Tällainen olisi tyrkyllä, 120 tkm ajettu ja hinta 4100 euroa. Onko tuossa mallissa enää niitä tyyppivikoja (öljynkulutus, pallonivelet, ikkunannostimet..) mitä aiemmissa?
Kannattaakohan osto, vai vaihdanko merkkiä?
Kannattaako Primera 1.8 vm 2007 osto?
12
128
Vastaukset
- Almera.parempi
Jos oot nissania aatellu ostaa, niin almera on hiukan viattomampi vaihtoehto.
Ainaki tuolla palstalla Primera saanut melko miinusmerkkistä palautetta.
https://www.tyyppiviat.com/tyyppiviat-nissan-qashqai-ym/ - Riisikuppi
Älä osta 1,8 koneella. Kyseisessä moottorissa(QG18DE) on sylinterit porattu 1.8 litraisiksi 1.6 litraisesta moottorista, joka aiheuttaa reunojen ohenemista. Kun reunat ovat ohuemmat, niin vaihdelaatikkoa kiristäessä menee nelos sylinteri soikeaksi. Tämä vika on siis autoissa jo tehtailta lähtiessä. Aiheuttaa öljynkulutusta ja karstoutumista
- Primera2007
Onko teillä, joilla on vm 2007 Primera 1.8, niin enää esiintynyt huomattavaa öljynkulutusta?
- Exnissanisti
2006 primera oli 1.8 koneella ja ei vienyt öljyä mitenkään ihmeellisesti. Ostin uutena ja ajoin 10-vuotta 220tkm. Vikojen määrä rupesi kasvamaan exponentiaalisesti 180tkm jälkeen.
- Primera2007
Entä joutuiko usein (km-väli) vaihtamaan ohjausniveliä, ym. "koiranluita."
- Exnissanisti
Ohjausniveltä ei vaihdettu minun aikanani. Muutaman kerran taisi katsastuksessa pompsahtaa koiranluuhun. Loppuaikoina kaikennäköistä ongelmaa enemmänkin.
- Oldmodel
Kakki laatua voi ilmaantua kun viimeisiä putkahtanut liukuhihnalta, tuota mallia?
- Primera07
Kuitenkin viimeisen vuoden malleissa korjattu yleensä kaikki lastentaudit.
- Primera2007
Vielä kysymys, että onko 06 tai 07-malleissa enää ollut sivuikkunannostimissa vikoja?
- Exnissanisti
06-mallissa lähti ikkunan nostimen kiinnike kummaltakin puolen irti kun pakkasella väkisin auki yritti. Sain kuitenkin sikaliimalla takaisin kiinni ja kestämään.
- Veivi
Sähkömoottori on tosi vahva kyllä sillä menee pläkkipelti solmuun!
- Captivated
Itsellä farkku Primera 1.8 vm 2005. Ajettu 103tkm. Toinen takaikkuna ei muistaakseni toimi. Airbag- varoitusvalo vilkkuu. Penkin alla on johdotus vähän kepuli ja jos siirtää penkkiä, niin valo alkaa vilkkumaan. Sen saa kyllä nollattua pois. Öljyä olen pari desiä lisäillyt 5tkm:n aikana. En tainnut täyttää ihan max merkkiin asti vaihdossa. Ei muita huolia. Kulutus kesällä n. 6.7l ja talvella 7.5l.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882