Onko kellään vastaavia kokemuksia. Kissani ei tunnista edes nimeään, jOSKUS OSOITTAA KIINTYMYSTÄÄN MINUUN, MUTTA HARVOIN. Eleileilee omissa oloissaan.
Itse olen kovinkin kiintynyt siihen toisaalta, mutta koska en saa vastakaikua kiintymykselleni,, niin kissa jää vähemmälle huomiolle, kuin koirani. Välillä tuntuu, että sille on sama kuka sitä ruokkii ja pitää huolta. Toisin sanoen jään huomiotta.
kissan kiintymys omistajaan
15
107
Vastaukset
- tinju
Ehdotan, että osoitat itse kissalle kiintymystä. Leikit sen kanssa paljon ja juttelet, houkuttelet lähellesi.
- Soolo
Niin teenki. Joku paltalaisistata kirjoittaa johnkin, että kissa ei kiinny oistajansa, vaan on itsenäinen, kunhan se ruokitaan kunnolla.
- pienetEleet
Tuollaisiahan kissat ovat! Kyllä ne kiintyvät omistajaan, mutta eivät ole niin riippuvaisia ja miellyttämisen haluisia, kuin koirat. Se tekee niistä juuri niin salaperäisiä ja ihania. Kissa tulee ihmisen luo silloin, kun se itse haluaa, ei komentamalla. En tiedä, minkä ikäinen kissasi on, mutta kyllä meillä ainakin jo aikuistuneet ja rauhoittuneet kissat tulevat välillä syliin, viereen nukkumaan, tai vaan pyyhkäisevät ohimennessään hännällä jalkoihini. Se on sitä kissan rakkautta!
- Soolo
PIENET ELEET
KISSANI ON 7 VUOTTA. Juuri noin se on ja oikeissa olosuhteissa olla pitää. Mutta niin kissat kuin koiratkin tarvitsevat läheisyyttä eritavoin, itseasiassa niin kuin ihmisetkin.
Meidän koiramme ovat olleet vähemmän "läheisriippuvaisia" mutta nyt tämä pieni on oikea vauva. Mutta ei riesaksi asti.- SOOLO
Minulle kävi niin, että heti kun olin kirjoittanut tämän, kissa alkoi osoittaa kiintymystään, aivan kun se olisi lukenut ajatukseni. Nykyisin, tai sanoisinko, että itse olen oppinut ymmärtämään sen mauunnasta, mitä se milloinkin tahtoo. Soolo on jo pennusta nukkunuy, ainakin osan yöstä kaulallani. Varmaan hellyydenosoitus sekin.
- vapaajaonnellinenkisu
Varsinkaan sisäkissat eivät kiinny omistajiinsa. Ja miksi kiintyisivätkään, koska niiden omistajat eivät välitä kissojan hyvinvoinnista. Sisäkissaparat elävät tylsää ja virikkeetöntä elämää. Ei siinä paljon kiintymystä vangitsijaansa kohtaan ole odotettavissa.
- Soolo
VAPAAjaonnellinenkisu
Väittämäsi ei pidä paikkaansa. Soolo pääse valjaissa minne tahansa, paitsi autotielle.
Sitä paitsi kissani on hyvin määrätietoinen , JOPA VAATIVA,MUTTA VAIKUTTAA ONNELLISELTA
Nyt naapurin naaraskissalla on kiima ja Soolo haluaa koko ajan ulos, treffaamaan tätä nättiä tyttöä. - Soolo
Soolo kirjoitti:
VAPAAjaonnellinenkisu
Väittämäsi ei pidä paikkaansa. Soolo pääse valjaissa minne tahansa, paitsi autotielle.
Sitä paitsi kissani on hyvin määrätietoinen , JOPA VAATIVA,MUTTA VAIKUTTAA ONNELLISELTA
Nyt naapurin naaraskissalla on kiima ja Soolo haluaa koko ajan ulos, treffaamaan tätä nättiä tyttöä.vapaa ja onnellinen
Kissani Soolo ei pääse juoksentelemaan vapaana. Ainoastaan valjaissa n. 1,5 tuntia kerrallaan. Se on alkanut osoittaa hellyyttä, miten milloinkin. Yöt se on pennusta asti nukunut kaulalani, se on lämin paikka. Koirrani Touho nukkuu enimmäkseen jalkopäässä.
Nyt on luvattu lämpeneviä ilmoja, niin silloin Soolokin viihtyy kauemmin ulkona.
oN SE VAAN NIIN PIRUN KIVA Kissa kuten koirani Touhokin. - tehdaskissa
Soolo kirjoitti:
VAPAAjaonnellinenkisu
Nyt naapurin naaraskissalla on kiima ja Soolo haluaa koko ajan ulos, treffaamaan tätä nättiä tyttöä.Ei kai ole hyvänen aika leikkaamaton
- SOOLO
tehdaskissa kirjoitti:
Ei kai ole hyvänen aika leikkaamaton
Ei ole. On leikattu 1 vuotiaana ja nyt on 7 vuotta..
- kissallekyytiä
Kissathan ovat täysin tunteettomia otuksia, lisäksi sadisteja. Siksi ihmettelenkin, että miksi naiset ihailevat kissoja suuresti.
- Soolo
Ei pidä paikkaansa. Kisa on hyvinkin tunteva olento.
- kissanainen96
Ittel 3 kissaa jotka on todella kiintyneitä muhun. Johtuneet siitä että ymmärrän hyvin kissan elekieltä ja touhuan niiden kanssa PALJON. Olen myös kouluttanut kissojani mm. agilityyn :) Temppuja osaavat myös.
Jos kissan kanssa ei touhua ja vietä aikaa on päivän selvää että se ei kiinny yhtä lujasti omistajaansa kuin kissa jonka kanssa aikaa vietetään ja touhutaan.- SOOLO
kissanainen 96
Puhut asiaa, mutta luulen, että olen oppinut ainakin hieman paremin ymmärtämään kissani elekieltä ja nauuntaa. Rakastan sitä. Soolo on nyt 7 vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422685Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1122480Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791416