Sinä 40-50-vuotias kirjoitustaitoinen, nuorekas, rehti ja kohtalaisen fiksu sinkkumies, haluaisitko sähköpostiystäväkseni? Olen päälle nelikymppinen nainen, tosin tunnen oloni nuoremmaksi kuin passi ja peilikuva väittävät. Elämässäni on muuten paljonkin sisältöä, mutta sydänystävä vielä puuttuu. Uskallatko kirjoittaa ja tutustua? [email protected]
Sinustako sähköpostiystäväni?
11
152
Vastaukset
- kysynpävaan
Joko ystävä on löytynyt kun et vastannut viestiini?
Eipä ole postilaatikko kovin ahkeraan kolissut, mutta olen kyllä vastannut niihin viesteihin, jotka ovat perille tulleet.
- ihmettelenpäminä
No miksi minun viesti ei sitten muka tullut perille jos tuo osoite on oikea,?
- Yritänkin
Vieläkö sinulle voi kirjoittaa?
- Viksuihmiseksi
Kovat vaaimukset ei pärjää.
https://yle.fi/tekstitv/txt/P894_01.htmlEn varmaankaan ole tarpeeksi fiksu itsekään, kun en oikein ymmärrä miten tuo linkki tähän liittyy. :D Mutta vaatimuksenahan olikin vain kohtalaisen fiksu.
Ei ole sydänystävää löytynyt vieläkään. Kirjoittelijat ovat joko menettäneet kiinnostuksensa parin viestin jälkeen, tai heillä on ollut mielessä ihan jotain muuta kuin ystävyys. Saa siis kirjoitella taas, ja fiksuus on vaatimuksena edelleen :)
- Anonyymi
No, etpä ole ainoa. Itse en usko vrtuaaliseen kokemukseen ja sydänystävyyteen. Sydänystävän kanssa pitäisi voida puhua mistä vain, mutta eihän se mene niin. Itse haavailen vain niistä naisista jotka olen livessä kohdannut. Olen kyllä määrittämässäsi ikähaarukassa.
- Anonyymi
Totta joka sana. Aina se kirjoittelu vaan loppuu eikä edes vaivauduta toivottamaan hyviä jatkoja jos omat ei piissaa :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004606630- 262491
- 2172437
- 1411724
- 1141688
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103- 741103
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41085Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1361005Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62887