Kuria kurittomalle

Punisher

Oon huomannut että kyllä kissaankin tepsii kova kuri ja kissakin kyllä oppii. Kissa tiputti taulut alas useita kertoja kunnes rankaisemaan tästä kovemmin. Vein kissan niskaotteella taululle ja toruin kovaa samalla antaen sumutepullosta useita kertoja kunnolla naamaan. Tämä on kyllä tepsinyt ja kissa jätti taulut rauhaan:)

8

188

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titanusic

toimii myös perussuomalaisiin

• Kurrnaus

Kirjoitus on ilmeinen trollin profo.

• Määvaiko

Luuletko että kissa ei tyhmyyttään vain opi?

• oppiijotain
        Määvaiko kirjoitti:

Luuletko että kissa ei tyhmyyttään vain opi?

No ei ne niin kauhean paljoa yleensä osaa,mut jotkut jotain pientä.
        Kissa ei pysy omassa pihassa irti,ilman vahtimista.Heti kohta on jo naapurin puolella ulosteongelma,hyi yök.
        Omistaja on tyhmä,jos kuvittelee sen pysyvän .
        Meidän kissa osaa istua ja antaa tassua. Tulee myös jääkääpin auetessa ilman erillistä kutsua😚

• Soolo

Kissani Soolo ei hyväksy, että yksikään ovi huussollissani on kiinni. Se avaa kaikki ovet hyppäämällä kahvan päälle, sitten se tulee kaullalleni nukkumaan,Nukkuu n. 1 tunnin, sitten se on keksinyt naulakon hattuhyllyn, mihin minun pitää nousta nostamaan se. No ei tässä vielä kaikki. N. 0,5 tunnin jälkeen se haluaa alas hattuhyllyltä. Juuri kun olen ehtinyt nukahtaa uudelleen. Ei auta muuta kun kääntää sille selkänsä ja olkavartensa, jota pitkin se tulee alas. . sIINÄ ON KUULKAAS YÖUNET MENNEET.

• suvikatinserkku

Laita tikapuut, niin ei tartte itse pomppia

• julmurit

"Kovaa kuria" koiriin, kissoihin ja lapsiin käyttää vain yksinkertainen ihminen, joka haluaa käyttää valtaa ja alistaa pienemmät!! Kaikki oppivat palkitsemalla ja puhumalla. Tasapainoinen ja peloton lemmikki (ja lapsi) ymmärtää jo yhdestä sanasta, jopa katseesta, mitä ei saa tehdä.
      Näkee jo päälle päin, milloin on käytetty "kovaa kuria". Lemmikki (ja lapsi) on arka ja pelokas. Miten joku voi hyväksyä sellaisen kasvatuksen??

• oikeassa

Hyvä olen täysin samaa mieltä, ei se pelottelemalla ja kovalla kurilla ole oikea keino.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      383
      1540
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      1000
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      78
      860
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      835
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      803
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      789
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      70
      729
    8. 57
      722
    9. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      65
      716
    10. 59
      715