230 x 25 = 5
230 x 5 = 1
mitä vittt......
Windows 10 laskin laskee väärin
15
173
Vastaukset
- paskawindows
niihän se laskee.
- WinUser
Millähän tavalla näitä Ubuntun käyttäjiä voisi auttaa, on selvästi nähtävissä voimakas halu tutustua 𝑾𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘𝒔 -ympäristöön, tästä olkoon todisteena tuore kysymys siitä kuinka 𝑾𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘𝒔 -ohjelmia voi ajaa 𝑳𝒊𝒏𝒖𝒙 -järjestelmässä, ja nyt tämä kaveri joka ottaa ensiaskeleita 𝑾𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘𝒔 -laskimen parissa. Pakko myöntää että tässä tulee tunne joutuneensa mahdottoman tehtävän eteen.
- nojopasse
Ja sitten vielä jotain ylimääräisiä numeroita noiden tulosten perässä, omituista...
- eipidäkään
Avauksen väite ei pidä paikkaansa, ilmoitettu ylläpidolle perusteettomana.
- perkheh
ilmoittele mitä ilmoittelet
mutta tsiiga tätä,
http://i63.tinypic.com/mv3ujt.jpg
Mofsoftin laskintakin kokeiltu sama tulos, käyttää ilmeisesti välillisesti Windowsin laskimen
ohjelmaa.VKCalc sitävastoin on portable eikä Wintoosa sotke sitä ja laskee oikein.
repikää siitä.... - eipidäkään
perkheh kirjoitti:
ilmoittele mitä ilmoittelet
mutta tsiiga tätä,
http://i63.tinypic.com/mv3ujt.jpg
Mofsoftin laskintakin kokeiltu sama tulos, käyttää ilmeisesti välillisesti Windowsin laskimen
ohjelmaa.VKCalc sitävastoin on portable eikä Wintoosa sotke sitä ja laskee oikein.
repikää siitä....Minun Windows-laskimeni laskee näin https://aijaa.com/M6PzRG En tiedä millä laskuopilla nuo väittämät on aikaan saatu.
- perkheh
"En tiedä millä laskuopilla nuo väittämät on aikaan saatu. "
niin kieltämättä sinun laskinlaskee oikein.
Minäkään en tiedä millä laskuopilla minun Windows laskee päin persettä. - eipidäkään
Eipä ole ylläpito korvaansakaan lotkauttanut. Vaikka aloittajan väite on paikkansapitämätön, mitään ei ole tehty ilmoituksesta huolimatta.
Turha on ylläpidolle mitään ilmoitella. Asiallisia kommentteja poistetaan, trollit jäävät.
- qwer44
Tässäpä jälleen oiva esimerkki disiformaatiosta. Heitetään ihan hatusta joku mielikuvituksellinen väittämä, jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Sitten intetään maailman tappiin että kyllä näin on.
Tätä menetelmää käyttävät mm. Krml, P:n trollitehdas sekä S24:n linuxhihhulit. - crazy-mad-insane
Oot olevinasi hauska? Ihan vaan vahingossa unohdit osan numeroista pois. Nuo tulokset alkavat kyllä 5:lla ja 1:llä, mutta jatkona on kolme muutakin numeroa.
- EVVK-asenteella
Kun palstalta ei trollausta poisteta niin palstalta poistuu kaikki muu ja vain trollaus jää. Kiittää sopii Suomi24:n täydellisen evvk - asenteella toimivaa ylläpitoa.
- perkheh
no jaa... en varmasti ole ainoa jonka Windows 10 ei osaa laskea oikein.
no tulevaisuudessa nähdään sitten kuka oli oikeassa .
Teidän kanssa on ihan turha väitellä selvästä asiasta.
Disinformaatiota ette voi todistaa, joten moderaattori on toiminut oikein.
Vähän niinkuin jos sanoisin että "minulla on solifer mopo joka ei käynnisty", niin joku palstalainen
sanoo että "minullakin on solifer mopo ja se käynnistyy, joten sinunkin mopo pitää käynnistyä" - Nojopasse
Kyllä sinä taidat kuitenkin olla ainoa. Väittäähän voi mitä vaan ja tehdä kuvia, mutta kuka vaan w10:n käyttäjä pystyy helposti toteamaan, että väite ei pidä paikkaansa. Soliferin käynnistyminen ei ole ollenkaan sama asia.
- crazy-mad-insane
perkheh kirjoitti:
no jaa... en varmasti ole ainoa jonka Windows 10 ei osaa laskea oikein.
no tulevaisuudessa nähdään sitten kuka oli oikeassa .
Teidän kanssa on ihan turha väitellä selvästä asiasta.
Disinformaatiota ette voi todistaa, joten moderaattori on toiminut oikein.
Vähän niinkuin jos sanoisin että "minulla on solifer mopo joka ei käynnisty", niin joku palstalainen
sanoo että "minullakin on solifer mopo ja se käynnistyy, joten sinunkin mopo pitää käynnistyä"Väittää voi vaikka mitä, mutta jos ei väitteiden tueksi ole muuta, kuin turhaa länkytystä, niin sillä ei mitään arvoa. Pistä kuvaruutukaappaus tuosta laskutoimituksesta, ilman kuvamanipulointia. Itse olen tuon testannut ja tulokset ovat täysin oikeat.
- perkheh
"Itse olen tuon testannut ja tulokset ovat täysin oikeat."
no onneksi olkoon sinulle.
toinen kuvaruutu kaappaus...ei taida mennä teillä teinipojilla juttu oikein jakeluun. ( evoluutio menee näköjään taaksepäin) .. eihän sitä kukaan usko kuitenkaan, voisinhan editoida tulokseksi vaikka pokemenin kuvan.
mitäs jo joku sanoo että kovalevy rutisee ja sinulla ei rutise, niin onko sanoja automaattisesti väärässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192382Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2632232Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511377Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.221312- 871291
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta451246- 1021236
- 821221
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621215Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861141