kysymys laukuista kuuluu näin eli cathay pacific on yhtiö, 3 henkeä lipuissa matkalla, max 30kg ja 2laukkua henkeä kohti ruumaan meneville tavaroille rajoitus, yhden laukun max paino 32kg. kolmella omat matkalaukut reilu 20kg kukin laukku ja yhteensä kolme laukkua 67kg. saako perhe ottaa vielä yhteisen neljännen 22kg matkalaulun mukaan lisämaksutta?
Perheen matkalaukuista
2
65
Vastaukset
- jt48v
Jännä juttu että kun vastaa esitettyyn kysymykseen nii vastaus poistetaan.
Mutta vastataan uudestaan.
Perhe ei saa ottaa mukaan yhteistä 22kg matkalaukkua maksutta. - CX270
Tuntematta tarkempaa CX laukku politiikkaa mutta tuossahan kysyjä sanoo että jokainen matkustaja saa ottaa 2 x 32 kg ruumaan. Nyt he ovat laittamassa 3 x 22 kg ruumaan, joten mun ymmärryksen mukaan ei mikään estä yhtä lisälaukkua vielä mukaan. Ei sillä ole väliä miten se luokitellaan, kenen laukku, kenen tavarat sisällä kun kaikki ovat kuitenkin nousemassa koneeseen. Mulla on itellä star gold ja jos porukassa matkustetaan , mä olen yleensä puhemiehenä lähtöselvitystiskillä ja koko porukan laukut menee mun nimiin. Virkailija vaan kysyy että kuinka monta laukkua ja jos niitä nyt on vaikka 5 kpl niin mun boordarin taakse ne kaikki 5 tagia liimataan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4033362Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151561- 1101357
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841353Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991328Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591276- 481189
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi811095Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26990- 34883