Windows 10 laskin laskee väärin

perkheh

230 x 25 = 5
230 x 5 = 1

mitä vittt......

15

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskawindows

      niihän se laskee.

    • WinUser

      Millähän tavalla näitä Ubuntun käyttäjiä voisi auttaa, on selvästi nähtävissä voimakas halu tutustua 𝑾𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘𝒔 -ympäristöön, tästä olkoon todisteena tuore kysymys siitä kuinka 𝑾𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘𝒔 -ohjelmia voi ajaa 𝑳𝒊𝒏𝒖𝒙 -järjestelmässä, ja nyt tämä kaveri joka ottaa ensiaskeleita 𝑾𝒊𝒏𝒅𝒐𝒘𝒔 -laskimen parissa. Pakko myöntää että tässä tulee tunne joutuneensa mahdottoman tehtävän eteen.

    • nojopasse

      Ja sitten vielä jotain ylimääräisiä numeroita noiden tulosten perässä, omituista...

    • eipidäkään

      Avauksen väite ei pidä paikkaansa, ilmoitettu ylläpidolle perusteettomana.

      • perkheh

        ilmoittele mitä ilmoittelet
        mutta tsiiga tätä,
        http://i63.tinypic.com/mv3ujt.jpg

        Mofsoftin laskintakin kokeiltu sama tulos, käyttää ilmeisesti välillisesti Windowsin laskimen
        ohjelmaa.VKCalc sitävastoin on portable eikä Wintoosa sotke sitä ja laskee oikein.
        repikää siitä....


      • eipidäkään
        perkheh kirjoitti:

        ilmoittele mitä ilmoittelet
        mutta tsiiga tätä,
        http://i63.tinypic.com/mv3ujt.jpg

        Mofsoftin laskintakin kokeiltu sama tulos, käyttää ilmeisesti välillisesti Windowsin laskimen
        ohjelmaa.VKCalc sitävastoin on portable eikä Wintoosa sotke sitä ja laskee oikein.
        repikää siitä....

        Minun Windows-laskimeni laskee näin https://aijaa.com/M6PzRG En tiedä millä laskuopilla nuo väittämät on aikaan saatu.


      • perkheh

        "En tiedä millä laskuopilla nuo väittämät on aikaan saatu. "
        niin kieltämättä sinun laskinlaskee oikein.
        Minäkään en tiedä millä laskuopilla minun Windows laskee päin persettä.


      • eipidäkään

        Eipä ole ylläpito korvaansakaan lotkauttanut. Vaikka aloittajan väite on paikkansapitämätön, mitään ei ole tehty ilmoituksesta huolimatta.

        Turha on ylläpidolle mitään ilmoitella. Asiallisia kommentteja poistetaan, trollit jäävät.


    • qwer44

      Tässäpä jälleen oiva esimerkki disiformaatiosta. Heitetään ihan hatusta joku mielikuvituksellinen väittämä, jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Sitten intetään maailman tappiin että kyllä näin on.

      Tätä menetelmää käyttävät mm. Krml, P:n trollitehdas sekä S24:n linuxhihhulit.

    • crazy-mad-insane

      Oot olevinasi hauska? Ihan vaan vahingossa unohdit osan numeroista pois. Nuo tulokset alkavat kyllä 5:lla ja 1:llä, mutta jatkona on kolme muutakin numeroa.

      • EVVK-asenteella

        Kun palstalta ei trollausta poisteta niin palstalta poistuu kaikki muu ja vain trollaus jää. Kiittää sopii Suomi24:n täydellisen evvk - asenteella toimivaa ylläpitoa.


      • perkheh

        no jaa... en varmasti ole ainoa jonka Windows 10 ei osaa laskea oikein.
        no tulevaisuudessa nähdään sitten kuka oli oikeassa .
        Teidän kanssa on ihan turha väitellä selvästä asiasta.
        Disinformaatiota ette voi todistaa, joten moderaattori on toiminut oikein.

        Vähän niinkuin jos sanoisin että "minulla on solifer mopo joka ei käynnisty", niin joku palstalainen
        sanoo että "minullakin on solifer mopo ja se käynnistyy, joten sinunkin mopo pitää käynnistyä"


      • Nojopasse

        Kyllä sinä taidat kuitenkin olla ainoa. Väittäähän voi mitä vaan ja tehdä kuvia, mutta kuka vaan w10:n käyttäjä pystyy helposti toteamaan, että väite ei pidä paikkaansa. Soliferin käynnistyminen ei ole ollenkaan sama asia.


      • crazy-mad-insane
        perkheh kirjoitti:

        no jaa... en varmasti ole ainoa jonka Windows 10 ei osaa laskea oikein.
        no tulevaisuudessa nähdään sitten kuka oli oikeassa .
        Teidän kanssa on ihan turha väitellä selvästä asiasta.
        Disinformaatiota ette voi todistaa, joten moderaattori on toiminut oikein.

        Vähän niinkuin jos sanoisin että "minulla on solifer mopo joka ei käynnisty", niin joku palstalainen
        sanoo että "minullakin on solifer mopo ja se käynnistyy, joten sinunkin mopo pitää käynnistyä"

        Väittää voi vaikka mitä, mutta jos ei väitteiden tueksi ole muuta, kuin turhaa länkytystä, niin sillä ei mitään arvoa. Pistä kuvaruutukaappaus tuosta laskutoimituksesta, ilman kuvamanipulointia. Itse olen tuon testannut ja tulokset ovat täysin oikeat.


      • perkheh

        "Itse olen tuon testannut ja tulokset ovat täysin oikeat."
        no onneksi olkoon sinulle.
        toinen kuvaruutu kaappaus...ei taida mennä teillä teinipojilla juttu oikein jakeluun. ( evoluutio menee näköjään taaksepäin) .. eihän sitä kukaan usko kuitenkaan, voisinhan editoida tulokseksi vaikka pokemenin kuvan.

        mitäs jo joku sanoo että kovalevy rutisee ja sinulla ei rutise, niin onko sanoja automaattisesti väärässä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe