Kannattaako Primera 1.8 vm 2007 osto?

Primera2007

Tällainen olisi tyrkyllä, 120 tkm ajettu ja hinta 4100 euroa. Onko tuossa mallissa enää niitä tyyppivikoja (öljynkulutus, pallonivelet, ikkunannostimet..) mitä aiemmissa?
Kannattaakohan osto, vai vaihdanko merkkiä?

12

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Almera.parempi
    • Riisikuppi

Älä osta 1,8 koneella. Kyseisessä moottorissa(QG18DE) on sylinterit porattu 1.8 litraisiksi 1.6 litraisesta moottorista, joka aiheuttaa reunojen ohenemista. Kun reunat ovat ohuemmat, niin vaihdelaatikkoa kiristäessä menee nelos sylinteri soikeaksi. Tämä vika on siis autoissa jo tehtailta lähtiessä. Aiheuttaa öljynkulutusta ja karstoutumista

• Primera2007

Onko teillä, joilla on vm 2007 Primera 1.8, niin enää esiintynyt huomattavaa öljynkulutusta?

• Exnissanisti

2006 primera oli 1.8 koneella ja ei vienyt öljyä mitenkään ihmeellisesti. Ostin uutena ja ajoin 10-vuotta 220tkm. Vikojen määrä rupesi kasvamaan exponentiaalisesti 180tkm jälkeen.

• Primera2007

Entä joutuiko usein (km-väli) vaihtamaan ohjausniveliä, ym. "koiranluita."

• Exnissanisti

Ohjausniveltä ei vaihdettu minun aikanani. Muutaman kerran taisi katsastuksessa pompsahtaa koiranluuhun. Loppuaikoina kaikennäköistä ongelmaa enemmänkin.

• Oldmodel

Kakki laatua voi ilmaantua kun viimeisiä putkahtanut liukuhihnalta, tuota mallia?

• Primera07

Kuitenkin viimeisen vuoden malleissa korjattu yleensä kaikki lastentaudit.

• Primera2007

Vielä kysymys, että onko 06 tai 07-malleissa enää ollut sivuikkunannostimissa vikoja?

• Exnissanisti

06-mallissa lähti ikkunan nostimen kiinnike kummaltakin puolen irti kun pakkasella väkisin auki yritti. Sain kuitenkin sikaliimalla takaisin kiinni ja kestämään.

• Veivi

Sähkömoottori on tosi vahva kyllä sillä menee pläkkipelti solmuun!

• Captivated

Itsellä farkku Primera 1.8 vm 2005. Ajettu 103tkm. Toinen takaikkuna ei muistaakseni toimi. Airbag- varoitusvalo vilkkuu. Penkin alla on johdotus vähän kepuli ja jos siirtää penkkiä, niin valo alkaa vilkkumaan. Sen saa kyllä nollattua pois. Öljyä olen pari desiä lisäillyt 5tkm:n aikana. En tainnut täyttää ihan max merkkiin asti vaihdossa. Ei muita huolia. Kulutus kesällä n. 6.7l ja talvella 7.5l.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      6994
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2066
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1140
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1016
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      949
    Aihe