut saa tuta.
        Toivottavasti kukaan Iikori ei kerkeä kaapata Pirreä sitä ennemmin
        karjalan laulumaille


      • pirremiinapas
        henrjii kirjoitti:

        joo hyvä, kyllä siinä etiäiset, ja kaikki maahiset ja kaivopirut saa tuta.
        Toivottavasti kukaan Iikori ei kerkeä kaapata Pirreä sitä ennemmin
        karjalan laulumaille

        Auto on ainakin hakkeroitu, koska vaan häviää tuosta pihasta.


    • Rasvarii

      Pääseekö siun peräkonttia rassaamaan?

      • Niinku_miinoitettu

        Ällös mee. Pirren pakaroissa on mikrofonit ja valvontakamera. Just siin keskellä.


      • pirremiinapas

        Sinäkö se seurailit ja ilm.laitoitte sisäkameraan kautta salakuvauksen kotiimme, taicsitten tuolla tekniikalla joka television kotikaappaiuksissa käytettiin.

        Jätä ne turjake, ne pöljät kommenttisi ihan muijalles vaan..


    • no, sanopas, minkä ikäinen sinun auto on, että voiko sitä edes hakkeroida.
      Siinä pitää olla nettiyhteys koko ajan, että hakkerointi on mahdollista. Epäilen , että ei ole.
      Jos siinä on tietokone, se ei meinaa mitään, joka vehkeessä on nykyään tietokone.
      Minullakin on ainakin kymmenen tietokonetta noissa eri koneissa ja toisessa autossakin, mutta ei niissä mitään nettiyhteyttä ole.
      Pääsee tuohon minun vanhempaan kuka vaan, kun ovet on auki ja avain on lukkopesässä, mutta eipä tuota ole kukaan vienyt.

      • pirremiinapas

        Katoitko sinä sen ohjelman, joka tuli taas uusintana..miten helppoa, - auton avaimen voi kaapata tai ohjelmoida itselleen sopivaksi, nja iin autoon pääsee laittelemaan omiaan.

        Kotimme avaimet ova samassa nipussa auton avaimen kanssa, ja edes postilaatikon kantta ei niillä avaimilla saanut auki, eikä kerrostalossa kylmäkaapin ovea...mutt K -kaupan ovi taas meni kahdesti kiinni kun olin kauppaan menossa, ei ne sähkö ovet voi aina olla rikki, samoin kerrostalon ulko-ovet yhtäkkiä olikin auki koko ajan, lisäksi nuorukainen sisällä..ja pssi pöydällä..

        Tämä kuulostaa utopialta, mutta tässä on sellaiset tekijät takana jotka osaavat...ohjelmoida..ja eihän tuo nyt niin kamalan vaikeaa oisi kelleen, kun vaan matskua löytyy.

        Ja sanoit , että pitää olla nettiyhteys, ja onhan se.Wifi -linkityksen avulla, ei ne muuten koko ajan tuossa ajaisi edestakaisin, peräkärrissä on ilm se liikkuva laajakaista, eli jossain täällä on palvelin jota kolmessa vuorossa hoidetaan. Joka mökki rötiskö on yhtäkkiä mennyt vuokralle..ja se ei ole sattumaa, kerrosttalossa jossa asuimme ennen tietokeneeni salasanat pti uusia melkein joka päivä..jne..

        Wifi -linkkejä ajattelen siitäkin syystä olevan myös autossani, koska kun mieheni oli saattohoidossa, ja autoni ja minä tietenkin olin siellä hänen luonaan yötä paivää, niin nämä hemmetin linkittäjät oli autoineen siinä potilashuoneen ikkunan alla melkein, tunnistan heidät autoistaan, kun lähes neljä vuotta on seutrattu minne ikinä menenkään , ei se voi olla sattumaa.

        Nyt minä tiedän mitä minulle tehdään, ja miksi, niin ja miksi...minut on otettu välikappaleeksi, no siksi kun en millään olisi halunnut uskoa että naapurit voi tehdä sellaista että liittävät verkkoonsa..olisim pitänyt ajoissa kutsua tarkastaja esim. sähkökeskukseen, sitä ohjailtiin ihan miten haluttiin, samoin ilmastointi oli aina sekaisin, Myller kävi sitten mittaamassa virtaukset, niin nehän oli tietenkin muuteltu, mutta kun asentaja oli saanut korjattua laitteen, tuli yksi ukon kuppana ja jo rumisteli meidän oven yläpuolella olevan ilmastointi kaapin kimpussa, ja ilm. muutti taas jotain...

