Kuka minä oikein olen

SanMaRo

Moi. Lähdin täältä kyselemään apua, vertaistukea. En tiedä mikä olen, kai bi? Miehetkin saavat minut kuumaksi ja olen miehien kanssa ainoastaan seurustellut, mutta tunnen suurta seikkailunhalua. Haluaisin saada selville kuka olen, tämä naisia kohtaan tuntemani veto on outo ja hieman pelottavakin asia. Minulla ei ole ketään kenelle voisin puhua asiasta.. Olen kohta 27v keski-suomesta eli ikää alkaa jo
olemaan..
Löytyisikö täältä muita samanhenkisiä?

Ps. Tää on kirjoitettuna jo kertaalleen lesbo-ryhmään mut sieltä ohjattiin laittamaan ennemmin tänne.

5

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka :)
      Täällä yks joka pähkäilee aivan samoja asioita.. tai oon pähkäilly jo kauan. Tuntuu että ikääkin tullu jo tarpeeksi siihen että uskaltaisi kokeilla. Mutta miten se sit onnistuu onkin mun suurin kysymys..

    • Pelätenjahaaveillen

      Täällä ollaan vähän samoissa tunnelmissa. Olen itsekin 27-vuotias nainen ja olen tuntenut vetoa myös naisiin noin 16-vuotiaasta asti. Kesti kauan myöntää asia itselle, lähipiiristä vain pari ystävää on tietoisia asiasta. Mikään identiteettikriisi ei ole kyseessä. Pienehköllä paikkakunnalla asuvana tuttavapiiriin ei kuulu avoimesti lesboja/biseksuaaleja naisia, eikä ole ketään, kenen kanssa jutella asiasta. En edes tiedä, mistä k.o ihmisiä täältä löytää!
      Haaveilen ja samalla pelkään ajatusta suhteesta naisen kanssa. Pelkään lähinnä tuttavapiirin reaktioita ja uuden kokemuksen tuomaa haavoittuvuutta.

    • Qwer12345

      Vastaan mies näkökulmasta, itse hieman yli viisikymmentä ja naisen kanssa ollut parisuhteessa parikymppistä. Miehiä kohtaan tunnen vain jonkinlaista seksuaalista vetovoimaa, en voi esim. suudella miehen kanssa enkä voisi olla parisuhteessa miehen kanssa, kokemukset miesten kanssa vain kimpassa hand job-meininkiä ja se on oikeastaan ainoa tapa mitä joskus kaipaan. Ihailen bi-ja lesbonaisia, he ovat mielestäni rohkeita ja hyvin moni ns. tunnettu bi-ja lesbonainen on mielestäni todella kaunis eli nais-ihanteeni suuntautuu bi-ja lesbonaisiin. Olenkin haaveillut jos voisin elää parisuhteessa bi-naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Mulla on vähän sama tilanne.. Oon nytki miehen kanssa, mutta naisiakin tulee kateltua. Oon kanssa 27.

    • Ihminen?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe