Olemme siis pian menossa konserttiin jonne mieheni osti liput ja molemmissa lipuissa on tietysti mieheni nimi. Pääsenkö silti konserttiin vaikka molemmissa lipuissa lukee mieheni nimi?
Miehen nimellä molemmat liput!
Mitämitämitä
3
154
Vastaukset
- isännimellä
Ei sillä ole mitään väliä kenen nimi siinä lukee, pääasia on että on virallinen oikea lippu ja maksettu
- Mitämitämitä
No mutta pääsemmekö konserttiin? Voisitteko vastata asiallisesti?
Pääsette, kunhan miehesi on mukana ja ilmeisesti muutoinkin, jos teillä on sama sukunimi tai muutoin voit osoittaa olevasi lipun ostajan lähisukulainen.
Seuruelipuissakin on vain ostajan/maksajan nimi ja silti kaikki pääsevät sisään, kunhan lipun ostaja on seurueessa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221