Lähtisittekö loka/marraskuun vaihteessa khaolle?

345

Kova matkakuume ja nyt löyty kohtuuhintainen reissu khao lakiin meidän 3 hengen perheelle. Sää vaan mietityttää...tuulista ja sateista aikaa ilmeisesti?
Hinta melkein 700e halvempi kuin esim tammi/helmikuussa.
Kokemuksia / ajatuksia matkustusajankohdasta?

6

1009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehehhee

tee google matka, on haatusti halpa ja sinun kukkarolle sopiva

• Kohchang12

Lokakuu on riskialtis aika, saattaa sataa aamusta iltaan tai sitten ei, viimeiset vuodet ovat olleet säätilaltaan lokakuusta tammikuuhun hyvin epävakaisia, siis näin:
      Aurinko nousee 0610, aamupäivällä aurinkoa, kevyttä yläpilvisyyttä,tyyntä,1300 jälkeen tuuli voimistuu, pilvet liikkuvat silminnähtävästi nopeasti, sade ja ukkospilviä alkaa muodostua, 13-14-15 pilvet pysyttelevät Khao Lakin vuorien takana/tasolla, merellä vielä auriko paistaa pilvien väistä kohti rantaviivaa, 15-16 taivas repeää, sataa todella runsaasti, siis todella, tarkoittaa 2-10 cm vettä kadulla, 17-19 sade loppuu, tyyntyy ja taas yöllä 21-24 alkaa sade.

Hotelli kannattaa valita siten että sateella on aktiveetteja tarjolla, punttisali, biljardi,lastenhuone, jos lapsia mukana,ravintolat katon alla, ja kaikkein tärkeintä!!! Parveke jossa katto pään päällä.
      Useita vuosia peräkkäin Khao Lakissa marraskuun alusta joulukuun alkuun matkustaneena suosittelen ajanjaksoa, hinta/laatusuhde kohdallaan, ei liian kuuma, rauhallista, ei liikaa ihmisiä.
      Milloin ajattelitte matkustaa ja mihin hotelliin?

• PerinteinenOrkku

Perinteinen.
        Aloitus umppelona ja vastaus omaan aloitukseen tietäväisenä aihettaa orkkuja.

• Kohchang12

Pidetään keskustelu asiallisena, asiallisten matkaajien ja perheiden tiedonsaannin turvaamiseksi.
      PerinteinenOrkku poistu kiitos.

• hekoheko

Ei tällä palstalla saa koskaan asiallisia vastauksia. Palstatrollit pitävät siitä huolen.
      Parempi vittuilla kaikille tasapuolisesti.

• Olen ollut muutamia kertoja loka-marraskuussakin joskin siitä on jo hieman aikaa.

Jos sääennusteita katsoo niin aina on ukkosta ja sataa. Mut kuten aijemmin koh chang kertoi ukkoset jäävät usein vuorten taakse tai merelle. Ja ehdottomasti kunnon ukkonen on myös kokemus.

Omia matkojani sateet eivät ole pilanneet.

Mielestäni sesongin ulkopuolella matkaajat ovat usein kantavieraita. Eikä matkaajia ole niin paljon.

Vielä kun valitsee rauhallisen rannan voi olla yksin rannalla. Suosittelen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      294
      2983
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1784
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe