vaikuttaa aika hyvältä uniongelmien keskustelupaikkana. Ryhmä on
suljettu ryhmä.
Ryhmässä näkyy olevan henkilöitä jotka tuntevat / ovat tunteneet uniongelman jo kauan.
Facebookissa näkyy olevan ryhmä, NUKU PAREMMIN.
3
91
Vastaukset
- zzz---zz----zz----
Tuon ryhmän lienee perustanut henkilö joka oli syönyt aiemmin 25v unilääkkeitä. Hän halusi yhdessä muiden kanssa saada parannuksen aikaan tuohon tilanteeseen. Suomen virallisen unettomuuden käypähoito-ohjeen mukaan lääkkeetön hoito on paras hoitomuoto. Ryhmän perustaja käyttää termiä "voimaantuminen" kun unet palaavat takaisin. Kannattaa tutustua;
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/618261-leeni-peltonen-soi-laakkeita-25-vuotta-nyt-han-tarjoaa-neuvoja-ongelmaan-josta - pulaa_asiakkaista
Onko siellä Uniklinikalla joku ongelma, kun jatkuvasti pitää postailla näitä linkkejä??
Ei auta unettomuuteen. Kiitos.- Ei-ole-muiden-vika
jos ei sinua auta. Sellaisiakin on. Emme ehdi ottamaan osaa.
Ps. Tuo juttu ei kertonut Uniklinikasta vaan aivan jostakin muusta.. Jos et osaa lukea, mene kouluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566