Oon huomannut että kyllä kissaankin tepsii kova kuri ja kissakin kyllä oppii. Kissa tiputti taulut alas useita kertoja kunnes rankaisemaan tästä kovemmin. Vein kissan niskaotteella taululle ja toruin kovaa samalla antaen sumutepullosta useita kertoja kunnolla naamaan. Tämä on kyllä tepsinyt ja kissa jätti taulut rauhaan:)
Kuria kurittomalle
8
154
Vastaukset
- titanusic
toimii myös perussuomalaisiin
- Kurrnaus
Kirjoitus on ilmeinen trollin profo.
- Määvaiko
Luuletko että kissa ei tyhmyyttään vain opi?
- oppiijotain
Määvaiko kirjoitti:
Luuletko että kissa ei tyhmyyttään vain opi?
No ei ne niin kauhean paljoa yleensä osaa,mut jotkut jotain pientä.
Kissa ei pysy omassa pihassa irti,ilman vahtimista.Heti kohta on jo naapurin puolella ulosteongelma,hyi yök.
Omistaja on tyhmä,jos kuvittelee sen pysyvän .
Meidän kissa osaa istua ja antaa tassua. Tulee myös jääkääpin auetessa ilman erillistä kutsua😚
- Soolo
Kissani Soolo ei hyväksy, että yksikään ovi huussollissani on kiinni. Se avaa kaikki ovet hyppäämällä kahvan päälle, sitten se tulee kaullalleni nukkumaan,Nukkuu n. 1 tunnin, sitten se on keksinyt naulakon hattuhyllyn, mihin minun pitää nousta nostamaan se. No ei tässä vielä kaikki. N. 0,5 tunnin jälkeen se haluaa alas hattuhyllyltä. Juuri kun olen ehtinyt nukahtaa uudelleen. Ei auta muuta kun kääntää sille selkänsä ja olkavartensa, jota pitkin se tulee alas. . sIINÄ ON KUULKAAS YÖUNET MENNEET.
- suvikatinserkku
Laita tikapuut, niin ei tartte itse pomppia
- julmurit
"Kovaa kuria" koiriin, kissoihin ja lapsiin käyttää vain yksinkertainen ihminen, joka haluaa käyttää valtaa ja alistaa pienemmät!! Kaikki oppivat palkitsemalla ja puhumalla. Tasapainoinen ja peloton lemmikki (ja lapsi) ymmärtää jo yhdestä sanasta, jopa katseesta, mitä ei saa tehdä.
Näkee jo päälle päin, milloin on käytetty "kovaa kuria". Lemmikki (ja lapsi) on arka ja pelokas. Miten joku voi hyväksyä sellaisen kasvatuksen??- oikeassa
Hyvä olen täysin samaa mieltä, ei se pelottelemalla ja kovalla kurilla ole oikea keino.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115357Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493432Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933298Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403286- 811867
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311626450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281617Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.441604Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1481294- 161169