Kiusallisia kysymyksiä kretuille

Loogisesti11

Nyt sitten onkin aika laittaa kretujen taikatemppu-uskonto testiin. Seuraavaksi muutama erittäin kiusallinen kysymys kretuille:

1) Missä nimenomaisessa kohdassa raamatussa mainitaan baramiinit suoraan? Ei siis kierrellen, vaan missä kohtaa raamatussa lukee sana baramiini

(No ei missään, koska tuo oppi on keksitty 1940-luvulla...)

2) Missä kohtaa raamatussa sanotaan, että nykyinen lajimäärittely on väärä? Taas suoraan, ei kierrellen.

3) Missä raamatussa mainitaan miten "kind" lajit kehittyivät nykylajeiksi?

4) Itse asiassa missä raamatussa manitaan että lajit on luotu "kind" lajeiksi? Raamattu mainitsee ainoastaan lisääntymisen "lajinsa mukaan", mutta kuten tunnettua tämä voidaan havainnoin kumota.

5) Missä raamatussa tehdään lajimäärittely?

6) Missä raamatussa kerrotaan miten lajit erotetaan toisistaan?

Jos näihin ei ole spesifiä raamatun kohtaa jossa nimenomaisesti kysymykseen vastataan, lienee oikein sanoa, että koko baraminologia on epätoivoista huuhaata.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja miten erottelu kotieläimen ja villieläimen välillä tapahtuu? onko villihevonen ja kesytetty villihevonen eri lajia?

• Domestikaatio

Raamatun kirjoittajien mielestä karjaeläimet ovat olleet aina ihmisen seuralaisina. Kun arkeologisten löydösten perusteella tiedetään, ettei näin suinkaan ole, sekin nävertää pohjaa Raamatun faktuaalisuudelta. Jos maailma olisi 6000 vuotta vanha, pitäisi Raamatussa olla kertomuksia ihmisistä, jotka ensimmäisinä kesyttivät lampaan ja kamelin. Ensimmäinen viininviljelijä osatan kyllä kertoa.

• bg_0pettaja

Moni nykyisinkin menee Raamattua julistavan Lehmän kanssa naimisiin.
        Kun Raamatussa ne vietiin alttarille ja uhrattiin

Nykyisin Lehmät uhraa Visakorttisi shoppailuun Jeesuksen nimessä.

• TyhmyysTiivistyi
        bg_0pettaja kirjoitti:

Moni nykyisinkin menee Raamattua julistavan Lehmän kanssa naimisiin.
        Kun Raamatussa ne vietiin alttarille ja uhrattiin

Nykyisin Lehmät uhraa Visakorttisi shoppailuun Jeesuksen nimessä.

Taitaa sinullakin vähän viirata, eikä ihan vähääkään. Nikkivaras. Sanan opettaja ensimmäinen kirjain on o, eikä nolla (0).

• Ajattelueiolekiellettyä

Avaaja on yksi mainio esimerkki perustyhmä-evokista.

Ei hän muista sitä että biologian historian laajin ja kallein vuosia kestänyt mutta nyt lopetettu geenimanipulaatiotestailu osoitti kiistattomasti kaikille tutkijoille sen että
      lajirajat ovt ylittämättömät. Ei syntynyt ihmisen avittamana ainnoatkaan sikanuutaa vaikka sitä hehkutettiin kaikissa tiedejulkaisuissa etukäteen.

Niin että et sinnä Raamattua siihen tarvitse että näkisit ettei lajirajoja voida ylittää.

Riittää että perehdyt tieteelliseen tutkimukseen asian tämänhetkisestä tilanteesta.
      Se tuossa gm-maniassa oli hassua että vaikka banaanikärpästutkijat varoittivat ettei geenimnipulaatio onnistu saamaan aikaan kestäviä lajimuutoksia niin heidän puheitaan ei uskottu.
      Minä taisin olla ainoa joka suomalaisissa tiedejulkaisuissa sanoin että ei pojat onnistu.

Niin että Luoja loi eläimet lajjiensa mukaan, ja on ihan kukkua että joku olisi kesyttänyt kotikissan tai koiran tai lehmän ym. kotieläimet. Kyllä ne olivat alusta asti kesyyntyviä.

Itse asiassa voisi kuvitella että ihmistä lähinnä pidetty eläin, eli simpanssi olisi helposti kesytettävissä vaan ei ole.
      Niitä on yritetty mota kertaa pitää lemmikkeinä pannusta alkaen mutta eivät ne opi sisäsiisteiksi vaan niillä on oltava vaaippahousut ja lisäksi ne aikuisiksi tultuaan hyökkäävät helposti ihmisten kimppuun ja purevat jopa kasvattajiaan.
      Siski suositteleisinkin sinulle simpansssin adoptoimista niin saisit itse nähdä että kesyyntyykö se.

Apina-Jane joka kasvatti monia simpansseja sanoi ettei hän ollut koskaan nähnyt simpanssin osoittavan inhimillisiä tunteita.

• Jyrbän lääkitys on taas pettynyt ja vanhat harhat iskeneet päälle.

• Loogisesti11

"Avaaja on yksi mainio esimerkki perustyhmä-evokista."

Jyri on malliesimerkki jehispedarista

"Ei hän muista sitä että biologian historian laajin ja kallein vuosia kestänyt mutta nyt lopetettu geenimanipulaatiotestailu osoitti kiistattomasti kaikille tutkijoille sen että
        lajirajat ovt ylittämättömät. Ei syntynyt ihmisen avittamana ainnoatkaan sikanuutaa vaikka sitä hehkutettiin kaikissa tiedejulkaisuissa etukäteen."

Taasko sinulla on sikanauta mielessä? Miten sekaisin voi olla?

"Niin että et sinnä Raamattua siihen tarvitse että näkisit ettei lajirajoja voida ylittää."

Eli raamatussa ei eol perustetta väitteellesi. Kiva kun tunnustat.

"Riittää että perehdyt tieteelliseen tutkimukseen asian tämänhetkisestä tilanteesta.
        Se tuossa gm-maniassa oli hassua että vaikka banaanikärpästutkijat varoittivat ettei geenimnipulaatio onnistu saamaan aikaan kestäviä lajimuutoksia niin heidän puheitaan ei uskottu.
        Minä taisin olla ainoa joka suomalaisissa tiedejulkaisuissa sanoin että ei pojat onnistu."

Kuule, vartiotorni ei ole tiedejulkaisu. Ja lajirajat on todistetusti ylitetty.

"Niin että Luoja loi eläimet lajjiensa mukaan, ja on ihan kukkua että joku olisi kesyttänyt kotikissan tai koiran tai lehmän ym. kotieläimet. Kyllä ne olivat alusta asti kesyyntyviä."

Domestikaatio ei liity lajirajoihin idari.

"Itse asiassa voisi kuvitella että ihmistä lähinnä pidetty eläin, eli simpanssi olisi helposti kesytettävissä vaan ei ole."

Samalla periaatteella ihmisiä pitäisi voida kesyttää...

"Niitä on yritetty mota kertaa pitää lemmikkeinä pannusta alkaen mutta eivät ne opi sisäsiisteiksi vaan niillä on oltava vaaippahousut ja lisäksi ne aikuisiksi tultuaan hyökkäävät helposti ihmisten kimppuun ja purevat jopa kasvattajiaan.
        Siski suositteleisinkin sinulle simpansssin adoptoimista niin saisit itse nähdä että kesyyntyykö se."

Kuule, minulla ei ole halua adoptoida uhanalaisia eläimiä. Eikä sekaantua niihin toisin kuin sinulla.

"Apina-Jane joka kasvatti monia simpansseja sanoi ettei hän ollut koskaan nähnyt simpanssin osoittavan inhimillisiä tunteita. "

Miksi valehtelet?

• jhkjhkhkhkj
        Loogisesti11 kirjoitti:

"Avaaja on yksi mainio esimerkki perustyhmä-evokista."

Jyri on malliesimerkki jehispedarista

"Ei hän muista sitä että biologian historian laajin ja kallein vuosia kestänyt mutta nyt lopetettu geenimanipulaatiotestailu osoitti kiistattomasti kaikille tutkijoille sen että
        lajirajat ovt ylittämättömät. Ei syntynyt ihmisen avittamana ainnoatkaan sikanuutaa vaikka sitä hehkutettiin kaikissa tiedejulkaisuissa etukäteen."

Taasko sinulla on sikanauta mielessä? Miten sekaisin voi olla?

"Niin että et sinnä Raamattua siihen tarvitse että näkisit ettei lajirajoja voida ylittää."

Eli raamatussa ei eol perustetta väitteellesi. Kiva kun tunnustat.

"Riittää että perehdyt tieteelliseen tutkimukseen asian tämänhetkisestä tilanteesta.
        Minä taisin olla ainoa joka suomalaisissa tiedejulkaisuissa sanoin että ei pojat onnistu."

Kuule, vartiotorni ei ole tiedejulkaisu. Ja lajirajat on todistetusti ylitetty.

"Niin että Luoja loi eläimet lajjiensa mukaan, ja on ihan kukkua että joku olisi kesyttänyt kotikissan tai koiran tai lehmän ym. kotieläimet. Kyllä ne olivat alusta asti kesyyntyviä."

Domestikaatio ei liity lajirajoihin idari.

"Itse asiassa voisi kuvitella että ihmistä lähinnä pidetty eläin, eli simpanssi olisi helposti kesytettävissä vaan ei ole."

Samalla periaatteella ihmisiä pitäisi voida kesyttää...

"Niitä on yritetty mota kertaa pitää lemmikkeinä pannusta alkaen mutta eivät ne opi sisäsiisteiksi vaan niillä on oltava vaaippahousut ja lisäksi ne aikuisiksi tultuaan hyökkäävät helposti ihmisten kimppuun ja purevat jopa kasvattajiaan.
        Siski suositteleisinkin sinulle simpansssin adoptoimista niin saisit itse nähdä että kesyyntyykö se."

Kuule, minulla ei ole halua adoptoida uhanalaisia eläimiä. Eikä sekaantua niihin toisin kuin sinulla.

"Apina-Jane joka kasvatti monia simpansseja sanoi ettei hän ollut koskaan nähnyt simpanssin osoittavan inhimillisiä tunteita. "

Miksi valehtelet?

"Miksi valehtelet? "

Siksi kun Jyri on kreationisti.

• Ndkddl

Asian voi yrittää kiertää keksimällä ihan mitä tahansa ja paljon jotta alkuperäinen kysymys unohdettaisiin. Miksi näin toimitaan?

• Kreationistit täydentävät Raamattua suruttomasti niiltä osin, kun Jumalan ei ymmärtänyt sanella sitä valmiiksi.

• Raamatun luomiskertomuksessa, 1.Mooseksen kirjan 1 luvussa on todistettu, että Jumala loi kaikki eläimet ja määräsi ne lisääntymään lajinsa mukaan.
      Koska luominen on näin todistettu ja evoluutio kumottu, emme enää tarvitse vastauksia aloittajan esittämiin kysymyksiin.

• Kalevalan toisessa runossa on todistettu, että Pellervoinen pellon poika on kylvänyt maapallon metsät.

Tiedevuoden kommenteissa piti alunperin ROT:n laatimien sääntöjen mukaan pysyä tieteellisesti perustelluissa argumenteissa.

• Loogisesti11

Eli mark ei osaa vastatta, joten raamattu komoutuu.

• Knark5

Eläimet eivät noudata Jumalan määräystä lisääntyä lajinsa mukaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Risteymä

Toisaaltahan kreationistit eivät juuri koskaan osaa määritellä laji-käsitteen sisältöä, vaan joillekin kissa ja leijona ovat sama laji ja toisille bakteeri ja perhonen ovat "lajeja". Jopa "varmasti riittävällä" biologian tuntemuksellaan ylvästelevä JC pyhyy sellaisista "lajeista" kuin jänis ja hylje. Toisaalta ROT turvautuu suruttomasti evoluutiobiologien lajimääritelmiin aina kun oma mielikuvitus loppuu kesken. Ja jos ei muu auta, ryhdytään kikkailemaan englannin sanastolla ikään kuin 1600-luvun englanti olisi Raamatun alkukieli.

• Kretun.arpa.ei.voita

Ei löydy kretuilta vastauksia.

• "Ei löydy kretuilta vastauksia."

Vastaus löytyy jo Raamatun ensimmäisestä lauseesta. "Alussa loi Jumala taivaan ja maan" (1.Moos.1:1)

Tämä lause kumoaa evoluution ja kaikki luonnontieteelliset teoriat maailman synnystä. Ilman maailman luomista ei olisi olemassa ainuttakaan ihmistä, kasvia eikä eläintä. Siksi on toisarvoista ja tarpeetonta edes pohtia kysymystä lajirajoista. Jumala on ne luonut sellaisiksi kuin ne on havaittavissa luonnossa. Muuta tietoa emme lajirajoista tarvitsekaan.

Se, mitä ihminen tarvitsee, on se, kuinka hän voi saada syntinsä anteeksi, niin ettei hän joudu tuomittavaksi kadotukseen, vaan saa iankaikkisen elämän Jumalan valtakunnassa. Ennen kuin tämä asia on ratkaistu kunkin ihmisen kohdalla, on tyhmää puhua mitään lajirajoista. Se ei pelasta yhtäkään ihmistä kadotukselta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      148
      3259
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      59
      2618
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      29
      2049
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1667
    5. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1494
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      75
      1484
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      365
      1435
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    9. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      88
      1108
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90