Oon huomannut että kyllä kissaankin tepsii kova kuri ja kissakin kyllä oppii. Kissa tiputti taulut alas useita kertoja kunnes rankaisemaan tästä kovemmin. Vein kissan niskaotteella taululle ja toruin kovaa samalla antaen sumutepullosta useita kertoja kunnolla naamaan. Tämä on kyllä tepsinyt ja kissa jätti taulut rauhaan:)
Kuria kurittomalle
8
160
Vastaukset
- titanusic
toimii myös perussuomalaisiin
- Kurrnaus
Kirjoitus on ilmeinen trollin profo.
- Määvaiko
Luuletko että kissa ei tyhmyyttään vain opi?
- oppiijotain
Määvaiko kirjoitti:
Luuletko että kissa ei tyhmyyttään vain opi?
No ei ne niin kauhean paljoa yleensä osaa,mut jotkut jotain pientä.
Kissa ei pysy omassa pihassa irti,ilman vahtimista.Heti kohta on jo naapurin puolella ulosteongelma,hyi yök.
Omistaja on tyhmä,jos kuvittelee sen pysyvän .
Meidän kissa osaa istua ja antaa tassua. Tulee myös jääkääpin auetessa ilman erillistä kutsua😚
- Soolo
Kissani Soolo ei hyväksy, että yksikään ovi huussollissani on kiinni. Se avaa kaikki ovet hyppäämällä kahvan päälle, sitten se tulee kaullalleni nukkumaan,Nukkuu n. 1 tunnin, sitten se on keksinyt naulakon hattuhyllyn, mihin minun pitää nousta nostamaan se. No ei tässä vielä kaikki. N. 0,5 tunnin jälkeen se haluaa alas hattuhyllyltä. Juuri kun olen ehtinyt nukahtaa uudelleen. Ei auta muuta kun kääntää sille selkänsä ja olkavartensa, jota pitkin se tulee alas. . sIINÄ ON KUULKAAS YÖUNET MENNEET.
- suvikatinserkku
Laita tikapuut, niin ei tartte itse pomppia
- julmurit
"Kovaa kuria" koiriin, kissoihin ja lapsiin käyttää vain yksinkertainen ihminen, joka haluaa käyttää valtaa ja alistaa pienemmät!! Kaikki oppivat palkitsemalla ja puhumalla. Tasapainoinen ja peloton lemmikki (ja lapsi) ymmärtää jo yhdestä sanasta, jopa katseesta, mitä ei saa tehdä.
Näkee jo päälle päin, milloin on käytetty "kovaa kuria". Lemmikki (ja lapsi) on arka ja pelokas. Miten joku voi hyväksyä sellaisen kasvatuksen??- oikeassa
Hyvä olen täysin samaa mieltä, ei se pelottelemalla ja kovalla kurilla ole oikea keino.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot20017724Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss5310144Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2236402Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki44363Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman483279Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.563003Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.272977"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita712777Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882750Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen642246