Ottaen huomioon kaikki todelliset ja epätodelliset skenaariot olen kuitenkin sitä mieltä ettei kannata maalata itseänsä nurkkaan liian ehdottomien poliittisten päähänpistojen takia.Kannattaa olla siis Kekkonen, muutetaan mielipidettä tilanteen vaatimallalla tavalla saadakseen maksimaalisen hyödyn maksimaailsella pelikentällä, ja mieluummin muita kilpailijoita ensin.Muistan joskus 60 luvulla,kun kansanedustaja ehdokas oli vaalikiertueella Vaasanläänissä ja joku kysyi että miksi sinä olit naapurikunnssa aivan toista mieltä jostakin asiasta kun täällä?Tämä rehellinen poliitikko vastasi:Niinö en muista kyllä yhtään mitään mutta nyt olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä teidän kanssa.Tuli muuten valituksi:Oli vaan rehellinen.
Näkökohtaontämäkin
3
107
Vastaukset
- KunTuliPuheeksi
Sitten oli se kansanedustaja joka tupaillassa pani viitosvaihteen päälle ja mylväisi vielä lopuksi: ja tällaisia tuloksia ei ole saatu aikaan edes Ruotsin tasavallassa! Eturivissä ollut lukionopettaja sanoi siihen: Ruotsi on kyllä kuningaskunta. Kansanedustaja mulkaisi opettajaa ja karjaisi: Ei oo eikä tuu! Jälkikäteen naureskeltiin että pani se vaan lehtorille jauhot kurkkuun.
- mskdhg
nythän niin etten ymmärrä yhtäämitään kun oooon vielkin juovuksis mutta kyllä täälä on tosi viisasta porukkaa linjoilla ei muuta kun päiäivänjatkoja kaikille
- Kaikkea_kans
Eikö veteliläisen politiikon ajatukset menneet näin "en ole puolesta, enkä vastaan, pikemmin päinvastoin."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317796
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455330- 594832
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381662
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1411591