        Nyt ymmärrän miksi he, ru.. viiletti sitä singnaalin luku laitetta niiden ilmanvaihtoputkien alla, siis melkein laite kiinni putkissa, vahingossa huomasin kun kävin kellaritilassa asioilla. Tai sitten yksi pääjehu nappaili laitteellan tuulikaapin seinustaa missä oli tämä kaapeliyhteyksien k´jakokaappi..

        Tällainen iltasatu nyt,,..tarinani olisi niin pitkä ettei sitä tässä jaksa enää kirjoittaa..

        Niin ja sitten, ilm.apuvirtana on ilm. nämä vanhat kuorma autot jne.jne..

        Sopii yhteen sen venäläispojan tapaukseen naapurissamme , kun hän sunnuntaina laittoi jonkun rälläkän käyntiin siinä pihassa, taisi olla nurmikonleikkuri tai joku agrekaatti, niin isä tuntui sanovan että ei sunnuntaina pidä metelöidä, mutta poika huusi melun päältä että daatta daatta...



        Tämmöinen ilta satu nyt,


      • pirremiinapas kirjoitti:

        Katoitko sinä sen ohjelman, joka tuli taas uusintana..miten helppoa, - auton avaimen voi kaapata tai ohjelmoida itselleen sopivaksi, nja iin autoon pääsee laittelemaan omiaan.

        Kotimme avaimet ova samassa nipussa auton avaimen kanssa, ja edes postilaatikon kantta ei niillä avaimilla saanut auki, eikä kerrostalossa kylmäkaapin ovea...mutt K -kaupan ovi taas meni kahdesti kiinni kun olin kauppaan menossa, ei ne sähkö ovet voi aina olla rikki, samoin kerrostalon ulko-ovet yhtäkkiä olikin auki koko ajan, lisäksi nuorukainen sisällä..ja pssi pöydällä..

        Tämä kuulostaa utopialta, mutta tässä on sellaiset tekijät takana jotka osaavat...ohjelmoida..ja eihän tuo nyt niin kamalan vaikeaa oisi kelleen, kun vaan matskua löytyy.

        Ja sanoit , että pitää olla nettiyhteys, ja onhan se.Wifi -linkityksen avulla, ei ne muuten koko ajan tuossa ajaisi edestakaisin, peräkärrissä on ilm se liikkuva laajakaista, eli jossain täällä on palvelin jota kolmessa vuorossa hoidetaan. Joka mökki rötiskö on yhtäkkiä mennyt vuokralle..ja se ei ole sattumaa, kerrosttalossa jossa asuimme ennen tietokeneeni salasanat pti uusia melkein joka päivä..jne..

        Wifi -linkkejä ajattelen siitäkin syystä olevan myös autossani, koska kun mieheni oli saattohoidossa, ja autoni ja minä tietenkin olin siellä hänen luonaan yötä paivää, niin nämä hemmetin linkittäjät oli autoineen siinä potilashuoneen ikkunan alla melkein, tunnistan heidät autoistaan, kun lähes neljä vuotta on seutrattu minne ikinä menenkään , ei se voi olla sattumaa.

        Nyt minä tiedän mitä minulle tehdään, ja miksi, niin ja miksi...minut on otettu välikappaleeksi, no siksi kun en millään olisi halunnut uskoa että naapurit voi tehdä sellaista että liittävät verkkoonsa..olisim pitänyt ajoissa kutsua tarkastaja esim. sähkökeskukseen, sitä ohjailtiin ihan miten haluttiin, samoin ilmastointi oli aina sekaisin, Myller kävi sitten mittaamassa virtaukset, niin nehän oli tietenkin muuteltu, mutta kun asentaja oli saanut korjattua laitteen, tuli yksi ukon kuppana ja jo rumisteli meidän oven yläpuolella olevan ilmastointi kaapin kimpussa, ja ilm. muutti taas jotain...

        Nyt ymmärrän miksi he, ru.. viiletti sitä singnaalin luku laitetta niiden ilmanvaihtoputkien alla, siis melkein laite kiinni putkissa, vahingossa huomasin kun kävin kellaritilassa asioilla. Tai sitten yksi pääjehu nappaili laitteellan tuulikaapin seinustaa missä oli tämä kaapeliyhteyksien k´jakokaappi..

        Tällainen iltasatu nyt,,..tarinani olisi niin pitkä ettei sitä tässä jaksa enää kirjoittaa..

        Niin ja sitten, ilm.apuvirtana on ilm. nämä vanhat kuorma autot jne.jne..

