Moi
Mulla on kitaratabulaattorin luku-ohjelma mutta se vatii ilmeisesti midin jotta ohjelmasta saisi äänetkin ulos. Koneeseen ei mahdu lisätä sisäistä äänikorttia. Onko hyviä ulkoisia millä onnistuisi lisätä midi koneeseen?
Guitar Pro ja midi
14
53
Vastaukset
- Surkeekymppi
Ei Windows 10:ssä mikään toimi ja latenssikin on ihan järkyttävä.
Eikös toi ole android ohjelma?- tyutyuu
Ohjelmasta on julkaistu versiot Windowsille, Mac OS X:lle ja Linuxille
- tuxguitar
Linuxille on joTuxGuitar joka on vieläpä ilmainen. Samat toiminnot ja toimii hyvin.
- Prookitara
Vaati midin?
Kai sulla äänikortti jo on jos äänet koneessasi toimii, siihen vaan avaat midi tiedoston ja alat kuuntelemaan ja soittamaan.
Katso ohjelman asetukset toki.- midikortti
Sisäinen äänikortti on. Ei toista mitään midi-tiedostoja. Toisessa oneessa on äänikortissa midi ja siinä tuo toimii ja muutkin midi-tiedostot voi kuunnella.
- tyiftyiydtru
Kyllä sinulla on emolevyn äänipiirissä midi. Tsekkaa asetukset
midikortti kirjoitti:
Sisäinen äänikortti on. Ei toista mitään midi-tiedostoja. Toisessa oneessa on äänikortissa midi ja siinä tuo toimii ja muutkin midi-tiedostot voi kuunnella.
Itse kuuntelen MIDI- tiedostoja timidityllä, mutta enpä tiedä, mitä systeemejä Windows-maailmassa on.
Toki jokaiseen äänikorttiin jonkinlaisen softa-midin saa. Ei se tietenkään ole "aito asia", mutta kyllä softallakin juurikin saa sujuvasti kuuluville midit.- Windows-herrasmies
Kollimaattori kirjoitti:
Itse kuuntelen MIDI- tiedostoja timidityllä, mutta enpä tiedä, mitä systeemejä Windows-maailmassa on.
Toki jokaiseen äänikorttiin jonkinlaisen softa-midin saa. Ei se tietenkään ole "aito asia", mutta kyllä softallakin juurikin saa sujuvasti kuuluville midit.Jos et mistään mitään tiedä, niin miksi sitten kommentoit?
Windows-herrasmies kirjoitti:
Jos et mistään mitään tiedä, niin miksi sitten kommentoit?
Windowsin sovellusmaailma on niin taajaan vaihtuva, ettei ole mitään järkeä yrittääkään pysytellä selvillä, mikä sovellus milloinkin on "in", etenkin, kun en Windowsia juurikaan käytä muulloin kuin asennellessani niitä kaltaisillesi tampioille. ; )
Päivitän tietoni juuri ennen kuin tietoa tarvitsen, muutoin annan olla.- Windows-herrasmies
Kollimaattori kirjoitti:
Windowsin sovellusmaailma on niin taajaan vaihtuva, ettei ole mitään järkeä yrittääkään pysytellä selvillä, mikä sovellus milloinkin on "in", etenkin, kun en Windowsia juurikaan käytä muulloin kuin asennellessani niitä kaltaisillesi tampioille. ; )
Päivitän tietoni juuri ennen kuin tietoa tarvitsen, muutoin annan olla."Päivitän tietoni juuri ennen kuin tietoa tarvitsen, muutoin annan olla."
Mistä tiedät tietosi olevan ajantasaisia? Esimerkiksi Wikipedia-artikkeleita voi säätää kuka tahansa, kuten vaikkapa kaltaisesi lahopäät.
Google on hyvä eli huono esimerkki faktatiedon rappiotilasta. Windows-herrasmies kirjoitti:
"Päivitän tietoni juuri ennen kuin tietoa tarvitsen, muutoin annan olla."
Mistä tiedät tietosi olevan ajantasaisia? Esimerkiksi Wikipedia-artikkeleita voi säätää kuka tahansa, kuten vaikkapa kaltaisesi lahopäät.
Google on hyvä eli huono esimerkki faktatiedon rappiotilasta.Enhän minä sille mitään voi, että käytät sovellusten oman dokumentoinnin sijasta Googlea ja Wikipediaa.
Kukin tavallaan...- Windows-herrasmies
Kollimaattori kirjoitti:
Enhän minä sille mitään voi, että käytät sovellusten oman dokumentoinnin sijasta Googlea ja Wikipediaa.
Kukin tavallaan...Et tietenkään mahda, koska en käytä niitä. Siksi ihmisellä ja monella muullakin olennolla on päässään silmät, jotka on kytkettynä johtopäätöselimeeen.
Mutta muista, että minä olen aina oikeassa. Siksi käytän Linuxia.
- tab-näppäin
Mikä on kitaratabulaattori? Tiedän kyllä kitaran, ja olen nähnyt jopa vaakatasoon asennettuja. Jossain Sheryl "varis" Crown videossa muistaakseni soitettiin vaakakitaraa. Soittajaherralla taisi olla vielä eräänlainen apuväline millä liutti säveltä. Jotkut kitaransoittajathan pitävät sormessaan "tuppea", jolla saavat erilaisen saundin.
- Tabulatuuri
Tablatuuri eli tabulatuuri ja nuotti ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838