Windows 10 laskin laskee väärin

perkheh

230 x 25 = 5
230 x 5 = 1

mitä vittt......

15

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskawindows

niihän se laskee.

• WinUser

Millähän tavalla näitä Ubuntun käyttäjiä voisi auttaa, on selvästi nähtävissä voimakas halu tutustua 𝑾𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘𝒔 -ympäristöön, tästä olkoon todisteena tuore kysymys siitä kuinka 𝑾𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘𝒔 -ohjelmia voi ajaa 𝑳𝒊𝒏𝒖𝒙 -järjestelmässä, ja nyt tämä kaveri joka ottaa ensiaskeleita 𝑾𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘𝒔 -laskimen parissa. Pakko myöntää että tässä tulee tunne joutuneensa mahdottoman tehtävän eteen.

• nojopasse

Ja sitten vielä jotain ylimääräisiä numeroita noiden tulosten perässä, omituista...

• eipidäkään

Avauksen väite ei pidä paikkaansa, ilmoitettu ylläpidolle perusteettomana.

• perkheh

ilmoittele mitä ilmoittelet
        mutta tsiiga tätä,
        http://i63.tinypic.com/mv3ujt.jpg

Mofsoftin laskintakin kokeiltu sama tulos, käyttää ilmeisesti välillisesti Windowsin laskimen
        ohjelmaa.VKCalc sitävastoin on portable eikä Wintoosa sotke sitä ja laskee oikein.
        repikää siitä....

• eipidäkään
        perkheh kirjoitti:

ilmoittele mitä ilmoittelet
        mutta tsiiga tätä,
        http://i63.tinypic.com/mv3ujt.jpg

Mofsoftin laskintakin kokeiltu sama tulos, käyttää ilmeisesti välillisesti Windowsin laskimen
        ohjelmaa.VKCalc sitävastoin on portable eikä Wintoosa sotke sitä ja laskee oikein.
        repikää siitä....

Minun Windows-laskimeni laskee näin https://aijaa.com/M6PzRG En tiedä millä laskuopilla nuo väittämät on aikaan saatu.

• perkheh

"En tiedä millä laskuopilla nuo väittämät on aikaan saatu. "
        niin kieltämättä sinun laskinlaskee oikein.
        Minäkään en tiedä millä laskuopilla minun Windows laskee päin persettä.

• eipidäkään

Eipä ole ylläpito korvaansakaan lotkauttanut. Vaikka aloittajan väite on paikkansapitämätön, mitään ei ole tehty ilmoituksesta huolimatta.

Turha on ylläpidolle mitään ilmoitella. Asiallisia kommentteja poistetaan, trollit jäävät.

• qwer44

Tässäpä jälleen oiva esimerkki disiformaatiosta. Heitetään ihan hatusta joku mielikuvituksellinen väittämä, jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Sitten intetään maailman tappiin että kyllä näin on.

Tätä menetelmää käyttävät mm. Krml, P:n trollitehdas sekä S24:n linuxhihhulit.

• crazy-mad-insane

Oot olevinasi hauska? Ihan vaan vahingossa unohdit osan numeroista pois. Nuo tulokset alkavat kyllä 5:lla ja 1:llä, mutta jatkona on kolme muutakin numeroa.

• EVVK-asenteella

Kun palstalta ei trollausta poisteta niin palstalta poistuu kaikki muu ja vain trollaus jää. Kiittää sopii Suomi24:n täydellisen evvk - asenteella toimivaa ylläpitoa.

• perkheh

no jaa... en varmasti ole ainoa jonka Windows 10 ei osaa laskea oikein.
        no tulevaisuudessa nähdään sitten kuka oli oikeassa .
        Teidän kanssa on ihan turha väitellä selvästä asiasta.
        Disinformaatiota ette voi todistaa, joten moderaattori on toiminut oikein.

Vähän niinkuin jos sanoisin että "minulla on solifer mopo joka ei käynnisty", niin joku palstalainen
        sanoo että "minullakin on solifer mopo ja se käynnistyy, joten sinunkin mopo pitää käynnistyä"

• Nojopasse

Kyllä sinä taidat kuitenkin olla ainoa. Väittäähän voi mitä vaan ja tehdä kuvia, mutta kuka vaan w10:n käyttäjä pystyy helposti toteamaan, että väite ei pidä paikkaansa. Soliferin käynnistyminen ei ole ollenkaan sama asia.

• crazy-mad-insane
        perkheh kirjoitti:

no jaa... en varmasti ole ainoa jonka Windows 10 ei osaa laskea oikein.
        no tulevaisuudessa nähdään sitten kuka oli oikeassa .
        Teidän kanssa on ihan turha väitellä selvästä asiasta.
        Disinformaatiota ette voi todistaa, joten moderaattori on toiminut oikein.

Vähän niinkuin jos sanoisin että "minulla on solifer mopo joka ei käynnisty", niin joku palstalainen
        sanoo että "minullakin on solifer mopo ja se käynnistyy, joten sinunkin mopo pitää käynnistyä"

Väittää voi vaikka mitä, mutta jos ei väitteiden tueksi ole muuta, kuin turhaa länkytystä, niin sillä ei mitään arvoa. Pistä kuvaruutukaappaus tuosta laskutoimituksesta, ilman kuvamanipulointia. Itse olen tuon testannut ja tulokset ovat täysin oikeat.

• perkheh

"Itse olen tuon testannut ja tulokset ovat täysin oikeat."
        no onneksi olkoon sinulle.
        toinen kuvaruutu kaappaus...ei taida mennä teillä teinipojilla juttu oikein jakeluun. ( evoluutio menee näköjään taaksepäin) .. eihän sitä kukaan usko kuitenkaan, voisinhan editoida tulokseksi vaikka pokemenin kuvan.

mitäs jo joku sanoo että kovalevy rutisee ja sinulla ei rutise, niin onko sanoja automaattisesti väärässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2866
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1847
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1820
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1434
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1370
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1258
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1255
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      77
      1179
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1038
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      98
      1016
    Aihe