        Sopii yhteen sen venäläispojan tapaukseen naapurissamme , kun hän sunnuntaina laittoi jonkun rälläkän käyntiin siinä pihassa, taisi olla nurmikonleikkuri tai joku agrekaatti, niin isä tuntui sanovan että ei sunnuntaina pidä metelöidä, mutta poika huusi melun päältä että daatta daatta...



        Tämmöinen ilta satu nyt,

        Sinä olet sitten merkittävä henkilö, jos Sinua seurataan noin tiiviisti.
        En minä voi asennoitua tuollaisiin tilanteisiin, kun olen niin harmaa persoona, ettei minun seuraamisesta mitään hyötyä kenellekkään ole.
        Ainahan ne on sanonu, että tekijämiehille autot on helppoja varastettavia. Mutta jos se niin helppoa on, niin vähän niitä kuitenkin varastetaan.
        Tuosta autojutusta sanoisin, että pane auto lukkoon,kokeile, että on lukossa. Pane avain pussiin, ettet varmasti paina nappuloita. Käy tunnin päästä kokeilemassa, onko lukossa, todennäköisesti on, jos et ole hipelöinyt avainta.
        Minulla kun ei ole mitään salattavaa, että minua kannattaisi seurata, enkä usko, että sinunkaan seuraamisella kukaan mitään hyötyy


    • Minun vanhaan Mazdani murtauduttiin, vietiin radio ja ukin porakone. Vakuutus korvasi. Nykyinen autoni on tietokoneohjattu ilmoittaa mitä milloinkin pitää tehdä, on myös varashätytin. Minkäikäinen sinun autosi on?

      • noonvehjeksetmummolla

        Varashätytin?
        Sekö sitten hätyyttää varkaan pakosalle?


      • noonvehjeksetmummolla kirjoitti:

        Varashätytin?
        Sekö sitten hätyyttää varkaan pakosalle?

        Kannattais olla selvinpäin, ettei kovin lapselliseksi mene.
        Tämä nimim. noonmummollavehkeet
        Niitä vaan on kmmempiakin.


      • Ei-uutta-lampun-alla

        Kyllähän autoissa pitää hätyyttimiä olla, toki.
        Korppis lohkaisi varashälyttimestä ikään kuin se olisi uusikin keksintö.
        Onhan niitä ollut autoissa ties kuinka kauan.
        Myös tietokone teknisinä.
        Sitä paitsi ei mitään väliä, onko auto vanha Mazda vai uudempi Dodge, yhtä lailla murrettavissa ja varastettavissa.
        Sitä paitsi auto varkaat ovat edistyneet ja pitävät nykyteknisiä autoja helposti avattavina.


    • henrjii

      Avaimen singnaalin voi äänittää, ja sen avulla ovet pystyy avaamaan.
      Wifi yhteyden kautta pääsee auton dianostiikkaan käsiksi, mutta
      väylään pitää asentaa lukulaite millä auton toimintoja ohjataan, niistä
      kylläkin sitten vikavalo ilmoittelee, jos niitä on käpälöity.
      En usko että kukaan viitsisi sellaiseen vaivaan ryhtyä. Aika suuret kalavelat pitää olla
      jos sellaista tapahtuu, kun se vaatii aikamoista askartelua

      • henrjii

        Bluetooth yhteyden kautta pääsee auton tietokoneeseen käsiksi, mutta
        ei sillä oikein voi ohjata toimintoja, lukulaite pitää olla kiinni jos meinaa
        diaknostiikkaa tehdä muutoksia.


    • henrjii
    • anonyymi_PhO

      Taasko tämä sekoilu alkoi?

    • pirremiinapas

      Täällä ainakin on tuo Wifi -verkko, kaikki talonröttelöt on tämän kotikatuni varrelta menneet, joko kaupaksi tai vuokralle, verkko on ja se on fakta.

      • pirremiinapas

        siis Wfifi -linkeistä muodostettu verkko jne..


    • pirremiinapas
    • pirremiinapas

      Nyt tulee telkusta ohjelma siitä, kun autoja avataan ja signaalia ja can väylää käyttäen..

      • Palveluakin-saa

        Päivällä tilasin taksin, kuski avasi ja sulki ovet molemmissa päissä kulkuani.
        Pääkaupunkiseudulla känsäperseet istuu ratin takana viimeiseen sekuntiin. Nousevat ainoastaan jos on matkalaukkuja tai avaavat takakontin etä napillaan.


    • pirremiinapas

      Aion käyttää tätä tullutta dokumenttia rikos tutkinnan aloittamiseksi, vaviskaa ..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe