Onko Saarijärvellä ollut omia soittobändejä.
Saarijärveläiset bändit
28
1752
Vastaukset
- voximies
Kauan sitten ainakin 60-70 luvulla oli Erkki Jokisen Humppayhtye. Keikkaili paljon ympäri maakuntaa. Taisi samalla miehellä olla leipomokin Saarijäevellä. Hanuristi Teijo Rekonen soittelee tantsut ym. nykyään monenkinlaisilla kokoonpanoilla.. Tiedätte varmaan kaverin. Onhan siel rokkiporukoitakin ollut aiankin. Saarijärven pelimanniorkesteri toimii varmaan. Ollut leiffikin solistina. tällasta.. Tiedän,vaik en ole Saarijärvinen.
- Anonyymi
Ei ollut Erkki Jokisella leipomoa, oli nakkari Kukonhiekassa ja toinen kirkolla.
- basisti_on_radisti
Soittobändejä?
- Siinäpäse
Poskisolisti ja toinen repii kurttua
- voximies
Niin,jos ? Tarkoitat pelkkiä instrumenttimusiikkia ilman solistia, niin semmottia en tiedä. Mut Saarijärven viihdeorkesteri toimii kai tällakin hetkellä. Siinä on kyllä solisteja. On ollut jossai vaiheessa joku bigbändikin.
- skoggjj
90-luvun lopulla tehtiin semmoinen klassikko-cd ku Saarijärvi Rok City. Siinä oli mitä mainioimpia orkestereita, varsinkin Karstulasta mukana.
- Buuahaha
Buuaahaa kyllä varmasti
- Huomautan
Jälleen taantumus on vallannut kirjoittajan "Buuahaha" mielen! Taas on pisteet ja pilkut poissa. Oleppa tarkempi, jos osaat!
- järveläine
60-luvullaoli bändi,jossa oliTaipale,Lehtonen ja Ahlman.
- Hevirokkaa
Ketä kiinnostaa jotkut elåhtäneet bändit..
Metallia sen olla pitää eikä mitään tekarijengiläisten humppaa. - ajohgkkl
Metalli on kliseistä paskaa, yleisesti ottaen.
- Humppaheii
Kuuntele sinä vaan sitä Erkki Runkkarista hakaneuloja hopeamaljassa.
- Pompotipoo
Saarijärvi Rok Cityllä juuri muita ollutkaan kuin metallibändejä.
- voximies
Niin, tässähän vain kyseltiin olleista ja menneistä. Ja vastaeltiin. Se siitä
- aååäällhh
Se on nykymetallistille vaativa tehtävä. Yhtään vastausta ei keksinyt.
- Jaksakuunnella
Suomi iskelmä on mitä tyhmintä ja hermoja raastavaa paskaa
- ahlöpölöö
Samaahan iskelmäjamppa epäilemättä sanoo metallista. Pääasiassa metalli on paskaa, poislukien Celtic Frost. Nimim. Kuuntele nyt jotain vitun Battle Beastia tai Disturbedia.
- voximies
Tässähän mentiin taas sivuraiteille, kysyttiin vaan onko ? ollut soittoporukoita Saarijärvellä. Ei kenenkään musiikkityyliä.. Näitä omituisia höpöttäjiä riittää joka kylällä, jotka huonon itsetunnon omaavina yrittävät tuoda oman heikkoutensa esille epäasiallisina yrityksinä sotkea asialliset keskustelut. No ehkä hekin joskus KASVAVAT isoiksi. Sääli.
- skllllkmm
Liian vaikea tehtävä. Harmi ku en enää muista nimeltä paikallisia bändejä. Ei uskois että kahdessa vuosikymmenessä unohtuu. Olihan noita, joku black metal-keikkakin järjestettiin. Syvissä vesissä mentiin.
- Mukana_ollut
Onhan niitä ja on edelleenkin ainakin osa.
Desperados
Pete&Pistols
Liquid's
Fat Mama's
Joskus 90 luvun/2000 luvun teitteissa.
Kovia Rock'n Roll rytmicomboja. - voximies
Hyvä onhan näitä vielkin. Pääasia et soitto soi, joka bändi tyylillään. 6-70 luvulla oli eräs muistaakseni Rauno niminen muusikko hänen orkesteri, mut en muista sukunimeä. Muistaakseni hyvä muusikko.
- jhfkt
Kommentin sisältöön en ota paremmin kantaa muuten kuin, että kuvastaa kirjoittajan ajatusmaailmaa hyvin. Pisteet voisit kuitenkin laittaa paikoilleen. Kiitos!
- altyyuu
Onhan soariärvellä ollut paljonkin metallibändiä.
- voximies
Niin ,en ollut 60 luvulla kieliopin ym aineiden nero, enkä aio enää tullakkaan sellaiseksi. Minun ylioppilaslakkini oli karvalakki. Pisteet ja pilkut ei ole päällisinä asiana mielessä, kunhan asia tulee ymmärretyksi. Oon kun Savolainen ,vastuu on kuulijalla. Mut musa on hyvä juttu.Suurin osa ei kiinnitä pikkuseikkoihin huomiota. Mut kiitos tarkkaavaisuudesta. Sanon ,kuin Juice Lesk. Olen erilainen nuori. Mut kitaran päälle ymmärrän ja siinä on tauot ym paikoillaan. Soitelkaahan jatkossakin musaa.
- voximies
Nyt se päsähti mieleen ! Hännisen Rauno oli tää muusikko.
- fgkyiy
Sisältö on täysin ominaista kirjottalle "Pröööttt", toisia ivaavaa ja loukkaavaa. Samoin yhdyssanavirheet ja puuttuvat pilkut & pisteet. Maailman paraskaan koululaitos ei voinut mitään. Voi voi!
- Anonyymi
Oli yhtye nimeltä mob, meilläonbändi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579