Epäilty myymälävarkaudesta

Epäilty

kassamyyjä pyysi tarkastamaan repun. annoin repun tarkastettavaksi. siellä ei ollut tuotteita. kaupan sisällä toinen myyjä tuijotti lähellä ulko-ovea. myöhemmin luultavasti sama tuli ulos katsomaan kun kävelin pois toisen myyjän kanssa. kun katsoin toisen kerran taaksepäin vartija juoksi kohti. miksi hän juoksisi kohti? luulikohan se, että yritän paeta vaikka kävelin pois myymälästä kuten usein pitääkin ostojen jälkeen.

eikö voisi kovalla äänellä huutaa "anteeksi minulla on kysymys." olisikohan se heittänyt maahan jos en olisi katsonut taaksepäin ja pysähtynyt? onko tässä joku laki, että jos on kiinniotto niin voi käyttää voimakeinoja. ehkä hän halusi vain tekosyyn käyttää voimakeinoja? kun pääsi kohdalle hän pyysi jos voisi katsoa reppuun ja kuittia. annoin taas repun ja näytin kuittia. mitään kameratodisteita ei ollut eikä hälytin soinut kun kävelin ulos.

4

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CittarinVäelle

Mulle kävi kans kerran melkein noin 30 vuotta sitten ja käänsin kassin ihan ylösalaisin. Ei ollut mitään. Ei pyytänyt anteeksi tms. En ole rosvo. Olen kyllä nähnyt kun siinä samaisessa kaupassa yks tyyppi kerrospuketui ja käveli varmaan ulos
      Se oli tunnettu rosvo. En ole käynyt sen jälkeen koskaan.

• näinonnn

Vartijat ovat joukkopsykoosissa ja koko heidän organisaationsa on täysin sairas. Heidän pääasiallinen tehtävänsä on epäillä joka ikistä ihmistä pahaksi ihmiseksi ja olla valmiudessa ottamaan hänet kiinni. Jos on palkattu liikaa vartijoita, niin on oltava tehtäviä. Sattui varmaan olemaan hiljainen päivä ja jotain oli vaan tehtävä ja näin aiheutataan yhdelle ihmiselle toisensa jälkeen traumaattisia kokemuksia.

• jatkoa

..ja poliisille on turha ilmoittaa vartijoiden asiattomasta käytöksestä, koska poliisilla ei ole oikeutta muuttaa vartijointifirmojen toimintatapoja, vaan muutoksen on mentävä jonkin muun organisaation kautta. Olen tehnyt poliisille ilmoituksen vartijoiden käytöksestä, mutta mitään ei ole tehtävissä. Poliisi ei käytännössä voi tehdä mitään. Tämä tarkoittaa siis sitä, että nyky-yhteiskuntaan voidaan perustaa vartiointifirmoja, jotka kykenevät hallitsemaan ihmisten mieliä ja liikkumista ja aiheuttaa käsittämätöntä vainoa. He voivat valita ihmisiä, keitä rupeavat ahdistelemaan ja epäilemään. Taitaa olla heillä nimilistat ja kuvat tallennettuna, joita voidaan sitten uusille työntekijöilleensä esitellä.

• Robloks

Meidän kaupan vartioilla on laite jolla ne kattoo sisääntulevien ihmisten aivosähkökäyrää ja jos se on punainen niinku varkaalla yleensä on nii ne lähtee seuraa sua kotiin, tungeutuu sun kotii sisään ja ettii jos oot aiemmin varastanu jotain. ja jos koita t estellä niitä nii ne antaa sulle laitonta sähkökaasua. Että tällästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      8009
    2. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6128
    3. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      81
      6070
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4551
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3196
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3194
    7. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2675
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      35
      2672
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2610
    10. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      25
      1913
    Aihe