Mikä teitä Jeppiksen idiootteja vaivaa, kun ette ymmärrä lainkaan esimerkiksi sitä millaisia valoja autossa on käytettävä.
Talviaikaan te pölkkypäät ajatte sumuvalot päällä täysin riippumatta siitä onko pimeää vai ei ja onko huono näkyvyys vai ei.
Usein keskellä päivää aurinko paistaa kirkkaasti keskellä taivasta ja teillä älykääpiöillä on niissä kotteroissa sumuvalot päällä. Kaikkein hulluimmilla jopa pitkät ajovalot. Ja ne hulluimmat käyttävät sumuvaloja ympäri vuoden täysin kelistä ja näkyvyydestä riippumatta.
Toinen juttu on se, että kesän tullen jotkut hullut ryhtyvät ajamaan pelkillä parkkivaloilla tai täysin ilman valoja.
Olen aina tiennyt, että Jeppiksen asukkaista melko suuri osa on vajakkeja ja se näkyy tuossa valojen käyttämisessäkin.
Toki jeppisläisiä lohduttaakseni voin kertoa, että Larsmossa ja varsinkin Pedersöressä vajakkeja saattaa olla vieläkin enemmän.
Sumuvalo idiootit
Dorkat.dorkat.dorkat
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161