kissan kiintymys omistajaan

SOOLO

Onko kellään vastaavia kokemuksia. Kissani ei tunnista edes nimeään, jOSKUS OSOITTAA KIINTYMYSTÄÄN MINUUN, MUTTA HARVOIN. Eleileilee omissa oloissaan.
Itse olen kovinkin kiintynyt siihen toisaalta, mutta koska en saa vastakaikua kiintymykselleni,, niin kissa jää vähemmälle huomiolle, kuin koirani. Välillä tuntuu, että sille on sama kuka sitä ruokkii ja pitää huolta. Toisin sanoen jään huomiotta.

15

127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinju

Ehdotan, että osoitat itse kissalle kiintymystä. Leikit sen kanssa paljon ja juttelet, houkuttelet lähellesi.

• Soolo

Niin teenki. Joku paltalaisistata kirjoittaa johnkin, että kissa ei kiinny oistajansa, vaan on itsenäinen, kunhan se ruokitaan kunnolla.

• pienetEleet

Tuollaisiahan kissat ovat! Kyllä ne kiintyvät omistajaan, mutta eivät ole niin riippuvaisia ja miellyttämisen haluisia, kuin koirat. Se tekee niistä juuri niin salaperäisiä ja ihania. Kissa tulee ihmisen luo silloin, kun se itse haluaa, ei komentamalla. En tiedä, minkä ikäinen kissasi on, mutta kyllä meillä ainakin jo aikuistuneet ja rauhoittuneet kissat tulevat välillä syliin, viereen nukkumaan, tai vaan pyyhkäisevät ohimennessään hännällä jalkoihini. Se on sitä kissan rakkautta!

• Soolo

PIENET ELEET

KISSANI ON 7 VUOTTA.

• Juuri noin se on ja oikeissa olosuhteissa olla pitää. Mutta niin kissat kuin koiratkin tarvitsevat läheisyyttä eritavoin, itseasiassa niin kuin ihmisetkin.

Meidän koiramme ovat olleet vähemmän "läheisriippuvaisia" mutta nyt tämä pieni on oikea vauva. Mutta ei riesaksi asti.

• SOOLO

Minulle kävi niin, että heti kun olin kirjoittanut tämän, kissa alkoi osoittaa kiintymystään, aivan kun se olisi lukenut ajatukseni. Nykyisin, tai sanoisinko, että itse olen oppinut ymmärtämään sen mauunnasta, mitä se milloinkin tahtoo. Soolo on jo pennusta nukkunuy, ainakin osan yöstä kaulallani. Varmaan hellyydenosoitus sekin.

• vapaajaonnellinenkisu

Varsinkaan sisäkissat eivät kiinny omistajiinsa. Ja miksi kiintyisivätkään, koska niiden omistajat eivät välitä kissojan hyvinvoinnista. Sisäkissaparat elävät tylsää ja virikkeetöntä elämää. Ei siinä paljon kiintymystä vangitsijaansa kohtaan ole odotettavissa.

• Soolo

VAPAAjaonnellinenkisu

Väittämäsi ei pidä paikkaansa. Soolo pääse valjaissa minne tahansa, paitsi autotielle.
        Sitä paitsi kissani on hyvin määrätietoinen , JOPA VAATIVA,MUTTA VAIKUTTAA ONNELLISELTA
        Nyt naapurin naaraskissalla on kiima ja Soolo haluaa koko ajan ulos, treffaamaan tätä nättiä tyttöä.

• Soolo
        Soolo kirjoitti:

VAPAAjaonnellinenkisu

Väittämäsi ei pidä paikkaansa. Soolo pääse valjaissa minne tahansa, paitsi autotielle.
        Sitä paitsi kissani on hyvin määrätietoinen , JOPA VAATIVA,MUTTA VAIKUTTAA ONNELLISELTA
        Nyt naapurin naaraskissalla on kiima ja Soolo haluaa koko ajan ulos, treffaamaan tätä nättiä tyttöä.

vapaa ja onnellinen
        Kissani Soolo ei pääse juoksentelemaan vapaana. Ainoastaan valjaissa n. 1,5 tuntia kerrallaan. Se on alkanut osoittaa hellyyttä, miten milloinkin. Yöt se on pennusta asti nukunut kaulalani, se on lämin paikka. Koirrani Touho nukkuu enimmäkseen jalkopäässä.
        Nyt on luvattu lämpeneviä ilmoja, niin silloin Soolokin viihtyy kauemmin ulkona.
        oN SE VAAN NIIN PIRUN KIVA Kissa kuten koirani Touhokin.

• tehdaskissa
        Soolo kirjoitti:

VAPAAjaonnellinenkisu

Ei kai ole hyvänen aika leikkaamaton

• SOOLO
        tehdaskissa kirjoitti:

Ei kai ole hyvänen aika leikkaamaton

Ei ole. On leikattu 1 vuotiaana ja nyt on 7 vuotta..

• kissallekyytiä

Kissathan ovat täysin tunteettomia otuksia, lisäksi sadisteja. Siksi ihmettelenkin, että miksi naiset ihailevat kissoja suuresti.

• Soolo

Ei pidä paikkaansa. Kisa on hyvinkin tunteva olento.

• kissanainen96

Ittel 3 kissaa jotka on todella kiintyneitä muhun. Johtuneet siitä että ymmärrän hyvin kissan elekieltä ja touhuan niiden kanssa PALJON. Olen myös kouluttanut kissojani mm. agilityyn :) Temppuja osaavat myös.

Jos kissan kanssa ei touhua ja vietä aikaa on päivän selvää että se ei kiinny yhtä lujasti omistajaansa kuin kissa jonka kanssa aikaa vietetään ja touhutaan.

• SOOLO

kissanainen 96

Puhut asiaa, mutta luulen, että olen oppinut ainakin hieman paremin ymmärtämään kissani elekieltä ja nauuntaa. Rakastan sitä. Soolo on nyt 7 vuotias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60